2021-05-23, 18:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nja, jag håller på Tanja men röstar även på Nardos. Jag önskar inte att en falsk människa (läs Emelie) ska vinna BB.
Svara gärna på min fråga.

Jag kan redan nu bromsa dig om du tror eller hoppas att jag kommer ge mig in i någon diskussion där hela säsongen ska gås igenom om vem som sagt vad om vem och när, men jag uppfattar inte Emelie som falsk.
2021-05-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Har varit borta från liven ett par timmar...vad är det som hänt? varför ligger Nardos och tjurar?

För hon vill bara sjukt elak mot Emelie utan att Emelie ska säga något emot
2021-05-23, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Ja stor risk, tror han får duktig med uppmärksamhet nu av andra tjejer... Haha kan inte kännas aktuellt att blanda sig med en tråkig stalker som är desperat efter villa, vovve, volvo

Han är en stilig kille som kan få bättre brudar i hamn. Han vill inte gänga med en äldre kvinna tror jag. Han vill ha någon runt 20 som kan bli mamma till hans barn så har han en fräsch 30 åring vid 40 istället för en 43 åring på dekis.
2021-05-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har hon hört när Emelie stormade in och började skrika åt Nardos? När Emelie kallade Nardos fitta? Alla Emelies pikar bakom folks ryggar? Sluta lek att Emelie är så jävla godhjärtad. Hon har bäddat sin egen säng. Hon och Nardos är två idioter.

Har du sett hur Nardos och Mergim hånade Madde och var vidriga mot henne bakom hennes rygg! Vad gjorde Madde för att förtjäna sånt beteende av Nardos?
Hur äkta är egentligen den egoistiska idioten?
Medlem
Tittar in i liven och ser vilken "härlig" stämning det är i huset.

Sista kvällen innan final och Nardos tar på stora offerkoftan, det är så synd om just henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Har varit borta från liven ett par timmar...vad är det som hänt? varför ligger Nardos och tjurar?

För att hon inte lyckades svartmåla Emelie genom att dra in henne i bråk idag heller! Samma som hela veckan med andra ord.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Klart hon inte är deras barnvakt. Men jag tror knappast Tanja tycker det är särskilt rolig eller go stämning i huset.

Som indirekt berörd borde hon ju höra att det är Nardos som hela tiden börjar tjafsa och sen dra på sig offerkoftan. Det är Nardos som surar, tjafsar och drar ner stämningen för alla tre.

Hon kunde sagt det. Hon kunde bett Nardos sluta sabba stämningen och släppa tjafset. Emelie har ju släppt det och det märker nog Tanja också.

Det är framförallt två som dras ner av en. Då borde båda två som dras ner kunna säga ifrån.
Håller inte med. Tycker Tanja gjorde det som kan förväntas av en vuxen person. Lyfta det hon vet vilket är att det är konstig stämning mellan Emelie och Nardos. Varför det är så vet hon ju inte (hon kan ha missat att Emelie varit taskig etc etc) och lägga det på dom berörda parterna att reda i problemet. Om Emelie exempelvis varit skitelak mot Nardos utan Tanjas vetskap hade hon ju gjort bort sig direkt genom att attackera Nardos (nu vet ju vi att det inte är så men det vet inte Tanja).

EGENTLIGEN är det ju enbart upp till Emelie att säga ifrån då hon är direkt berörd. Nu gjorde ju Tanja det för att hon inte gillar stämningen och tog alltså sitt ansvar enligt mig.

Men vi tycker helt enkelt olika om detta.
Medlem
Rätt ofta sätter jag på ljudlöst för att jag inte orka lyssna. Jag trodde jag hade gjort det nu med, inser att alla ligger bara stirrar i taket nu...

Trevlig stämning!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tittar in i liven och ser vilken "härlig" stämning det är i huset.

Sista kvällen innan final och Nardos tar på stora offerkoftan, det är så synd om just henne.

Hahahahahahah
2021-05-23, 18:31
Medlem
Bra jobbat tv4, att behålla en person som totalt lyckats förstöra och förpesta för både oss tittare och framförallt Tanja och Emelie, de sista dygnen där inne. Otroligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Man behöver absolut inte lägga sig i alla bråk. Men nu är dom bara tre personer kvar så bråket drabbar ju även Tanja indirekt. Och är det någon som skulle kunna säga till Nardos att nu är det nog på ett bra sätt så är det Tanja.

Att hela tiden hålla sig neutral gör att hon framstår som ganska feg.
Och varför ska hon ta en strid som inte är hennes? Har ju all att förlora på det.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Rätt ofta sätter jag på ljudlöst för att jag inte orka lyssna. Jag trodde jag hade gjort det nu med, inser att alla ligger bara stirrar i taket nu...

Trevlig stämning!
Haha exakt samma här. Trodde jag satt skiten på mute men inte!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in