2021-05-23, 22:43
Bannlyst
Nardos fick pris i fredags för bästa minspelet lr nåt i BB awards.
Hon borde fått pris som den suraste finalisten genom tiderna 👮🏽‍♀️✌️✊🏿
Medlem
När man kommer till insikt över hur mkt tid man spenderat i denna tråd....

https://files.fm/f/x62g8m97g
Medlem
Nardos är nog avundsjuk för att Emelie och Madde kom nära varandra och för att Dennis erkände att han var kär i Emelie + att Nardos känner innerst inne att det är någon av Tanja eller Emelie som kommer vinna och hon kan inte länge hålla kvar sitt vidriga hat
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blir väl BLM-upplopp och hela skiten med dialogpoliser och kanelbullar medan staden står i brand. Men jag tror ju som sagt att miljonen redan sitter på Nardos konto, foliehatt som jag är. Så det blir nog inga kravaller. Ja.. det kan ju inte vara kul att "vinna" för att tv4 har gett henne fördelar och klippt för att gömma undan hennes dåliga sidor och sedan att folk har kampanjat med rasistkortet för att hon ska ta hem det. Hennes personlighet räckte inte så hon behövde massiv hjälp från alla håll liksom...

Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.
2021-05-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Aldrig sett en mera bitter finalist så oförtjänt

Hon är sur för hon inte har några kläder som passar inför imorgon tror jag
2021-05-23, 22:45
Medlem
Hon som var och sprayade tjejerna idag har lagt upp ett foto på Tanja och Emelie på instagram (stockholmbeauty), Nardos fans rasar och skriver att de EXKLUDERAT Nardos från bilden.

DE STÅR FÖR FAN I UNDERKLÄDER?! Nardos hade aldrig ens ställt sig med på den bilden.

Shit. Hennes fans är fan lika jävla störda som hon.
2021-05-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon som var och sprayade tjejerna idag har lagt upp ett foto på Tanja och Emelie på instagram (stockholmbeauty), Nardos fans rasar och skriver att de EXKLUDERAT Nardos från bilden.

DE STÅR FÖR FAN I UNDERKLÄDER?! Nardos hade aldrig ens ställt sig med på den bilden.

Dom tycker att hon kunde fått vara med i morgonrocken, men hur fan ska hon kunna visa sin spraytan då?
2021-05-23, 22:46
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Jovisst. Men är det inte så alla dessa såpor fungerar. Det finns en början och en slut redan skrivet på en bit papper. Mellan där stoppar man in lite kött för oss och deltagarna. Kan Simon ha rätt, lite grann, i sin kritik eller är han helt ute och cyklar. Tänk om man tog in en annan PH deltagare som man kanske inte gillar så mycket men har 200k följare. Skulle folk reagera annorlunda bara för att Tanja är en sympatisk person och denne andre en taskmört men ändå poppis. Frågan hänger ju löst för svaret beror på vem man frågar. Eller hur. Därför kommer jag naturligtvis luta åt Simons analys; var går gränsen för vem kan vara med i BB.
Som denna där Anty eller va fan hon heter som var med förra(?) säsongen och åkte ut rätt fort tror jag att jag läst?
2021-05-23, 22:47
Medlem
De borde fått info idag att Lisa Anckarman ska styla dem imorgon inför finalen!
Stackarna har varit stressade i flera dagar över vad de ska ha på sig! Hoppas de kläderna Lisa tar med sig passar iaf!😬
2021-05-23, 22:47
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:

Syftet är väl att visa upp spraytan-jobbet. Nardos ville inte ha spraytan. Hennes fans verkar ha lite problem med tankeverksamheten, ja...
2021-05-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
När man kommer till insikt över hur mkt tid man spenderat i denna tråd....

https://files.fm/f/x62g8m97g

Det är länge! Det är mer än ett halvt halvår.

Hur FAN ska man återgå till ett normalt liv efter imorgon? Vad gör man?
2021-05-23, 22:48
Medlem
Citat:

Helt jävla otroligt. Alltså jag vet varken ut eller in. Hon FÅR INTE, snälla rara nån, vinna imorgon. Det går inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in