2021-05-23, 21:18
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Tävlingen handlar inte om överlevnad och har aldrig gjort, så att vara bäst på överlevnad är irrelevant och har alltid varit. Den som kan navigera sig fram till en final och sen ha nog med styrka och hjärna att sedan vinna den är den värdigaste vinnaren av tävlingen Robinson. Sen kan man tycka att programmet vore roligare om det var något annat som gjorde en värdig att vinna tävlingen Robinson, det tycker jag också, men det är vad det är.

Därför att produktionen förstört programmet. För dom och tv4 är det viktigaste att framhäva och skydda homosexuella, feminister och pk-folk. Tycker du att late Olivia eller Ludde som åkt ut 2+1 gånger är värdiga vinnare bara för att dom passar in i dina vanföreställningar om vad Robinson ska vara.
2021-05-23, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valtieri
Menlöst att fortsätta titta på Robinson nu, den ende vettige vinnaren ute.

Håller med. Riktigt trist.
2021-05-23, 21:22
Medlem
Crapmagics avatar
Olivias frontallob i arbete väljer choklad

Haha dom klippte det till att Joanna var bitter över att William valde att få bli tårtad

Dennis fortsätter på sin primitiva snäll-kille stil
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-23 kl. 21:26.
2021-05-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Därför att produktionen förstört programmet. För dom och tv4 är det viktigaste att framhäva och skydda homosexuella, feminister och pk-folk. Tycker du att late Olivia eller Ludde som åkt ut 2+1 gånger är värdiga vinnare bara för att dom passar in i dina vanföreställningar om vad Robinson ska vara.

Vaddå ska vara? Enligt vem? Robinson är vad det är oavsett vad du eller jag tycker. Bara för att du tycker en beundransvärd kvalitet är att vara duktig på överlevnad så gör inte det en värdig att vinna en tävling som inte kräver att man är duktig på överlevnad.

Jag tycker förmågan att hoppa stavhopp är beundransvärd men jag sätter mig inte o gnäller på hela Sverige bakar för att stavhoppare inte vinner den tävlingen, för guess what, tävlingen handlar inte om det.

Om du inte gillsr tävlingskonceptet Robinson så sluta titta helt enkelt.
2021-05-23, 21:32
Medlem
G.Silverbanes avatar
Så William är en stjärtgosse
2021-05-23, 21:39
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Vaddå ska vara? Enligt vem? Robinson är vad det är oavsett vad du eller jag tycker. Bara för att du tycker en beundransvärd kvalitet är att vara duktig på överlevnad så gör inte det en värdig att vinna en tävling som inte kräver att man är duktig på överlevnad.

Jag tycker förmågan att hoppa stavhopp är beundransvärd men jag sätter mig inte o gnäller på hela Sverige bakar för att stavhoppare inte vinner den tävlingen, för guess what, tävlingen handlar inte om det.

Om du inte gillsr tävlingskonceptet Robinson så sluta titta helt enkelt.

Jaja, ingen ide att förklar för en som int begrip.
2021-05-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Jaja, ingen ide att förklar för en som int begrip.

Jag begriper precis. Du önskar att tävlingen skulle vara utformad på ett sätt där den premierar överlevnad och att de som är duktiga överlevare är de som har störst chans att vinna och därmed är värdiga.

Men tävlingen är inte utformad så, så per definition är det inte den kvalité som avgör ens värdighet.
2021-05-23, 21:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag begriper precis. Du önskar att tävlingen skulle vara utformad på ett sätt där den premierar överlevnad och att de som är duktiga överlevare är de som har störst chans att vinna och därmed är värdiga.

Men tävlingen är inte utformad så, så per definition är det inte den kvalité som avgör ens värdighet.

Helt enig! Man önskar att man skulle definiera en värdig vinnare som den som är duktigast på överlevnad, men tyvärr är det ej en parameter att ta i beaktning, i och med att programmet har noll med överlevnad att göra.
2021-05-23, 21:56
Avslutad
Så dåligt med dubbel utröstning
2021-05-23, 21:58
Medlem
Wads avatar
Och där slutar jag följa årets säsong av Robinson
2021-05-23, 21:58
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Så dåligt med dubbel utröstning

Ja, patetiskt..
2021-05-23, 21:59
Medlem
G.Silverbanes avatar
Det var förväl att den självgode stjärtgossen åkte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in