Citat:
Ursprungligen postat av
GhangBangTanja
Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.
Hahah för helvete Grodan, jag vill ju inte hålla på att tjata med dig. Men just den feta texten handlade vår första diskussion om. Även det som fick mig att agera i ämnet överhuvudtaget. Men troligtvis valde du att axla bort det och kallade mig för något fult istället. Så jag frågar dig igen och alla andra som är kritiska till att Tanja är en av deltagarna.
Vart drar man gränsen? Jag ska påminna min herre att vi lever inte längre på 40-talet som när du var ung. Följare på sociala medier kommer alla deltagare att ha så vart drar man gränsen? Just 40k verkar vara okej för jag har aldrig hört dig gnälla om mmmm Maddes följare, tror inte jag har sett dig gny om Nardos 35k. Inte heller gnällde du väl om Jesper?
Du är precis som simon.. släpp Tanja nu och gå vidare med ditt tragiska liv. Jag kan verkligen inte förstå varför du känner ett sånt starkt hat till henne. Hon har ju verkligen inte gjort något ont där inne. Allt de sjuka och vidriga sakerna du har skrivit om henne är inte friskt. Du bör söka hjälp, allvarligt asså.
Att Tanja som är den snällaste av alla deltagare är den enda som har ett hatkonto tillägnat till henne visar vilken sjuk värld vi lever i.
Blev lite långt det här men du behöver endast svara på vart man drar gränsen. Nu ska jag ta av mig mina mamelucker och krypa ner till sängs, ursäkta och tack gullet ❤
TANJA FTW ❤