2021-05-23, 23:20
Bannlyst
Skulle hellre haft både Judith och Adrian där hellre än nardos och jag tålde verkligen inte juddan 🤮🤮
Medlem
Det är så orimligt jävla jämt överallt.

Instabilderna atm på BBs konto:
Tanja - 3731 likes, 543 kommentarer
Emelie- 3111 likes, 587 kommentarer
Nardos- 3028 likes, 574 kommentarer

Omröstningar dock oftast Emelie eller Tanja i ledning (på hyfsat objektiva konton).

Det kommer vara på FITTHÅRET i jämförelse med andra finaler.

Fan vill ju att en vanlig jävla okänd människa ska vinna BB, heja Emelie.
Men det allra viktigaste är att Nardos kommer trea nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Positivt sätt? Herregud, enda anledningen att det varit ”positiv” stämning sista timmarna är ju for att Emelie och Tanja undvikit Narcos samt trippar på tå kring henne för att hon inte ska få ytterligare psykbryt på Emelie.

Finns ingen positiv stämning what so ever.
Och precis som du säger - har det varit minsta lilla ok stämning mellan dom tre så är det ENBART tack vare Tanja och Emelies jävligt starka och fina personligheter. Jag själv hade totalt gått bananas. (Dock hade jag ju inte heller någonsin fått för mig att söka till Big brother haha)
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.

Hahah för helvete Grodan, jag vill ju inte hålla på att tjata med dig. Men just den feta texten handlade vår första diskussion om. Även det som fick mig att agera i ämnet överhuvudtaget. Men troligtvis valde du att axla bort det och kallade mig för något fult istället. Så jag frågar dig igen och alla andra som är kritiska till att Tanja är en av deltagarna.

Vart drar man gränsen? Jag ska påminna min herre att vi lever inte längre på 40-talet som när du var ung. Följare på sociala medier kommer alla deltagare att ha så vart drar man gränsen? Just 40k verkar vara okej för jag har aldrig hört dig gnälla om mmmm Maddes följare, tror inte jag har sett dig gny om Nardos 35k. Inte heller gnällde du väl om Jesper?

Du är precis som simon.. släpp Tanja nu och gå vidare med ditt tragiska liv. Jag kan verkligen inte förstå varför du känner ett sånt starkt hat till henne. Hon har ju verkligen inte gjort något ont där inne. Allt de sjuka och vidriga sakerna du har skrivit om henne är inte friskt. Du bör söka hjälp, allvarligt asså.

Att Tanja som är den snällaste av alla deltagare är den enda som har ett hatkonto tillägnat till henne visar vilken sjuk värld vi lever i.

Blev lite långt det här men du behöver endast svara på vart man drar gränsen. Nu ska jag ta av mig mina mamelucker och krypa ner till sängs, ursäkta och tack gullet ❤

TANJA FTW ❤
Medlem
xrlpyts avatar
Ännu ett cringe-ögonblick på Mergims insta när han skriar överlyckligt (ansträngt lyckligt) över att Adrians syrra ansluter till gänget, han ska fram och kramas och skrika "oh maj gaaaad NICOLE" som att de känt varandra i många år och varit i från varandra flera långa månader, minst...

Nicole måste ju ha tänkt "vafan? .. aja skitsamma"
2021-05-23, 23:21
Medlem
Citat:
Ehum. Nu kallar Nicole Madde ännu en gång sin "svägerska".
Har en känsla av att hon vill att Adrian skall skaffa barn så de kan växa upp tillsammans. En tjej på 24, typ Elina som det har surrats om vill säkert vänta 6-10 år innan barn kommer på tapeten. Då är Adrian typ 40. Madde ligger nära till hands här. Båda är redo.
Kommer vi skvallra om dessa båda under sommaren, vad tror ni?

Orka med dessa två under sommaren också hahaha och hur ska dom kunna skaffa barn när Adrian måste gå på toaletten varann minut?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ska korka upp nåt riktigt dyrt i morgon om Nardos inte vinner, 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾✌️
Vad ska ni äta och dricka på finalkvällen 🤓🦜

Både Tanja och Emelie ger mig cash.
Majsan får Chefs Menu och jag kör kräftor.
Om........
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ja verkligen! Det är ju dom sista dagarna som man vill ha som roligaste då man vet att det är snart över

Tänk om det hade varit Tanja, Emelie och Madde sista dagarna istället. Fan vad kul dom hade haft tillsammans.
2021-05-23, 23:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det är så orimligt jävla jämt överallt.

Instabilderna atm på BBs konto:
Tanja - 3731 likes, 543 kommentarer
Emelie- 3111 likes, 587 kommentarer
Nardos- 3028 likes, 574 kommentarer

Omröstningar dock oftast Emelie eller Tanja i ledning (på hyfsat objektiva konton).

Det kommer vara på FITTHÅRET i jämförelse med andra finaler.

Fan vill ju att en vanlig jävla okänd människa ska vinna BB, heja Emelie.
Men det allra viktigaste är att Nardos kommer trea nu.
Jag tror Emelie och Tanja är också mer populärare än Nardos bland folk som ej hänger på sociala medier.

Så det borde inte finnas en chans för Nardos imorgon om inte TV4 hjälper henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.

Jag förstår Simons resonemang och håller även med om att det är roligare om alla är "nobodies". Dock så har ju just Tanja en vinnande personlighet och man hade älskat henne även om hon inte haft en enda följare. Hon har ju givetvis ett försprång, men samtidigt en nackdel med att varit med i tidigare program.
Tycker även att det är tråkigt att produktionen handplockar sådana som inte ens sökt till programmet. Verkar ju vara en enda stor incestuös lovefest. Typ alla känner alla. Dennis kände Rosanna. Madde kände någon annan i produktionen. Judith och Pedram kände också folk i produktionen. Man undrar ju om NÅGON är helt fri från trådar och kontakter med "insidan" egentligen...
Bannlyst
Visa denna bild så lämnar Nardos redan ikväll

https://imgur.com/a/dsqGBGp
2021-05-23, 23:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Visa denna bild så lämnar Nardos redan ikväll

https://imgur.com/a/dsqGBGp

oh la la