2021-05-23, 23:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men du gillade väl det? Så kul att vi influensers varandra i verkliga livet. ❤️❤️❤️Jag har mest ketchup till pommes eller på körv.

Ursäkta att jag tränger mig på med min sedvanliga OT, men jag älskar ketchup på fiskpinnar.
Men så är jag ju en gnome också.

MVH/Gnomegirl.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om alla gamla deltagare slängdes in igen imorgon och BB sa: Nu kör vi hundra dagar till.
Hade ni kollat?

Ja, p.g.a Corona och se Tess knulla och Suga 👮🏽‍♀️🍆💦🍾
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Gillar att du är engagerad men blir inte det lite som att stalka en person? Känner lite perversvibbar från dig.
Stalka. Är det inte det vi alla gjort i nästan 100 dagar?
Jag känner lite skitsnack från dig
Medlem
Nardos jävla närvaro får de andra två att gå och lägga sig. Hon förstörde verkligen allt, ända in i slutet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om alla gamla deltagare slängdes in igen imorgon och BB sa: Nu kör vi hundra dagar till.
Hade ni kollat?
Absolut inte!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Märkligt... Tanja låg nästan 1000 likes före både Emelie och Nardos för bara typ 2 timmar sedan. Har de putsat siffrorna månntro?

Nja, lever ut min besatthet till fullo nu sista dygnen och hållt stadig koll. Skulle nog säga att det är organisk tillväxt där Tanja har stagnerat och övriga (tyvärr Nardos inkl) ökat.

Såg att Emelies konto delat för en halvtimme sedan, låt se vad som händer då. Tanjas delades för typ 5 timmar sedan, kanske var den ökningen du såg.
2021-05-23, 23:48
Medlem
Mouchinos avatar
Är det någon som vet hur många tittare programmet tjafs hade? Jag undrar det eftersom vad jag förstått har Nardos varit med där och en jag känner tyckte också att hon hade jävligt många följare redan innan BB började? Så hur kan då Simon tycka att Nardos är mer värdig att vinna än Tanja när Nardos också på ett sätt är en offentlig person. Nardos kanske bara deltog i Tjafs en gång, jag vet inte?

Edit: Om någon vet hur många gånger Nardos var med i det programmet?
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-23 kl. 23:50.
2021-05-23, 23:48
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Fråga: Startas det någon tråd efteråt där ni som slaviskt följer alla på insta kan hålla oss alla uppdaterade om life after BB ett tag?

Så blir det nog! Förra året låstes chatttråden relativt fort efter finalen och en skvallertråd startades istället.
2021-05-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur var stämningen sista dagen förra året? (Minns inte)
Men den måste ha varit bättre, då som inte hade en bitter sur idiot med sig

Var det inte sista natten förra året som Jassa, Sami och Lennie sov på köksbordet och köksön?

I år tassar två stycken på tå för en jävla narcissist.
Medlem
Dynamics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Vilken flopp om alla gamla deltagare som umgåtts tillsammans nu senaste dagarna skulle dra på sig covid inför morgondagen. Känns inte så genomtänkt...

om Japan kan ha jätte konserter på över 17000 människor så kan dom nog samla 50 mäniskor på en ute gård....

https://www.youtube.com/watch?v=LkNwiawzqng&t=620s
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Bättre. Jassa sprang runt. Lennie städade och sami låg i soffan typ.😁 som det ska vara. Det fanns ingen som drog ner stämningen i alla fall. *hint hint
2021-05-23, 23:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Det höll på att bli lite tjafs mellan Mergim och Jassa vid något tillfälle (kanske inte ens var finalveckan), men när Mergim åkte på fredagen så var det bara mys och glada miner hela helgen mellan Sami, Lennie och Jass.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in