2021-05-23, 18:21
Medlem
Ridnes avatar
Way to go Nardos... Sämsta finalstämningen jag sett från någon säsong. Så går det när tv4 ska kvotera in politiskt korrekta "vinnare" med skitpersonlighet. Det går att dölja med mycket folk i huset men nu går det inte längre. Nardos är en vidrig människa.
2021-05-23, 18:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
En fråga till dig som röstar på Nardos, gillar du narcissistiska psykfall?
Nja, jag håller på Tanja men röstar även på Nardos. Jag önskar inte att en falsk människa (läs Emelie) ska vinna BB.
Svara gärna på min fråga.
2021-05-23, 18:22
Medlem
Citat:
Men helvete, ska man behöva följa honom också nu bara för att ha koll på Madde & Adrian..

haha ja de är tyvärr så illa
Haha Adrian kommer bli sönder stalkad av henne nu när båda är ute
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha på Alex story ser man redan hur Madde börjat jaga Adrian utanför huset

Hon har säkert redan tagit ut sin spiral och våldtagit honom i hopp om att få bära hans barn.
Bannlyst
Bra att det blir skit sista kvällen så alla PK-fittor få se vem dom hela tiden försvarat 👮🏽‍♀️✊🏿😂😂😂👎
2021-05-23, 18:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det är ingen nackdel! Hon utgår säkert från att vuxna människor kan lösa sina konflikter genom att prata.

Att välja sida skulle bli mobbing och ännu mer i den miljö de befinner sig i.

Det är snyggt att försöka få dem att prata med varandra men hålla sig neutral. Annars blir det bara att en utomstående lägger sig i och pratar ”för” nån. (Nardos brukar göra så, men Tanja beter sig som en vuxen människa och låter bli).

Nej för då blir det en gruppering och det är inte att önska utan Tanja gjorde helt rätt här. Som jag ser det är det en annan sak om någon börjar aggressivt kränka någon för då kan man gå emellan då det handlar om att försvara personens rättigheter som människa. Är det gnabb och kiv så fixar det det själva.
2021-05-23, 18:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
VEM SOM HELST i stället för Nardos..!

VERKLIGEN! Jag skulle t.o.m. kunna byta ut henne mot självaste Stefan Lövén.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag pratar om Nardos kommentarer till Emelie DENNA VECKA.

Som handlar om att Emelie skitit i det blå skåpet från början Nej men hennes paktande är "spekulationer" och hon är så missförstådd. Precis som Nardos. Så synd om dessa två. Fattar att Tanja inte vill ta någons parti när hon inte vet allt från början till slut och inte vill att hennes sista tid i huset ska vara bråk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hon har säkert redan tagit ut sin spiral och våldtagit honom i hopp om att få bära hans barn.

Ja stor risk, tror han får duktig med uppmärksamhet nu av andra tjejer... Haha kan inte kännas aktuellt att blanda sig med en tråkig stalker som är desperat efter villa, vovve, volvo
Medlem
Emmvalentines avatar
Känner mig kluven men även lättad, för alla tre förtjänar ju vinsten på nått sätt 😜
Hade dock varit roligt att se Emelies reaktion om hon skulle vinna 😂
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Har hon hört när Emelie stormade in och började skrika åt Nardos? När Emelie kallade Nardos fitta? Alla Emelies pikar bakom folks ryggar? Sluta lek att Emelie är så jävla godhjärtad. Hon har bäddat sin egen säng. Hon och Nardos är två idioter.
+100000000000000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte heller. Hon har ju sett vad fan problemet är i flera dagar. Narcos har ju helt spårat ut mot Emelie och Emelie gör ju sitt yttersta för att undvika ett bråk.
Hon vill ha slut på bråket, inte ta parti för någon, vilket vore idiotiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in