2021-05-23, 10:09
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook

Vem vill du ska vinna?

Emelie 598

Tanja 566

Nardos 128

Så ja! Tanja all the way. Pusha Tanja nu!
2021-05-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Jag undrar hur det här BB-gänget blir ett tag efter den här bubblan. Jag tror uppdelningen blir: Mergim och Adrian suktar efter Nardos och endast henne.
Emelie, Joel och Madde är en stark trio som kommer hålla ihop i vårt och torrt och ibland hänga med ”gänget”
”Gänget”: Jackie, Simon, Alexander, Dennis, Steph, Tess, Julia, Tanje, Peddi, Judith kommer hålla ihop och bli festbundisar.

Vad tror ni?

Ps: Nej, jag tror inte Vickan kommer passa in här. Möjligtvis sukta efter Emelie men då har
Emelie insett vad hon är för person 🙄

Joel har ju skrivit på sin insta att hans närmaste är nardos också, så jag tror det kommer bli ett krig mellan emelie och nardos om Joel. För Emelie kommer nog inte orka umgås med nardos och nardos kommer ”vinna” Joel för hon kommer köra sin psykiska tortyr annars.
Jag tror Tanja kommer gå tillbaka till sina vänner rätt snabbt och inte hänga med dom andra så utan kanske ngn gång. Och nardos tror jag ingen kommer vilja vara med, Adrian verkar ju inte vilja hänga med ngn nu så tror inte med nardos heller. Han är för stel.
2021-05-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför tror ni det? Har ni missat "vi ska vinna mot svenskarna" som sprids över varenda ort och konto på sociala medier? Gillar man inte Nardos beteende så är man en rasist, är man inte med i Bardos Gang så är man en rasist, har man svårt för Nardos så är man en rasist. Hänger man på FB är man obviously rasist. Hänger man på FB OCH inte tycker att Nardos ska vinna big brother så är man den vidrigaste sortens rasist.

Har ni läst såhär långt så trodde ni säkert att min poäng skulle vara till rasisternas fördel, eller kanske t.o.m. att det här inlägget var skrivet av en rasist. Men det jag vill säga är - vad händer med oss som hänger här men som inte är rasister? Ni äckliga rassar har slängt oss under bussen.

"Vi mot dem"
"Vi ska vinna över svenskarna"

Jag hoppas att ni förstår att det existerar för att ni existerar. Många av trådens rasister har blivit kändisar på instagram och blivit ansiktet utåt för svenskar som följer bb, detta genom att era vidriga inlägg har delats, men i första hand (som ni av någon anledning glömmer) - för att de har skrivits. Tänk att skriva ett inlägg och inkludera smeknamn som "apflickan" "n*gern" och allt sjukt som skrivs - för att sedan grina till sitt förvånande när det blir en röstkampanj för att stoppa rasismen mot en deltagare i ett underhållningsprogram. Det är ju för i helvete med all rätta. Men återigen - vad händer med oss andra? Vi svenskar som följt programmet med en objektiv inställning? Vi som ser Nardos som en människa (och inte en hudfärg) med brister precis som alla andra. Jo, jag tänker skriva det igen - ni rasister har slängt oss under bussen.

Nu har jag medvetet slutat kolla och minskat min aktivitet här avsevärt för att inte bli så påverkad av resultatet på måndag. Jag har inte ens något emot att Nardos vinner på måndag, trots att jag ser hennes medverkan och beteende i huset som långt långt borta från en finalplats. Men det som händer på utsidan är mycket större än så.

Bug, bock och TACK och för detta inlägg. Fullträffarnas fullträff!
2021-05-23, 10:16
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Stackars Simons mammas grannar. Full fest vid den här tiden på natten.

Hon är säkert fullast och spottar åt grannarna.

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom är i en privat lägenhet, 8 pers regeln tillämpas inte där.

lagar och regler gäller överallt. Håll avstånd o umgås inte med personer som inte är i din närhet dagligen. Speciellt inte o dom i sig träffar andra människor hela tiden. Bara dit med polisen.

Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
En fråga - ska dem inte bli stylade på finalen i år?

jo hört att Lisa Anckarman ska in o styla, vet ej om d e sant dock.

Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Meter ägs av Endemol som skapade Big Brother, alltså har de alla rättigheter. Att någon annan koncern skulle få göra BB är kört. Big Brother ser olika ut i andra länder. Sverige är det mest liberala landet i världen så några ändringar i BB kommer inte att hända. Åldersgräns för Big Brother i Sverige är 7 år.

Det är väl https://www.banijayrights.com/ som har rättigheterna som jag skrev innan och dom har ju mastiff produktionsbolag också som dom köpte upp för några år sedan. och meter är en del av dom med eller har dom bara köpt rättigheterna av dom för BB.
2021-05-23, 10:26
Medlem
Hahaha en geting stör friden! Nu saknas getingdomptören Madde! 😁
2021-05-23, 10:39
Medlem
Klart det ska bli dans.
Emelie: Tur vi har Tanja här.
Nardos: Vi kan också what the fuck, med ilsk röst.

Tilläggas bör att Tanja dansat flera år, gått på dansskola kolla hennes Instagram.

Gissa vem som kommer att bestämma låt och dans?
2021-05-23, 10:39
Medlem
Såg precis klippet i appen från häromdagen när de precis fått se ytterligare ett avsnitt. Återigen konstateras det, av alla, att Tanja knappt är med/syns till. Tänk vilket rabalder som hade uppstått om det var någon av de andra i huset som gång på gång får bekräftat att de knappt är med i avsnitten. Käre FUCKING värld.
2021-05-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Låt mig gissa - de har en uppgjord tävling om vem som kan skrikskratta och spegeldansa värst, och den som vinner får bli stylad.
Nästan i prick!
2021-05-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Såg precis klippet i appen från häromdagen när de precis fått se ytterligare ett avsnitt. Återigen konstateras det, av alla, att Tanja knappt är med/syns till. Tänk vilket rabalder som hade uppstått om det var någon av de andra i huset som gång på gång fått bekräftat att de knappt är med i avsnitten. Käre FUCKING värld.
Bara det är en anledning att rösta på Tanja!
2021-05-23, 10:42
Medlem
Ha ha nu är det bra tv, Nardos försöksdansar framför spegeln.
2021-05-23, 10:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja mergin är en liten hora som bara söker clouth för att i nästa stund snacka skit om dem

Simon röstar väl på vem i helvete han vill som peddi sa i sin live "ni ska bara skita i vem jag röstar på ni röstar på den ni vill jag skiter i vem" samma med simon känner han att emelie är rätt val för honom så får det vara så

Dessutom var han jävligt onykter vid tillfället han sa hade typ 10 pers som slet i honom fråga han på måndag igen nykter och när han har mer information om vad som hänt här ute så kanske svaret bli tanja.

Vilken information som hänt härute? Om du antyder att Emelie gjort nåt så grovt att han inte skulle vilja rösta på henne så är du nog fel ute. Tror inte han bryr sig ett jota om hennes spekulationer eller att hon surat ibland, han vill ha en okänd vinnare och hans bror/kompis (som har den informationen) höll med på Emelie. Så sluta gråt för Simon inte röstar samma som du.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-23 kl. 10:46.
2021-05-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Bara det är en anledning att rösta på Tanja!

Har givetvis röstat med fingrar, tår, näsa och bröst!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in