2020-09-12, 12:44
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Onani är också sex.
Med nån man älskar dessutom.
C, L, S, MP och V. De första fyra bildade regering för att M, L, C och KD inte hade fått egen majoritet och partiet som är emot mer mottagande inte ska få inflytande.

Jag tror inte att någon människa nekar någon annan att ha sex med sig själv, dvs onani. Däremot om det involverar en annan människa, så blir det lite besvärligt att säga att det är en mänsklig rättighet, för då behöver någon utses som är skyldig att leverera den rättigheten.
Citera
2020-09-12, 20:36
Medlem
Citat:
Onani är också sex.
Med nån man älskar dessutom.
C, L, S, MP och V. De första fyra bildade regering för att M, L, C och KD inte hade fått egen majoritet och partiet som är emot mer mottagande inte ska få inflytande.

Ja, onani är absolut sex.
Men sex med andra än en själv är ingen mänsklig rättighet.

Ah, men tror du inte att folk röstade på dessa partier (C, L, S, MP och V) av andra orsaker än migrationsfrågan? Skattefrågor/välfärdsfrågor tex. Eller för att de jobbar som egenföretagare i små företag, jobbar och verkar på landsbygden, miljöfrågor osv. Dvs.: tror du inte folk röstar på dessa partier för deras huvudfrågor? Jag har faktiskt ganska svårt att tro att folk röstar på dessa partier för att deras största längtan är att det ska komma 50 000 "unga män från kulturer".

Precis som jag har svårt att tro att folk röstar på tex. SD för deras politik kring vargjakt. SD är ett parti folk förmodligen främst röstar på pga. deras ståndpunkter i migrationsfrågor.

Folk brukar rösta på partier för deras huvudfrågor, sedan kommer det lite annat på köpet också.

Så du kan nog gott hjälpa kvinnor som behöver hjälp av dig oavsett vad dessa kvinnor har röstat på. Även om de har röstat på partier som tycker att det ska komma 50 000 "unga män från kulturer".
Citera
2020-09-13, 23:28
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
Det går fortvarande tycka att någon är skyldig en något. När man menar att någon är inte skyldig enligt lagen så betyder det inte att de inte får göra en sak som personen själv tycker den är skyldig den andra.
Exempelvis hypotetiskt kan vissa personer tycka man är skyldig att hjälpa en för man hjälpte personen att flytta.
Allstå man inte tvungen enligt lagen men man kan fortvarande tycka att man är skyldig den andra för något.
Man kan tycka en massa saker, men det är inte särskilt relevant.
Idag kränker du folk om du ska lära dem hyfs.
Citera
2020-09-13, 23:37
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Ah, men tror du inte att folk röstade på dessa partier (C, L, S, MP och V) av andra orsaker än migrationsfrågan? Skattefrågor/välfärdsfrågor tex. Eller för att de jobbar som egenföretagare i små företag, jobbar och verkar på landsbygden, miljöfrågor osv. Dvs.: tror du inte folk röstar på dessa partier för deras huvudfrågor? Jag har faktiskt ganska svårt att tro att folk röstar på dessa partier för att deras största längtan är att det ska komma 50 000 "unga män från kulturer".

Precis som jag har svårt att tro att folk röstar på tex. SD för deras politik kring vargjakt. SD är ett parti folk förmodligen främst röstar på pga. deras ståndpunkter i migrationsfrågor.

Folk brukar rösta på partier för deras huvudfrågor, sedan kommer det lite annat på köpet också.

Så du kan nog gott hjälpa kvinnor som behöver hjälp av dig oavsett vad dessa kvinnor har röstat på. Även om de har röstat på partier som tycker att det ska komma 50 000 "unga män från kulturer".
Ja, och håller du med om att många röstade på andra partier för att SD under så lång tid demoniserats av våra politiker och media?

Precis som de gör med Trump idag?
Citera
2020-09-13, 23:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag tror inte att någon människa nekar någon annan att ha sex med sig själv, dvs onani. Däremot om det involverar en annan människa, så blir det lite besvärligt att säga att det är en mänsklig rättighet, för då behöver någon utses som är skyldig att leverera den rättigheten.

Citat:

Jag tror inte folk läser vad jag skriver.

Du har rätt. Det är ingen rättighet, för sånt kräver att någon annan har en skyldighet att ge dem det.
Citera
2020-09-14, 15:26
Medlem
Citat:
Jag tror inte folk läser vad jag skriver.

Du har rätt. Det är ingen rättighet, för sånt kräver att någon annan har en skyldighet att ge dem det.

Jag såg det nu, tack för att du informerade om det.
Citera
2020-09-14, 15:35
Medlem
Citat:
Ja, och håller du med om att många röstade på andra partier för att SD under så lång tid demoniserats av våra politiker och media?

