2021-05-23, 18:31
Medlem
Nardos är inte nervös säger hon. Får se imorgon när hon sitter och skiter på sig.
2021-05-23, 18:32
Medlem
xrlpyts avatar
Tänk om Madde hade varit i final i stället för Nardos.. <3
Medlem
Nardos längtar så mycket ut. Hon vill verkligen förtydliga att hon egentligen är lite bättre än hennes sällskap och att hon ser så mycket framemot att bli av med dem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Håller inte med. Tycker Tanja gjorde det som kan förväntas av en vuxen person. Lyfta det hon vet vilket är att det är konstig stämning mellan Emelie och Nardos. Varför det är så vet hon ju inte (hon kan ha missat att Emelie varit taskig etc etc) och lägga det på dom berörda parterna att reda i problemet. Om Emelie exempelvis varit skitelak mot Nardos utan Tanjas vetskap hade hon ju gjort bort sig direkt genom att attackera Nardos (nu vet ju vi att det inte är så men det vet inte Tanja).

EGENTLIGEN är det ju enbart upp till Emelie att säga ifrån då hon är direkt berörd. Nu gjorde ju Tanja det för att hon inte gillar stämningen och tog alltså sitt ansvar enligt mig.

Men vi tycker helt enkelt olika om detta.

Agree to disagree
Bannlyst
Nardos kommer försöka göra som Mergim, sno alla Emelies vänner från huset för att jävlas.
Men Joel kommer hon inte åt, för han är med Madde och behöver henne för att lyckas med sin karriär i Stockholm.
Synd att dom inte kan se liven hur nardos sabbar allt sista dagen i huset.
2021-05-23, 18:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaozfumes
Alla kommentarer på Instagram som kritiserar Nardos beteende raderas. Märkligt. Är alltihop egentligen ett stort social experiment för oss här utanför?? Ett konstprojekt som undersöker vad som händer om man censurerar en grupp, och favoriserar en annan? Man blir ju konspiratorisk.... illuminati är ni där eller?

Det vore intressant att i rent experimentsyfte gå in på insta och skriva riktigt hotfulla, hatiska kommentarer om Emelie, Tanja och svenskar i allmänhet och se om dessa fick stå kvar.
Tyvärr är jag portad på insta så jag kan inte göra det själv.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Håller inte med. Tycker Tanja gjorde det som kan förväntas av en vuxen person. Lyfta det hon vet vilket är att det är konstig stämning mellan Emelie och Nardos. Varför det är så vet hon ju inte (hon kan ha missat att Emelie varit taskig etc etc) och lägga det på dom berörda parterna att reda i problemet. Om Emelie exempelvis varit skitelak mot Nardos utan Tanjas vetskap hade hon ju gjort bort sig direkt genom att attackera Nardos (nu vet ju vi att det inte är så men det vet inte Tanja).

EGENTLIGEN är det ju enbart upp till Emelie att säga ifrån då hon är direkt berörd. Nu gjorde ju Tanja det för att hon inte gillar stämningen och tog alltså sitt ansvar enligt mig.

Men vi tycker helt enkelt olika om detta.

Håller med Tanja lyfte frågan utan att lägga skuld åt något håll, moget och smart.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tänk om Madde hade varit i final i stället för Nardos.. <3

Det hade varit så bra stämning, Nardos dödar stämningen gång på gång
2021-05-23, 18:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nardos längtar så mycket ut. Hon vill verkligen förtydliga att hon egentligen är lite bättre än hennes sällskap och att hon ser så mycket framemot att bli av med dem.

och

Tanja: "I morgon vid den här tiden kommer vi vara så sjuuuukt nervösa!"
Nardos: "JAG TÄNKER INTE ENS PÅ PENGARNA, JAG ÄR INTE SÅ NERVÖS!"
Tanja: " ... nej, men vi kommer ju gå ut?"
Nardos (paus): " ... åh.. ja.. vi går ju ut.. "

Visst Nardos, du tänker inte alls på pengarna.
Bannlyst
En slöjneger på mammagruppen försöker försvara nardos...

” Jag röstade på Nardos MEN jag håller med att hon kunde hantera den här diskussionen (och andra diskussioner) bättre, Nardos har brister precis som andra deltagare och har en lång väg att gå utvecklingsmässigt.
Däremot tyckte jag också att Nardos har rätt om att Emelie kan vara dramatisk och har inte varit den bästa vännen för henne därinne. Ingen är felfri, tror båda tjejer har mycket de stör sig hos varandra och funkar helt klart inte som vänner. Hoppas de kan båda move on och sluta med den dåliga attityden som råder i huset nu.”

👮🏽‍♀️✊🏿🤮👎👎👎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Ja det är ju de hon säger mellan raderna alltså.

De andra tycker samma sak men om de skulle säga det skulle ju Nardina ta illa upp.
2021-05-23, 18:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det hade varit så bra stämning, Nardos dödar stämningen gång på gång

De hade dansat och skrattat hela helgen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in