Trollen tvingas sänka sig till nya idiotnivåer för att kunna upprätthålla sina galenskaper.
När min gode vän tog initiativ och bjöd mig på lunch häromdagen, så gick jag alltså inte på den lunchen av egen fri vilja, om man ska tro trollen i tråden.
Men så är det naturligtvis inte, det förstår alla, till och med trollen.
Esbjörn har på många olika sätt och vis gjort klart och tydligt såväl att det var hans vilja att sälja huset, som att han gjorde det, och skrev under avtalet fullt medveten om vad han gjorde, av egen fri vilja.
Att det sedan kommer en kludd till låtsasjurist och tror att han innan han ens har träffat klienten och satt sig in i ärendet, via en kommentar på facebook, kan avgöra en lämplig juridisk strategi för att vinna målet i domstol, innan det dessutom ens blivit ett ärende för domstol, och därtill väljer att aktivt driva ärendet i media i syfte att smutskasta och genom tvång förmå motparten att ge upp, förändrar ingenting.
Domstolen har tveklöst förstått hela målet, det visades tydligt inte minst under MUFen, där de förklarade för Esbjörn, trots "all bevisning" han redan skickat in, att han måste bevisa varför avtalet skall vara ogiltigt, och förelade honom att inkomma med sådan bevisning. Någon ny bevisning har dock inte inkommit, annat än en kopia på Ebbas facebooksida.