2021-05-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja jag håller med, gillar när de kollar avsnitten, och som du säger så är den trotsiga lilla Nardos tyst med tindrande ögon när hon får se sig själv 😂

Men förra säsongen fick de kolla gamla avsnitt men har för mig att det inte alls var i närheten av så många avsnitt. Men det kanske var så du menade? 😊
Det var så jag menade.

Nu när Tanja & Emelie ligger där i poolrummet och tjattrar så börjar jag gilla Emelie lite mer, Tanja tar fram det bästa hos alla hon pratar med. Grym tjej!
Vad gäller den tredje finalisten så är fan vem som helst mer värdig än hon som ligger och är bitter för sig själv, sjukt otacksam mot de som röstat henne till final.
2021-05-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Du är medveten om att Tanjas inlägg ligger delad på hennes story? Emelie samt Nardos har icke gjort detta. Så alla dessa likes och kommentarer betyder absolut ingenting.
Jodå, de säger en hel del, Tanja hade ett stort försprång redan innan inlägget delades på hennes story.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Till de som såg när Nardos gick till attack mot Emelie under boxen ikväll så rekommenderar jag att se klippet från bikten.

Där får man det ytterligare en gång till bekräftat hur JÄVLA lite självinsikt Nardos har. Där säger hon också ”nu behöver jag inte hänga med dem mer”, inkl Tanja alltså. Så där är svaret på varför hon surar i sängen.

Jag säger det igen, Nardos FÅR INTE VINNA. Vi kan inte ha en sån hjärndöd människa som vinnare av säsongen.

Hon är 14 år i skallen. Om ens det. Henne vill 4an ge en mille
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ehum. Nu kallar Nicole Madde ännu en gång sin "svägerska".
Har en känsla av att hon vill att Adrian skall skaffa barn så de kan växa upp tillsammans. En tjej på 24, typ Elina som det har surrats om vill säkert vänta 6-10 år innan barn kommer på tapeten. Då är Adrian typ 40. Madde ligger nära till hands här. Båda är redo.
Kommer vi skvallra om dessa båda under sommaren, vad tror ni?
Definitivt........inte.
2021-05-23, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Var hittar man detta?

Är ett klipp i appen. Enjoy!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varifrån kommer bilden?
Valfri utröstad deltagares insta, de har hängt i Stockholm idag praktiskt taget hela gänget.
Medlem
Nu är Nardos på någon form av ”det-är-så-synd-om-mig-runda”
2021-05-23, 23:32
Medlem
Nu ska hon förstöra stämningen igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jovisst. Men som jag skrev tidigare. Den som kommer kapitalisera mest på medverkan i BB är Tanja. Hon behöver egentligen inte millen (650 000 efter skatt) för hon kan tjäna in det på kommande år om hon kan lägga upp det rätt. Men det är ju aldrig fel att få in en skön klumpsumma.
Tanja är en jävligt skön person. Det är synd att det ska handla om pengar men det är det folk hakar upp sig på. övriga borde lära av henne och skapa sig ett liv och inte tro att 650 tusen ska fixa det åt dem.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Definitivt........inte.
Madeleine har verkligen inget att hämta där. Just för att hon har en riktigt skön humor och han är torrare än fnöske.
2021-05-23, 23:33
Bannlyst
Man får ändå tycka att Nardos är en idol, hon har kämpat sig igenom nästan 100 dagar, och så är hon en dag från att kanske vinna miljonen, då levererar hon sin sämsta dag på hela säsongen 👮🏽‍♀️😂😂😂😂
2021-05-23, 23:33
Medlem
Spajdors avatar
Fråga: Startas det någon tråd efteråt där ni som slaviskt följer alla på insta kan hålla oss alla uppdaterade om life after BB ett tag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in