2021-05-23, 22:27
Medlem
Ta ut Nardos som ändå bara går runt som en vålnad.
2021-05-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos beter sig om en fembarnsmamma som precis fått reda på att hennes partner vill skilja sig

Haha, herregud!!
Vad har hänt nu då som har sårat henne så här? Ej sett senaste timmarna.. Möts man klart av hennes tomma, arga blick.
2021-05-23, 22:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ja. Som förra året. Det var ju nästan lika kul att följa dom efteråt än själva BB ibland. Jo det med indiska grejer kör vi efter BB.

Det lär bli mycket, mycket oroligt om Nardos lämnar utan millen. Det känns redan i luften, frågan är hur hon kommer se på det.

Blir väl BLM-upplopp och hela skiten med dialogpoliser och kanelbullar medan staden står i brand. Men jag tror ju som sagt att miljonen redan sitter på Nardos konto, foliehatt som jag är. Så det blir nog inga kravaller. Ja.. det kan ju inte vara kul att "vinna" för att tv4 har gett henne fördelar och klippt för att gömma undan hennes dåliga sidor och sedan att folk har kampanjat med rasistkortet för att hon ska ta hem det. Hennes personlighet räckte inte så hon behövde massiv hjälp från alla håll liksom...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Alla som inte e gay blev kåta.
Jag vill fortfarande se Tess stripp hon gjorde i köket.

marion, den sidan du nämnde, vilken var det???? Eller är det den en sån where u need to get invited to ?

Jag kan inte avslöja vilka sidor dom finns på eftersom jag inte tittar på porr lr annat snusk 🍆💦

Men här är Therese lapdance åt Pedram.

https://streamable.com/s8zvt8
Medlem
Citat:
Dom kommer bli stylade av Lisa Anckarman och om du går in på hennes instagram så ser du att hon har massa kläder till dom att testa imorgon
Nä eller hon har ju tanjas stil men haha kan tänka mig att nardos kommer vägra ngt från henne och emelie kommer inte se bra ut i hennes stil av styling. Men får gå in på insta och kika vad hon valt ut till dom i morgon då. Så slipper Tanja gå ut med mjukisbyxor typ. Tkr hon är värd ngt riktigt coolt och snyggt som hon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det sa vi förra året men de gjorde det sämre detta år genom att ge all TV-tid till en person.

Nä, detta året har varit katastrof, hundra gånger mer censurer och skit. Förra året kunde dom låta kameran vara på när Glasman och Julia pippade iaf. Men i år, är det ju censur så fort dom närmar sig de stadiet. Hade te.x inte Emelie nämnt att hon och dompa har legat två gånger därinne så hade jag aldrig vetat de. Självklart kan dom göra det värre om dom skulle börja censurera så fort någon kysser varandra. Men så långt hoppas jag inte dom går. Så om förra säsongen var halvbra, är denna riktigt kass. Det syns om inte annat på alla mina klagomål till produktionen på mejl denna säsong. 28st blev det, och det är en morgondag kvar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Misstänker att det är att Steffi svarade att den som spred mest dålig stämning var Nardos, i avsnittet.
Såg att hon reagerade på det.

Alltså hon kommer ju hata varenda jävel som har varit där inne om hon ska hålla på att haka upp sig på ta mig fan allt.
2021-05-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså hon kommer ju hata varenda jävel som har varit där inne om hon ska hålla på att haka upp sig på ta mig fan allt.

Vad har hänt? Vem har dött?
2021-05-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
(FÖRLÅT FÖR Off Topic....)
Jag har aldrig i mitt vuxna liv ätit varken färdiga köttbullar eller ketchup. Men minns den där dagen jag handlat ljus på Ikea, och stannade upp i food courten och tänkte på dig! Blev både en påse köttbullar och en flaska ketchup HAHA. Omg.
Bara se:

2021-03-20, 22:01
Big Brother 2021
Postat av OscarOrso
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den roligaste ever!

Jag hatar ketchup. Verkligen. (Hade typ kunnat ha "ketchuphataren" som nickname)
MEN
Jag älskar dig <3

Fint ju.

Men du gillade väl det? Så kul att vi influensers varandra i verkliga livet. ❤️❤️❤️Jag har mest ketchup till pommes eller på körv.
2021-05-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nä eller hon har ju tanjas stil men haha kan tänka mig att nardos kommer vägra ngt från henne och emelie kommer inte se bra ut i hennes stil av styling. Men får gå in på insta och kika vad hon valt ut till dom i morgon då. Så slipper Tanja gå ut med mjukisbyxor typ. Tkr hon är värd ngt riktigt coolt och snyggt som hon!

Nardos får väll ha en av hennes 2 storlekar för små klänningar
Medlem
essteds avatar
Kontoansvariga som tror att de är kändisar nu? Får fan panik på det.
Medlem
Citat:
Dom kommer bli stylade av Lisa Anckarman och om du går in på hennes instagram så ser du att hon har massa kläder till dom att testa imorgon
Alla kläder låg ju i massa ikeapåsar så såg inget haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in