2021-05-23, 22:54
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona uppdatering

Lär Er namnet Runbeck.
https://rumble.com/vhbebf-az-ballot-printing-company-runbeck-causing-11-error-rate.html

More QBert gibberish on telegram today. Apparently Ron was the only human being interested in the election that didn't visit 538, The Economist or the numerous other election forecasting sites and is surprised that Runbeck knew AZ, WI, and PA would be competitive.

NiQter eller NixterQ?
2021-05-23, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek
5amerikanska döda soldater och en skadeskjuten i frankfurt?
CIA-direktören själv är skjuten och har förts till GITMO?

Är detta uppgifter som Nixter eller någon annan Trump-följare i denna tråd vill kännas vid?

Man spammade dessa uppgifter gång efter gång, och Nixter är övertygad att detta är sant.
Var servern befinner sig eller varför man inte plockar fram dessa bibliska bevis är en annan story Nixter och gänget inte vill avslöja.
2021-05-23, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Man spammade dessa uppgifter gång efter gång, och Nixter är övertygad att detta är sant.
Var servern befinner sig eller varför man inte plockar fram dessa bibliska bevis är en annan story Nixter och gänget inte vill avslöja.

Herregud....
Det är bäst att jag slutar skriva i denna tråd för jag kan inte hantera denna sortens foliehattar som använder konspirationsteorier för att formulera en världsbild och sedan anklaga andra för att inte leva i verkligheten.

För att hålla det rättvist hoppas jag verkligen att Nixter & gänget dementerar eller styrker dessa uppgifter. Ingen kan väl på allvar tro att CIA-direktören blivit skjuten och bortförd till Guantanamo,att amerikanska människor skjutit på varandra på Tysk mark, eller?
2021-05-23, 23:44
Medlem
Citat:
Nu något för dig att "debunka" eller i vartfall logiskt förklara, gärna med lite matte.
Trump är historiens näst mest framgångsrika Presidentkandidat med sina siffror 2020. Trump lyckades dessutom öka sin bas med 12miljoner röster, långt fler än någon sittande president i historien, episkt. Alla matematiker som räknat på detta innan valet konstaterade att Trump behövde 5-6miljoner fler röster än 2016 för att vinna över Biden med en skräll. Då hade de flesta trott att Biden skulle kampanja.

Som vanligt så slarvar du med uppgifterna. Ronald Reagan ökade med 10,5 miljoner röster från 1980 till 1984. Förvisso mindre än 12 miljoner, men det var bara 92 miljoner väljare som röstade 1984. 2020 röstade 155 miljoner, alltså 63 miljoner fler röster. Så givet det lägre antalet röstande och befolkningsökningen som varit sedan 1984 så är Trumps ökning inte alls den största, långt ifrån.
2021-05-23, 23:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek
Herregud....
Det är bäst att jag slutar skriva i denna tråd för jag kan inte hantera denna sortens foliehattar som använder konspirationsteorier för att formulera en världsbild och sedan anklaga andra för att inte leva i verkligheten.

För att hålla det rättvist hoppas jag verkligen att Nixter & gänget dementerar eller styrker dessa uppgifter. Ingen kan väl på allvar tro att CIA-direktören blivit skjuten och bortförd till Guantanamo,att amerikanska människor skjutit på varandra på Tysk mark, eller?

Tyvärr är det så här sekter fungerar mentalt. Hjärntvättskoefficienten är skyhög bland Trumps trogna fans, de tror på honom som på en Messias och anpassar glatt verkligheten och fakta därefter.
2021-05-24, 00:40
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Newsweek

PS. Även här kommer Georgias snabba audit i Fulton spela in, de behöver en vecka att scanna 130.000 poströster i 600dpi och programvara för att exponera fusk. Att i det läget vara åklagare i Arizona och inte titta efter det man finner i Georgia blir svårt. Vi får hoppas att man följer domslutet i Georgia och påbörjar detta direkt.

Är det det du kallar högupplöst skannerteknik?
600 dpi kan en konsumentskanner för en tusenlapp klara av.
När jag skannar högupplöst brukar jag skanna med en upplösning på minst 1200 dpi.
Med en upplösning på bara 600 dpi lär dom inte hitta något fusk.
Är det Pulitzer som är i farten igen med sina fantasier?
2021-05-24, 00:47
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
När jag skannar högupplöst brukar jag skanna med en upplösning på minst 1200 dpi.

Det går alltid att slänga ur sig saker för att verka initierad och kompetent och duktig. Men sen kom Google... "Optisk upplösning är den fysiska upplösningen på Scannern. En enklare Scanner har upplösningen 300X600 dpi, en avancerad Scanner upp till 5000X5000 dpi."

Shop The Valfusket

Mike Pensé
2021-05-24, 00:50
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr

Hur vet du det? Är det inte tillräckligt med 600 dpi, så må man väl bruka 1200 dpi?
2021-05-24, 01:15
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateBusiness
Hur vet du det? Är det inte tillräckligt med 600 dpi, så må man väl bruka 1200 dpi?

Hur vet man om det inte är tillräckligt, när man inte hittar något fusk med sin högupplöst skannerteknik?
2021-05-24, 01:36
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Hur vet man om det inte är tillräckligt, när man inte hittar något fusk med sin högupplöst skannerteknik?

Menar du på allvar att experter som på uppdrag genomför en "forensic audit" i Maricopa County inte kan bruka alla verktyg och tekniker som finns tillgängliga?
2021-05-24, 01:51
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateBusiness
Menar du på allvar att experter som på uppdrag genomför en "forensic audit" i Maricopa County inte kan bruka alla verktyg och tekniker som finns tillgängliga?

Om det är 600 dpi som ska användas till den högupplösta skannertekniken så är det väl konstigt att komma fram till i ett senare skede att det inte är tillräckligt. Rimligtvis måste den här högupplösta skannertekniken på 600 dpi redan vara testad och klar?
2021-05-24, 02:08
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Om det är 600 dpi som ska användas till den högupplösta skannertekniken så är det väl konstigt att komma fram till i ett senare skede att det inte är tillräckligt. Rimligtvis måste den här högupplösta skannertekniken på 600 dpi redan vara testad och klar?

Jag skall tipsa Cyber Ninja att bruka en upplösning på minst 1200 dpi. Rekommenderat av Flashbackexperten WolfmanJackSr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in