2021-05-24, 09:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Den var bra 😂

Jag läste alla kommentarerna nu och höll fan i mig på att skratta ihjäl mig. Hela trollarmen måste ha varit där. Inga sektswischare kom till hans försvar heller.
Citera
2021-05-24, 09:53
Medlem
Citat:
Jag läste alla kommentarerna nu och höll fan i mig på att skratta ihjäl mig. Hela trollarmen måste ha varit där. Inga sektswischare kom till hans försvar heller.

Han har nu huxflux fått bevis för sina påståenden,att allt var en kordinerad attack,ingen kommer ifrågasätta detta "brev" bland5-5rna.
Inte illa spelat HB,måste vara som att spela golf mot en 6-åring,fattar verkligen inte lärjungarna att HB driver med dom?
Verkar som övriga yoootobers sväljer detta med hull och hår.
Makalöst!
Men kul ändå att inkomsterna från YT helt upphört nu,och ytterst få följer HB på Rumble,såg ut att vara kanske 10 pers som kommenterat senaste videos.
Så swishflödet måste istortsett upphört, kanske just därför dessa ex-agenter helt plötsligt börjar skicka brev till HB🤣
Spännande!
Kan knappt vänta tills nästa video.
Citera
2021-05-24, 09:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Undrar varför han har uppladdningsförbud (om han nu talar sanning om det)? Totalt harmlösa budskap han framför ju...
Citera
2021-05-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar varför han har uppladdningsförbud (om han nu talar sanning om det)? Totalt harmlösa budskap han framför ju...

Tror faktiskt YT vara jävlas med honom nu,YB har spytt så jävla mycket dynga över YT nu i över 6 månader eller så.rätt underhållande att se hur irriterad HB blir när han inte får några inkomster från YT,och automatisk så minskar swishflödet då ytterst få följer oraklet på Rumble.
Citera
2021-05-24, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Han har nu huxflux fått bevis för sina påståenden,att allt var en kordinerad attack,ingen kommer ifrågasätta detta "brev" bland5-5rna.
Inte illa spelat HB,måste vara som att spela golf mot en 6-åring,fattar verkligen inte lärjungarna att HB driver med dom?
Verkar som övriga yoootobers sväljer detta med hull och hår.
Makalöst!
Men kul ändå att inkomsterna från YT helt upphört nu,och ytterst få följer HB på Rumble,såg ut att vara kanske 10 pers som kommenterat senaste videos.
Så swishflödet måste istortsett upphört, kanske just därför dessa ex-agenter helt plötsligt börjar skicka brev till HB🤣
Spännande!
Kan knappt vänta tills nästa video.

Tror du verkligen att andra Youtubers köper det ? Har du sett dem säga det eller har de bara inte kommenterat mejlet ?
Citera
2021-05-24, 14:14
Medlem
Citat:
Tror du verkligen att andra Youtubers köper det ? Har du sett dem säga det eller har de bara inte kommenterat mejlet ?

Har sett Chrille från Fhilly kommenterat typ "var är värden på väg"
Och Sheriffen från Angered har sagt i kommentarsfältet på sin kanal att han ska titta på detta.
Öisten vet jag inte,men han kommenterar detta när som helst.
Avvaktar om LM kommer nämna detta,vore han smart så gör han inte det.
Hur länge kan de ignorera galenskapen?
Jag kollar vidare !
Citera
2021-05-24, 14:40
Medlem
Citat:
Och Sheriffen från Angered har sagt i kommentarsfältet på sin kanal att han ska titta på detta.
Jag kollar vidare !

Undrar om dem är lika naiva med allt?
Måste var öppet mål för tex försäljare.
Det står 40000 mil på mätaren på bilen
Men Håkan säger att den bara gått 2000 mil då är sant. Osv 😊
Citera
2021-05-24, 14:40
Avslutad
Citat:
Jag kollar vidare !

ok...
Citera
2021-05-24, 16:57
Avslutad
Citat:
Jag kollar vidare !

Apropå swisch så har jag sett när jag börjat följa Sheriffen via denna tråd att han bad om pengar till veterinär för sin katt. Men han har ändå stil gubben på det sättet att han redovisade vad det kostar och det blev bara 600 kr över på det han fått. Han håller inte på och tigger hela tiden och ljuger som Bergmark för likes och swisch. Han tror på Bergmark tyvärr så det gör väl honom naiv eller kanske korkad men han verkar ha ett gott hjärta.
Citera
2021-05-24, 17:19
Medlem
Håkan uppmanar till att äta D-vitamin och leva sunt. När ska han själv börja leva sunt tro?
https://rumble.com/vhjdh9-nobelpristagare-varnar-fr-vaccinet.html
Citera
2021-05-24, 17:22
Medlem
Hahaha, nu ska tomten slå igenom internationellt. Han låter som vanligt som någon som imiterar en jänkare.
https://rumble.com/vhjlob-pandemic-apartheid.html
Citera
2021-05-24, 17:22
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Denna är bara för mycket.
HB inser inte att han är trollad.
Någonstans är det någon som ligger på golvet och håller garva ihjäl sig,bara hoppas han repar sig😁

https://rumble.com/vhgbej-ett-brev-frn-spo.html

Jösses hur tänker han!? "men det står ju i mailet att det är från en fd. säpoagent!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in