2021-05-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det är så orimligt jävla jämt överallt.

Instabilderna atm på BBs konto:
Tanja - 3731 likes, 543 kommentarer
Emelie- 3111 likes, 587 kommentarer
Nardos- 3028 likes, 574 kommentarer

Omröstningar dock oftast Emelie eller Tanja i ledning (på hyfsat objektiva konton).

Det kommer vara på FITTHÅRET i jämförelse med andra finaler.

Fan vill ju att en vanlig jävla okänd människa ska vinna BB, heja Emelie.
Men det allra viktigaste är att Nardos kommer trea nu.
Du är medveten om att Tanjas inlägg ligger delad på hennes story? Emelie samt Nardos har icke gjort detta. Så alla dessa likes och kommentarer betyder absolut ingenting.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Till de som såg när Nardos gick till attack mot Emelie under boxen ikväll så rekommenderar jag att se klippet från bikten.

Där får man det ytterligare en gång till bekräftat hur JÄVLA lite självinsikt Nardos har. Där säger hon också ”nu behöver jag inte hänga med dem mer”, inkl Tanja alltså. Så där är svaret på varför hon surar i sängen.

Jag säger det igen, Nardos FÅR INTE VINNA. Vi kan inte ha en sån hjärndöd människa som vinnare av säsongen.

Jag har uppenbarligen missat nåt! Ska kolla!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ännu ett cringe-ögonblick på Mergims insta när han skriar överlyckligt (ansträngt lyckligt) över att Adrians syrra ansluter till gänget, han ska fram och kramas och skrika "oh maj gaaaad NICOLE" som att de känt varandra i många år och varit i från varandra flera långa månader, minst...

Nicole måste ju ha tänkt "vafan? .. aja skitsamma"

Fast samma kväll Mergim kom in i huset antyddes det ju att han och Adrian kände varandra sedan tidigare. Så dom har kanske träffats förr.
2021-05-23, 23:27
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Till de som såg när Nardos gick till attack mot Emelie under boxen ikväll så rekommenderar jag att se klippet från bikten.

Där får man det ytterligare en gång till bekräftat hur JÄVLA lite självinsikt Nardos har. Där säger hon också ”nu behöver jag inte hänga med dem mer”, inkl Tanja alltså. Så där är svaret på varför hon surar i sängen.

Jag säger det igen, Nardos FÅR INTE VINNA. Vi kan inte ha en sån hjärndöd människa som vinnare av säsongen.
Helt sjukt. Större kofta än Mergim för fan. Usch!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ska korka upp nåt riktigt dyrt i morgon om Nardos inte vinner, 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾✌️
Vad ska ni äta och dricka på finalkvällen 🤓🦜
Jag vet inte. Man kanske ska duka upp något gott och ta sig lite vin. Ost och chark kanske?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Var hittar man detta?
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/emelie-och-nardos-ventilerar-efter-tjafset-vi-%C3%A4r-drama/13341723
2021-05-23, 23:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ska korka upp nåt riktigt dyrt i morgon om Nardos inte vinner, 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾✌️
Vad ska ni äta och dricka på finalkvällen 🤓🦜
Kanske popcorn och kolsyrat vatten om Nardos åker ut?

Flugsvamp och ytdesinfektion och hon vinner!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ehum. Nu kallar Nicole Madde ännu en gång sin "svägerska".
Har en känsla av att hon vill att Adrian skall skaffa barn så de kan växa upp tillsammans. En tjej på 24, typ Elina som det har surrats om vill säkert vänta 6-10 år innan barn kommer på tapeten. Då är Adrian typ 40. Madde ligger nära till hands här. Båda är redo.
Kommer vi skvallra om dessa båda under sommaren, vad tror ni?
Men usch vad obehagligt. De har ju knappt hånglat ens. Såg att Mössans syster dök upp på deltagarnas krök tidigare idag.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Visa denna bild så lämnar Nardos redan ikväll

https://imgur.com/a/dsqGBGp
Varifrån kommer bilden?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Vilken flopp om alla gamla deltagare som umgåtts tillsammans nu senaste dagarna skulle dra på sig covid inför morgondagen. Känns inte så genomtänkt...
+1
2021-05-23, 23:29
Medlem
Dukanva85s avatar
Om Nardos vinner BB så kommer jag på riktigt säga upp mitt abonnemang och sluta titta på BB.har hängt med sen första Big Brother starade i svergie när Angelica vann. Men det känns inte genuint med rösterna längre. Inte som när man ringde och röstade. Allt känns så jävla manipulaterat..
2021-05-23, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Narcos har varit som ett åskmoln hela dagen och Tanja var till och med tvungen att fråga om
Narcos/Tanja har problem med varandra. Har varit riktigt plågsamt att se. Dock har Emelie och Tanja haft svinkul tillsammans, när inte Narcos befinner sig i rummet och förstör stämningen.

Just den scenen såg jag faktiskt tidigare idag, det diskuterades här om att Tanja borde ha tagit Emelies parti. Såg inte fortsättningen dock. Hoppas det finns nåt klipp så jag kan uppdatera mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in