Precis som de gör med Trump idag?

Ingen aning faktiskt. Mellan vilka år menar du? Innan de blev etablerade i riksdagen? Nu är det ju ett etablerat parti, men innan de var det så är det mycket möjligt att det är som du skriver. Jag vet inte. Jag röstar själv inte på SD och har aldrig gjort.

Jag kommer förmodligen rösta blankt i nästa val, då jag är för demokrati och vill visa det, men jag känner mig inte bekväm med att rösta på något av de partier som sitter i riksdagen. Eller rättare sagt, jag kan se fördelar hos samtliga partier, men också stora nackdelar hos samtliga partier. Så det blir ett svårt avgörande detta valet. Men det är ganska spännande.

i USA verkar de ju gilla sin president, iaf. flertalet av befolkningen. Eller har du annan bild av hur de ser på honom i USA?
Senast redigerad av TomatKungen 2020-09-14 kl. 15:38.
Citera
2020-09-14, 20:32
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ingen aning faktiskt. Mellan vilka år menar du? Innan de blev etablerade i riksdagen? Nu är det ju ett etablerat parti, men innan de var det så är det mycket möjligt att det är som du skriver. Jag vet inte. Jag röstar själv inte på SD och har aldrig gjort.

Jag kommer förmodligen rösta blankt i nästa val, då jag är för demokrati och vill visa det, men jag känner mig inte bekväm med att rösta på något av de partier som sitter i riksdagen. Eller rättare sagt, jag kan se fördelar hos samtliga partier, men också stora nackdelar hos samtliga partier. Så det blir ett svårt avgörande detta valet. Men det är ganska spännande.

i USA verkar de ju gilla sin president, iaf. flertalet av befolkningen. Eller har du annan bild av hur de ser på honom i USA?
Jag har ju en ganska avvikande åsikt, både om hur SD bemöts i bla riksdagen och hur media lägger i stort sett allt krut på att hitta fel på Trump och raljera om varje anspelning han nånsin gett uttryck för. Tror du att SD blir inbjudna till Nobelfesten i år? Eller till kyrkan vid slottet?
MSNBC, CNN, NYT och Washington Post (och en oändlig rad medier till bland annat de svenska) har aldrig sett något positivt i något han uträttat, utan har tvärtom lagt all kraft på att hitta fel på honom och få honom avsatt.
Citera
2020-10-08, 21:31
Medlem
RysktTrollkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subemelaradio
om du tror att en prostituerad älskar sitt jobb och att de älskar sitt jobb så mycket att de njuter varje gång av att få en annan mans kuk i sig så har du fel.
Ok, jag erkänner att jag kanske har fel. Du har nog mer erfarenhet av den saken än vad jag har.

Citat:
Är det verkligen samtycke att en utsatt kvinna som har ett beroende säljer sig själv för att få råd med nästa dos droger?
Det handlar om prioriteringar.
Citera
2020-11-21, 01:00
Medlem
Citat:
Men åh nej, stackars honom som inte får sex . Sex är ingen mänsklig rättighet som typ alla män som köper sex och som sympatiserar med män som köper sex verkar tro.
Kärlek innebär inte enbart sex. Det är så mycket mer och om du tror att en prostituerad älskar sitt jobb och att de älskar sitt jobb så mycket att de njuter varje gång av att få en annan mans kuk i sig så har du fel.

Ett övergrepp/våldtäkt är att göra sexuella handlingar utan någons samtycke. Är det verkligen samtycke om en person har en hallik över sig som tvingar personen att ligga med andra?
Är det verkligen samtycke att en utsatt kvinna som har ett beroende säljer sig själv för att få råd med nästa dos droger?
Ingen mänsklig rättighet verkar bara vara en förevändning i allmänhet när folk diskuterar om sex.
Det finns en massa olika saker som inte är en mänsklig rättighet som kvinnor i allmänhet kan tycka det är orättvist för och vilja att det ska vara rättvist fördelat.
Exempelvis att man ska kunna försörja sig på att vara kvinnlig fotbollsspelare om man tillhör eliten av damfotbollen eller exempelvis spelar i damallsvenskan.
Senast redigerad av Lejonet95 2020-11-21 kl. 01:18.
Citera
2021-05-23, 11:45
Medlem
Houslers avatar
Alla män som anser att sex är en mänsklig rättighet och som tycker att det är normalt att köpa våldtäkter kan ju ställa upp själva och penetrera varandra analt istället. Win-win. Skaffa gärna only fans med så att jag kan kolla.
Citera
2021-05-23, 13:45
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Skaffa gärna only fans med så att jag kan kolla.
Hur många mäns OF-konton prenumererar du på än så länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in