2021-05-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Just nu sammanfattar slutet av säsongen så bra.
Emelie och Tanja har skitkul och skrattar så dom tjuter.
Nardos sitter och ser sur ut.

Vem ska jag rösta på? Tanja eller Emelie? Tycker båda är värdiga vinnare på lite olika sätt.
Jag är OK med antingen eller, bara det inte blir Nardos.

Är det så att vi nu röstar fram 1a 2a 3a, eller kommer en åka ut som 3a och sedan en ny omröstning? (antar inte, för i så fall vinner aldrig Nardos då Emelies röstare skulle byta till Tanja och tvärt om)
Tanja finns inge å tvivla på
2021-05-23, 22:21
Medlem
Sladderbrallas avatar
Men hon ser så jävla sur å bitter ut narkosen 😅
Fattar hon att de är köööööööööört ✅
2021-05-23, 22:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Tanjas konto delade inlägget på sin story, vilket gör att hennes följare går till inlägget och gillar det. Så ni vet om det.
Det är rätt, glöm fan inte att rösta på Emelie.

Jag tror fortfarande att det bara är hon som kan sno miljonen från Nardos och TV4.
2021-05-23, 22:22
Medlem
Förra året fick dom ju ha sina egna kläder men kan dom inte skicka in ngt snyggt till dom i år stackarn eller inte nardos men känns som emelie verkligen är trött på sina kläder och Tanja skulle vara så snygg i ngt annat än vad hon äger haha
Eller vad pratar hon om för blåa byxor?
2021-05-23, 22:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Misstänker att det är att Steffi svarade att den som spred mest dålig stämning var Nardos, i avsnittet.
Såg att hon reagerade på det.
Hahahahahah, hon är så jävla långsint.

Antar att hon känner sig dum då hon har sagt hela tiden att de var bästa vänner och hade djuuupa diskussioner. Jag har då aldrig sett det.
2021-05-23, 22:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Sånt begriper inte den gråe.

Det behöver väl kanske inte betyda något men det känns ju bra 👌 HEJJA GOTÖSA

Ja heja Tanja <3 Allt annat är orimligt!
2021-05-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Förra året fick dom ju ha sina egna kläder men kan dom inte skicka in ngt snyggt till dom i år stackarn eller inte nardos men känns som emelie verkligen är trött på sina kläder och Tanja skulle vara så snygg i ngt annat än vad hon äger haha
Eller vad pratar hon om för blåa byxor?

Dom kommer bli stylade av Lisa Anckarman och om du går in på hennes instagram så ser du att hon har massa kläder till dom att testa imorgon
2021-05-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Tanja har mycket tatueringar vilket är oattraktivt enligt mig.
Tyckte också så tidigare men med Tanja och henne historia så har jag tänt om.
2021-05-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
👀👀🙌🙌🙌 Kul, inte ens jag har ketchup till köttbullar utan föredrar en hemgjord brunsås. 🤣🤷‍♀️

(FÖRLÅT FÖR Off Topic....)
Jag har aldrig i mitt vuxna liv ätit varken färdiga köttbullar eller ketchup. Men minns den där dagen jag handlat ljus på Ikea, och stannade upp i food courten och tänkte på dig! Blev både en påse köttbullar och en flaska ketchup HAHA. Omg.
Bara se:

2021-03-20, 22:01
Big Brother 2021
Postat av OscarOrso
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Den roligaste ever!

Jag hatar ketchup. Verkligen. (Hade typ kunnat ha "ketchuphataren" som nickname)
MEN
Jag älskar dig <3

Fint ju.
2021-05-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Tanjas konto delade inlägget på sin story, vilket gör att hennes följare går till inlägget och gillar det. Så ni vet om det.
Stämmer bra. Men när Tanjas konto delade så hade Tanja redan överlägset flest likes.
2021-05-23, 22:26
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är rätt, glöm fan inte att rösta på Emelie.
Jag tror fortfarande att det bara är hon som kan sno miljonen från Nardos och TV4.

Om man är lagd åt det konspirationsteoretiska hållet tjänar bettingbolagen obeskrivliga miljoner om Emelie vinner. Knappt någon har satsat på henne och hon hoppade över en natt från 8x till 3x pengarna. Inte så lite märkligt. Nu nere på 2.25. Luktar oduschad Nardos över det hela. Man ser sällan såna fall. Tänk på vilka pengar bettingbolagen tjänar då alla har länge lagt cash på Tanja och Nardos, men inte Emelie. Vem styr egentligen bakom kulisserna
2021-05-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Det är hela idén med BB. Ingen har hämtat någon från parkbänkar tidigare, eller. Vi har redan mängder av program där man kan se kändisar. Jag vill se Hasse från Hisingen som jobbar på Volvo, eller Micke från Lerum som är ung musiker, Berit från Skövde som jobbar på Sparbanken. Inte avdankade PH brudar eller gubbar. Då tittar jag hellre på just PH.
De som redan har ett normalt jobb hoppar inte på BB om de inte har någon bokstavsdiagnos i bagaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in