Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Blir väl BLM-upplopp och hela skiten med dialogpoliser och kanelbullar medan staden står i brand. Men jag tror ju som sagt att miljonen redan sitter på Nardos konto, foliehatt som jag är. Så det blir nog inga kravaller. Ja.. det kan ju inte vara kul att "vinna" för att tv4 har gett henne fördelar och klippt för att gömma undan hennes dåliga sidor och sedan att folk har kampanjat med rasistkortet för att hon ska ta hem det. Hennes personlighet räckte inte så hon behövde massiv hjälp från alla håll liksom...
Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.