2021-05-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
För Adrian hänger där, vad annars tror du.

Har hon inte sett programmet? Adrians personlighet är inte det minsta attraktivt.

Hon känns som en riktigt falsk vän
2021-05-24, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur kan Emelies vän hänga med Nardos vänner när hon ser hur illa Nardos behandlar Emelie i huset??!!!

För dom kollar inte liven och dom hänger ändå allihop i stor grupp 🤷🏻‍♂️
Mergim efterlyser nu om nån i Stockholm har högtalare att låna ut 👮🏽‍♀️
2021-05-24, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
För dom kollar inte liven och dom hänger ändå allihop i stor grupp 🤷🏻‍♂️
Mergim efterlyser nu om nån i Stockholm har högtalare att låna ut 👮🏽‍♀️

Någon får belysa honom om att det just nu pågår en pandemi
2021-05-24, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tänk, om mindre än 24 h är det över. Det känns redan tomt! Jag har käkat frukost med dem nästan varje morgon. Får återgå till att käka frukost med Judge Judy (om det ens sänds nu).

Kommer du sakna att somna till Simons snarkningar 😴😴😴😴😴😴😴
2021-05-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Är det någon som vet hur många tittare programmet tjafs hade? Jag undrar det eftersom vad jag förstått har Nardos varit med där och en jag känner tyckte också att hon hade jävligt många följare redan innan BB började? Så hur kan då Simon tycka att Nardos är mer värdig att vinna än Tanja när Nardos också på ett sätt är en offentlig person. Nardos kanske bara deltog i Tjafs en gång, jag vet inte?

Edit: Om någon vet hur många gånger Nardos var med i det programmet?

Tror aldrig Simon riktigt fattat Nardos "kändisskap" och följare innan huset eller Maddes kontaktnät. Då hade han nog varit betydligt bittrare mor dom båda.
2021-05-24, 00:04
Medlem
Citat:
Hur kan Emelies vän hänga med Nardos vänner när hon ser hur illa Nardos behandlar Emelie i huset??!!!

Jag undrar också det. Tycker att hon slappat efter med Emelies instagram också senaste dagarna när hon hängt på det där jävla gänget. Mest massa repost-skit. Känns inte som att hon kollat på liven heller, för då skulle hon väl FAAN hålla sig borta från vissa av de där jävlarna
2021-05-24, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kommer du sakna att somna till Simons snarkningar 😴😴😴😴😴😴😴

Nä men godnattsagorna har jag somnat till några ggr. 😊
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nja, lever ut min besatthet till fullo nu sista dygnen och hållt stadig koll. Skulle nog säga att det är organisk tillväxt där Tanja har stagnerat och övriga (tyvärr Nardos inkl) ökat.

Såg att Emelies konto delat för en halvtimme sedan, låt se vad som händer då. Tanjas delades för typ 5 timmar sedan, kanske var den ökningen du såg.

Okej.. Ja det är väl på insta Nardos har sitt största stöd. Verkar inte ha lika stort stöd i stugorna, på Facebook och Flashback iallafall
Medlem
Mouchinos avatar
Så här står det i Hänt om Nardos:

Nardos är inte bara aktiv med att diskutera saker och ting, hon är även aktiv på sociala medier. I alla fall när det gäller Instagram där hon heter nardosalbertoo.

Och om det är hennes medverkan i Tjafs! som givit henne den ofantliga räckvidden eller något annat är oklart. Men när hon kliver in i Big brother 2021 är hon redan känd av många sedan tidigare då hon har över 34 000 följare på den sociala plattformen Instagram, inte illa!

https://www.hant.se/noje/nardos-alberto-i-big-brother-2021/7291905

Edit: Frågan är om ens Tanja hade så många följare på Insta innan hon gick in i BB men hon kanske hade fler men konstigt ändå att Simon nu hejar på Nardos som redan innan hade ett försprång av en massa följare?
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-24 kl. 00:09.
2021-05-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag undrar också det. Tycker att hon slappat efter med Emelies instagram också senaste dagarna när hon hängt på det där jävla gänget. Mest massa repost-skit. Känns inte som att hon kollat på liven heller, för då skulle hon väl FAAN hålla sig borta från vissa av de där jävlarna

Riktigt falskt, hade jag varit själv i hennes positions så hade jag hållit mig borta från alla dessa människor tills hon hade kommit och därefter pratat om henne angående hur hon känner kring detta!
2021-05-24, 00:06
Bannlyst
Alla deltagarna som åkt ut hänger ihop fram till finalen i morgon.
Efter det så kommer det bildas grupperingar och det kommer bli skitsnack om varandra.
Det där att dom ska fira midsommar och hyra hus tillsammans och bo där några veckor tror jag aldrig kommer hända 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

Emelie och Nardos kommer nog aldrig mer att ses efter detta, ungefär som Mergim och Amilia..
2021-05-24, 00:09
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bägge delar. Men särskilt Emelie och Tanja som inte kan stänga av och måste hålla god min. Otroligt tappra själar
Allra tapprast är Katti, det var inte långt ifrån rockbruden kom fram från den kvinnan. Allt är underbart bara Nardos tittar ut från sitt köksfönster och ser förortens soluppgång på tisdag morgon. Utan en spänn på fickan.

Citat:
Har hon inte sett programmet? Adrians personlighet är inte det minsta attraktivt.
Hon känns som en riktigt falsk vän

Kvinnor är märkliga. Se bara PnugKnugen. En minut så är allt nice and dandy nästa stund sticker de en dolk i bröstkorgen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in