2021-05-23, 18:15
Bannlyst
Så satt efterblivna kärringar i mammagruppen i morse och skrev bästa trion som är kvar.
Tre starka tjejer.
Visst, sämsta stämningen som nånsin varit i en BB-final.
Allt för den politiskt korrekta produktionen kvoterat in en aggressiv förortsneger som inte kan bete sig bland civiliserade människor 👮🏽‍♀️✊🏿😂🤮🤮👎👎
2021-05-23, 18:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
En fråga till er som gillar Emelie:
Gillar ni falska människor?

En fråga till dig som röstar på Nardos, gillar du narcissistiska psykfall?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med dig helt. Det där var fegt av Tanja, hon har ju sett och hört exakt det vi har sett.

Cred till Emelie dock som har duckat för ca 50 kommentarer per dag senaste dagarna. Jag förstår att man tillslut måste öppna käften, även om det bara är en dag kvar.

Har hon hört när Emelie stormade in och började skrika åt Nardos? När Emelie kallade Nardos fitta? Alla Emelies pikar bakom folks ryggar? Sluta lek att Emelie är så jävla godhjärtad. Hon har bäddat sin egen säng. Hon och Nardos är två idioter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Det tycker jag är en fördel. Varför ska man lägga sig i framförallt när det är så fjantigt bråk

Man behöver absolut inte lägga sig i alla bråk. Men nu är dom bara tre personer kvar så bråket drabbar ju även Tanja indirekt. Och är det någon som skulle kunna säga till Nardos att nu är det nog på ett bra sätt så är det Tanja.

Att hela tiden hålla sig neutral gör att hon framstår som ganska feg.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Jävlar vad Nardos har utvecklats i huset!

Ja, fast åt fel håll. Skulle det pågå en månad till skulle hon komma ut som en mollusk.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det är ingen nackdel! Hon utgår säkert från att vuxna människor kan lösa sina konflikter genom att prata.

Att välja sida skulle bli mobbing och ännu mer i den miljö de befinner sig i.

Det är snyggt att försöka få dem att prata med varandra men hålla sig neutral. Annars blir det bara att en utomstående lägger sig i och pratar ”för” nån. (Nardos brukar göra så, men Tanja beter sig som en vuxen människa och låter bli).

Fast det är ju inte så att det egentligen FINNS någon konflikt mellan dom. Det är Narcos som har ett obesvarat, obefogat hat mot Emelie.
2021-05-23, 18:17
Medlem
Spajdors avatar
Nu är det bestämt! Jag kommer att skaffa instagram för Emeliea skull. 💗
Från en skånetös till en annan så förtjänar hon så mycket pepp efter att ha genomlidit Nardonatorn. 💩
Medlem
Haha på Alex story ser man redan hur Madde börjat jaga Adrian utanför huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Helt otroligt hur den här narcissisten tagit sig så långt.
Borde va så men inte när hon styrts/hjälpts fram av TV4!🤬
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Man kan ju inte låta bli och fundera över hur jävla mkt skitsnack det kommit ur hennes käft under dessa censurer. Jag kommer inte på att jag någonsin, under mitt mer än 30-åriga liv, stött på en mer avskyvärd varelse än Narcos. Det kan bara inte vara en riktig människa? Hon kanske är en robot, programmerad av tv4?

Hoppas, hoppas, hoppas bara inte nu att Emelie ber om ursäkt och tippar på tå kring narcisessan ikväll/imorgon.

Man har ju sett hur produktionen har agerat när Nardos börjat bete sig illa eller snacka skit:
"Detta är Big Brother. Nardos vänligen bikta dig"
Eller
"Detta är Big Brother. Nardos, byt batterier i din mikrofon" en gång spammade de det tre gånger när hon snackade skit om Emelie med Adrian i hålet i väggen. Hon sade "HALLÅ jag har ju redan bytt 2 ggr nu?"

De hjälper henne och avbryter henne när hon glider iväg fel. Ibland byter de kamera. Ibland censurerar de istället. Så har det sett ut hela säsongen.
2021-05-23, 18:18
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos kommer ut från bikten och ser ut som ett åskmoln i ansiktet. Hon har förstås levererat en gigantisk offerkofta-bikt om hur fel alla tolkar henne, i tron om att det fortfarande finns tid att spinna det till sin fördel.
2021-05-23, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Man behöver absolut inte lägga sig i alla bråk. Men nu är dom bara tre personer kvar så bråket drabbar ju även Tanja indirekt. Och är det någon som skulle kunna säga till Nardos att nu är det nog på ett bra sätt så är det Tanja.

Att hela tiden hålla sig neutral gör att hon framstår som ganska feg.

+100

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in