2021-05-23, 23:04
Bannlyst
Röstningen i mammagruppen just nu...

Tanja 768
Emelie 709
Nardos 162

Enligt denna statistik så ska aldrig Nardos kunna vinna i morgon.
Dom har aldrig röstat fel med så stor marginal i så fall 🤷🏻‍♂️
2021-05-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Aha, var det det hon menade! Ja men då är det ju så. Hörde också i någon live att vissa deltagare diskuterade om de hade övat på Alex låt. Lät som att alla skulle vara med och sjunga.

Nåja, sjung vad fan som helst så länge Nardos INTE vinner.
Jag antar det. Tyckte när hon började prata om Tanjas rökning att det var så jävla konstig fråga men sen föll poletten ner.

Nej, för fan! Allsång av Alex låt. Kommer nog kolla på liven inne i huset och så lite som möjligt på sändningen. Men om Narcos inte vinner så sjung på för fan. Hoppas på Tanja som är min favorit men är inte hela världen om Emelie vinner. Men jag vinner några tusen om Tanja tar hem det.
2021-05-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vilken jävla tur att dem ska få styling imorgon. Alldeles för nedklätt på både Tanja och Emelies outfits. Tacka gudarna att de ska stylas 😂

Dock har Lisa gjort fruktansvärda stylingar tidigare 😅 men man kan hoppas det blir fint, inget för galet på Emelie! Svart är hennes färg😍
2021-05-23, 23:05
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Aha ok tack. Även "PH Jesper" var ju med i år men åkte kvickt. Han var ju sympatisk och go vad jag kunde se.
Jag tror på teorin att visst, till en början är det med största sannolikhet en fördel att ha en "följarbas" men ju längre tävlingen går desto mindre relevant blir det. Alla dessa följare folk har följer ju inte den dom följer slaviskt och röstar etc för den personen överallt. Hade tillexempel Madde med sina då 40k följare fått alla att rösta på henne så hade hon definitivt kommit till final (minst sagt) om vi tänker att BB har 80k följare på en bra dag som det skrivits om i tråden.
Detta innebär att Simons böl är just böl och att det är hans mindervärdeskomplex som spökar och inget annat enligt mig.

Den enda som tjänar pengar på sitt IG är Tanja. Klart hon är medveten om att hon har lojala följare, annars hade hon inte kunnat leva och betala hyran. Nardos hade över 12k följare som tillkom ett par dagar innan programmet. Nardos kan möjligtvis också kunna få lite inkomst från medier. Simon är också en person som skulle kunna få lite inkomst från sociala medier, han har en alldeles egen stil och kan fylla ett tomrum. Han om någon har trogna följare. Finns ett par till som kan få till det, bl.a Adrian och Emelie. Vi får la se, den stora vinnaren är ändå Tanja, med eller utan millen.
2021-05-23, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är länge! Det är mer än ett halvt halvår.

Hur FAN ska man återgå till ett normalt liv efter imorgon? Vad gör man?
Ska bli jävligt skönt att hjärnan kommer ner på normal temperatur och slutar sprida invektiv i huset.
2021-05-23, 23:06
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vilken skillnad på Nardos och Emelie när de reflekterar i bikten över tjafset som hände idag. TV4 lade upp ett klipp i appen. https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/emelie-och-nardos-ventilerar-efter-tjafset-vi-%C3%A4r-drama/13341723

Jag förstår inte hur Nardos kan ha några fans. Hon kan fan inte leva i ett civiliserat samhälle med andra människor. Emelie har ju inte varit någon ängel i huset och jag tycker att hon har tagit sina vänner Joel och Madde för givet. Men när det kommer till den jobbiga människan Nardos så kommer jag aldrig stå på hennes sida för hon har nästan alltid fel.

Jag hoppas inte att de klipper bråket fint för Nardos och att de tar med Emelies bikt så att hon kan tala ut i avsnittet imorgon. Jag håller helt och hållet med Emelie om att Nardos kunde svara på frågan med att hon var irriterad på Emelie vecka ''x'' och stoppa där. Men att Nardos ska klanka ner på Emelies personlighet när det handlar om gamla bråk och även om Emelie har haft fel i dem så är det så jävla långsint och fult.

Med tanke på att hur de klippte bråket idag i avsnittet som hände för två dagar sedan mellan Nardos och Emelie så kommer säkert Emelie se dålig ut i avsnittet imorgon också.

Man märker också i bikten att Nardos är fortfarande bitter över att Emelie började hänga med Madde. Varför kan inte Nardos fortsätta vara vän med Emelie även om hon inte är Emelies nummer 1? Jag förstår inte varför hon har varit så fokuserad på det hela säsongen.

Jag är så jävla trött på Nardos och om TV4 myglar fram henne imorgon så vet jag inte vad jag ska göra.
Vill inte kolla men gör det ändå
2021-05-23, 23:07
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Den enda som tjänar pengar på sitt IG är Tanja. Klart hon är medveten om att hon har lojala följare, annars hade hon inte kunnat leva och betala hyran. Nardos hade över 12k följare som tillkom ett par dagar innan programmet. Nardos kan möjligtvis också kunna få lite inkomst från medier. Simon är också en person som skulle kunna få lite inkomst från sociala medier, han har en alldeles egen stil och kan fylla ett tomrum. Han om någon har trogna följare. Finns ett par till som kan få till det, bl.a Adrian och Emelie. Vi får la se, den stora vinnaren är ändå Tanja, med eller utan millen.
Sant så sant. På alla sätt och vis enligt mig.
2021-05-23, 23:07
Medlem
Offerkoftan hade passat Nardos perfekt imorgon, hoppas Lisa har med sig några till henne
2021-05-23, 23:09
Bannlyst
Negern måste ju fått en psykos lr nåt, sista kvällen och beter sig som ett psykfall.
Fattar hon inte att hon kan missa chansen att vinna p.g.a hur hon beter sig sista kvällen av 98👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
2021-05-23, 23:09
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Sant. Madde tyckte jag inte stämde in men jag har ändrat mig. De övriga går nog in där med möjligen Dompa som undantag. Ville ju mest in å festa lite. TV4 tog in Tanja. Hon sökte som de andra. Om man dessutom som TV4 klipper bort och gynnar vissa deltagare framför andra så kompenseras det ganska rejält mot den s.k räkmackan som nämns, vilket vi sett i de avsnitt som visats för deltagarna. Vi som sett 24/7 vet att det pågår hela tiden. Det här handlar mer om vad man är än vem man är.

Jovisst. Men som jag skrev tidigare. Den som kommer kapitalisera mest på medverkan i BB är Tanja. Hon behöver egentligen inte millen (650 000 efter skatt) för hon kan tjäna in det på kommande år om hon kan lägga upp det rätt. Men det är ju aldrig fel att få in en skön klumpsumma.
2021-05-23, 23:10
Avslutad
BB spelar Alex låt
2021-05-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Röstningen i mammagruppen just nu...

Tanja 768
Emelie 709
Nardos 162

Enligt denna statistik så ska aldrig Nardos kunna vinna i morgon.
Dom har aldrig röstat fel med så stor marginal i så fall 🤷🏻‍♂️
Det är bästa för produktionen att det slutar i den ordningen. annars kommer det ske otrevligheter i farsta imorgon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in