2021-05-24, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
En utomordentlig idé.

Om man ändå kunde återuppliva Svullo och Eddie Meduza också så skulle det verkligen bli drag. Eilert Pilarm ska naturligtvis stå för musiken.

MVH/Gnomegirl.

Eller Lasse Brandeby, vilken legend han var.
2021-05-24, 01:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
jävla tönt-tanja! nardos och emelie får inte ens diskutera, vi ska ha det gött blablabla! låt dom prata för fan!
tanja är en låtsasperson som har bestämt sig för att fejka att hon tar allt positivt, fejk fejk fejk!
jaja..hon jobbar väl för 4an. skrev säkert på ett kontrakt som innebär att hon skulle vara som hon vart hela tiden därinne.
aldrig har någon i studion sagt något negativt om henne, bara en massa gulligull..hmm..såååå uppgjort!!!
Att fejka som du påstår att hon gjort såhär länge är jävligt svårt. Ingen kan skådespela så jävla länge 24/7
2021-05-24, 01:03
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag vet inte hur snabbt tråden låses efter finalen, så jag skrev detta i förväg. 🙂
Dont! Det är för ledsamt
2021-05-24, 01:06
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Dont! Det är för ledsamt

Ja, det är fan vemodigt att det snart är slut, sen kommer tomheten när det är slut. 😭
2021-05-24, 01:06
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Eller Lasse Brandeby, vilken legend han var.
Jag får hjärtsnörp bara jag tänker på rena rama Rolf, så stressad och förbannad hela tiden 😅
2021-05-24, 01:07
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ja, det är fan vemodigt att det snart är slut, sen kommer tomheten när det är slut. 😭
Över 18.000 sidor med bara bra skit 🥰
2021-05-24, 01:14
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Att fejka som du påstår att hon gjort såhär länge är jävligt svårt. Ingen kan skådespela så jävla länge 24/7
för det första så tror jag visst att man kan det. att säga "fan va kul" till allt till ett pris av en miljon kr tror jag räcker.
då kan hon fortsätta med sitt "youtubande" där hon säger att allt är kul och så. och alla dumma fjortistjejer hänger på.

men det kan ju också vara så att hon är en sån som förnekar allt tråkigt i livet och bara säger att allt är kul.
hade inte hon en tatuering där det står "klackspark" typ? bara en sån sak. hon är nog en sån person som förnekar allt negativt med livet. tragiskt och bara så flummigt
2021-05-24, 01:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahaha där har jag dig, nu glänste du allt till rejält. Vackert! Skit i gäststugan jag kan sova i fågelbadet!

Tanja är min absoluta favorit. Jag har haft många där uppe med henne men endast hon och Dompa som har kunnat hålla sig kvar för alla anda har visat sig vara elaka eller rent kassa. Så självklart vill jag ställa mig i försvar när det ramlar in rötägg som dig här och vräker ur sig obefogat hemska saker om den snällaste deltagaren vi har haft i BB.

Jag är 100% för roasting och att vi ska diskutera deras beteenden samt vad för sjuka saker dom gör där inne. Har fått många garv av sjuka kommentarer och jag själv har varit ful i munnen men du har tagit det långt förbi den roliga nivån, riktigt sjukt det du har hållit på med faktiskt. Lite synd för just som denne kommentar du la nu är ju bara fantastiskt! Ger mig fan på att du är simons gammelgammelgammelgammelmorfar.

Du har aldrig dratt det och du behöver inte vara långdragen, ge mig bara en siffra så är jag med på noterna. Men jag får anta att det ligger strax över 40 då. Det ramlar ofta ur en massa grodor ur mun på dig men du kan sällan redovisa vad i helvete du menar. Dyslexi har jag men jag trodde inte det var så illa att jag inte kunde göra mig förstådd. I min ålder är skola inget att tänka på så vi får tröckla vidare med missförstånden helt enkelt. Men skit i det, det är bara en dag till.

Nardos ska inte ligga i komposten utan på psyket tillsammans med dig. Den äckliga guinnessen kan du köra upp i röva så tar jag med eget att dricka. Jag återkommer imorgon när vårtorna är färdigkokta. Adjö.

🎉 TANJA FTW 🎉

Hear, hear! Mycket välskrivet! 🥂🍾👏👏👏
2021-05-24, 01:20
Medlem
1754s avatar
Citat:
Över 18.000 sidor med bara bra skit 🥰

Bästa tråden på Flashback. 🙂 Big Brother-trådarna är nog dom trådar som det är mest gemenskap i.
2021-05-24, 01:23
Medlem
Imorgon kommer jag inte kunna slappna av förens jag hör att Nardos har kommit på tredje plats!
2021-05-24, 01:43
Medlem
Jävlar såg nyss att Biamca kom ut med att alla bör rösta på tanja, fan vad nice. TANJA FTW
2021-05-24, 01:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
för det första så tror jag visst att man kan det. att säga "fan va kul" till allt till ett pris av en miljon kr tror jag räcker.
då kan hon fortsätta med sitt "youtubande" där hon säger att allt är kul och så. och alla dumma fjortistjejer hänger på.

men det kan ju också vara så att hon är en sån som förnekar allt tråkigt i livet och bara säger att allt är kul.
hade inte hon en tatuering där det står "klackspark" typ? bara en sån sak. hon är nog en sån person som förnekar allt negativt med livet. tragiskt och bara så flummigt

Efter hennes olycka där hon nästan dog så ser hon på livet annorlunda.. Jag tycker att det är hedervärt att hon är så positiv och att hon kan hålla sig så positiv speciellt inlåst i ett hus med kompletta galningar. Hon är den som är mest mogen därinne och kastar inte på sig offerkofta i tid och otid som alla de andra därinne har gjort. Hon finns alltid där och ser när någon mår dåligt eller är utanför. Helt enkelt en fantastisk person som inte tar onödiga diskussioner utan ser bortom sådana petitesser.

De som är tragiska och flummiga är ju de som börjar bråka om precis vad som helst och ständigt ska utmåla sig som offer för att vinna sympatier.

Tanja är helt enkelt bara bäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in