2021-05-23, 19:41
Medlem
ms18s avatar
Känns jävligt konstigt att Liverpool bara blev 5poäng bakom United trots sin värdelösa säsong...

Två mål utav Aguero idag på hans sista match hemma. Passade på att slå rekord för mest premier league mål för en klubb (184). Låg på samma siffra som Rooney innan matchen. Med en jäkla massa mindre matcher spelade. ''Men rooney var inte alltid en striker!111!''

Säsongens flopp? Skulle nog välja Willian MEN sett till vad Werner kostade och att han spelar i ett bättre lag... fast ändå, 11 mål och 10 assists över säsongen. Att spelare missar mål är en sak, men timo är fan i mig den mest löjliga jag sett som missar framför mål, otroligt värdelösa avslutningar.

En vecka kvar... vad tror ni?
Citera
2021-05-23, 20:16
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tycker Everton är lite av en besvikelse denna säsongen. Sluta ändå bara 10a. Bakom lag som Leeds och West ham. Började ju otroligt bra. Visst kanske inte titelutmanare men trodde ändå lite kirng Champions league platserna. Iallafall Europa league. James visar varför han aldrig blev toppspelare. Hög högstanivå men alldeles för ojämn. Calvert Lewin visade sig också bara vara inne i en bra period i början av säsongen sen fick vi se hur han spelar i normala fall resten. Fortfarande inte den anfallaren man behöver längst fram som man saknat sen Lukaku.

Man avslutar säsongen med att förlora mot Sheffield United hemma. Sen 0-5 mot Man city som klara mästare.

Mitten och Botten av tabellen som väntat egentligen. Ingen större överraskning där annars. West ham positiv överraskning i toppen. Tror dock studion var väl positiva kring deras framtid. Känns som en klassisk överprestation för att sen krascha tillbaka till jorden nästa. Som exempelvis Wolves som slutar på plats 13 efter att ha nått en europaplats förra.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2021-05-23 kl. 20:18.
Citera
2021-05-23, 20:20
Medlem
Gantss avatar
Nää håller inte med att Werner är säsongens flopp.

Som Chelsea supporter anser jag att Ziyech är säsongens flopp. Vi var många som trodde att han skulle bidra mycket mer i det offensiva än vad han har gjort denna säsongen.
Citera
2021-05-23, 20:27
Medlem
justinsane420s avatar
Min årets flopp baserar jag på förväntningar kontra prestation och då Är Sadio Mane om inte den största floppen en av dem i toppen.
Nya tag nästa år efter två mål i sista omgången.
Citera
2021-05-23, 20:31
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Glömt snubben som kostade dubbelt så mycket och bidrogit med knappt hälften av de andra?

Fortfarande spelare i bra ålder och visat i perioder vilken hög kvalite de håller. Werners problem är också att han nog inte ska vara topp utan på en kant då han inte är spetsig nog i avsluten vad det visat sig. I spelet i örigt tycker jag han bidrar en hel del. Havertz har ju inte fått någon klar position i laget utan kastas runt på olika positioner. Ziyech med en del skadeproblem. Tror det visar sig vara bra värvningar alla tre när dom har en riktig tränare och ett bättre sammansatt lagbygge bakom sig under hela nästa säsong istället.
Citera
2021-05-23, 21:12
Medlem
ms18s avatar
Thiago har varit en besvikelse. Nästan 2000 minuter i ligan och bara ett mål
Citera
2021-05-23, 21:24
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Thiago har varit en besvikelse. Nästan 2000 minuter i ligan och bara ett mål
En av de bästa spelarna senaste månaderna, inte lätt att komma till ett nytt lag, nytt spelsätt och får spela ur position större delen av säsongen, dessutom en jobbig skada mitt i.

Han har kommit in bra senaste tiden, hade jag högre förväntningar? Ja, men knappast flopp.
Citera
2021-05-23, 21:26
Medlem
Generalen hur gick det egentligen med din tippning om att Leicester + Chelsea var stora favoriter? Liverpool körde över båda två i racet
Citera
2021-05-23, 21:54
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
En av de bästa spelarna senaste månaderna, inte lätt att komma till ett nytt lag, nytt spelsätt och får spela ur position större delen av säsongen, dessutom en jobbig skada mitt i.

Han har kommit in bra senaste tiden, hade jag högre förväntningar? Ja, men knappast flopp.

Håller med fullt ut och är säker på att han kommer briljera nästa säsong.
Citera
2021-05-23, 21:56
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Generalen hur gick det egentligen med din tippning om att Leicester + Chelsea var stora favoriter? Liverpool körde över båda två i racet
Tror han, som vanligt, kommer blåneka detta uttalande oavsett om vi kopierar det han skrivit.
Citera
2021-05-23, 21:57
Medlem
justinsane420s avatar
Nu dags för en väldigt intressant silly season. Let's go!!!!
Citera
2021-05-23, 22:19
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG

Haha han tippade Arsenal 6a också, de enda rätt han fick var 2. United.

Jag sa ju det när jag citerade honom, aldrig varit så säker på CL som när han tippade LFC 5a, helt underbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in