2021-05-23, 09:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Meter ägs av Endemol som skapade Big Brother, alltså har de alla rättigheter. Att någon annan koncern skulle få göra BB är kört. Big Brother ser olika ut i andra länder. Sverige är det mest liberala landet i världen så några ändringar i BB kommer inte att hända. Åldersgräns för Big Brother i Sverige är 7 år.
Se på fan!

Tack för att du redde ut det grodan, ja då kan vi ju tyvärr glömma alla förhoppningar om att Kanal 5 eventuellt tar tillbaka BB rättigheterna.

Hoppas PK-fyran lägger ner skiten nu, man törs ju inte ens gissa hur patetiskt värdelös en 2022 säsong skulle vara?
Troligtvis skulle dom löpa linan ut då och bara "casta" skådisar och ett ha ett fast manus för precis allt, från politiskt korrekta samtalsämnen vid matbordet till välregisserade "tävlingar och fester". 😂

Du inspirerande mig att forska lite på egen hand och såg att Endemol först köptes av Disney! 😳 2015, för att sen 2018 bli uppköpta av ett Franskt/Italienskt bolag (Banijay Group) som äger Nordisk Film TV, Jarowskij, Mastiff och Yellowbird i Sverige.

Så det är väl inte konstigt att Big Brother började sin nedåtgående spiral med den då unikt dåliga 2015 säsongen, men som i efterhand ju ändå är ett jävla mästerverk jämfört med dom två senaste ohyggligt urusla katastrofsäsongerna.

Endemol är ju inte längre det nyskapande bolag som skapade Big Brother på början av 2000 talet, utan tydligen bara ännu ett ett PK-marinerat patetiskt skit-produktionsbolag I mängden, med en pinsamt tydlig agenda som dom ska driva igenom till varje pris!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-23 kl. 09:38.
2021-05-23, 09:41
Medlem
Herregud va skönt att skiten är över imorgon, kan jag stryka tvångsmässigt BB-tittande som medfört klena nerver från mitt CV.

Önskar röven av mig att Tanja vinner inte enbart för jag anser att hon är värd det utan även ett långt jävla fuck you finger till Nardosarmén, deltagare som hon stöttat, lyssnat på och peppat som bakom hennes rygg snackat ned henne.

Tror Emelie vinner men det trodde jag att Lennie skulle göra flera säsongen så än finns det hopp.
2021-05-23, 09:41
Medlem
En fråga - ska dem inte bli stylade på finalen i år?
2021-05-23, 09:43
Medlem
vafan gå in i appen såg nyss en spoiler alert över vinnaren. Men röstningen är väl inte klar ännu?
2021-05-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Spraytan idag, resten kommer nog imorgon.
Fatta Nardos lista vad hon begärt.

Undrar om Emelie ska sno åt sig Tanjas outfit som hon så snyggt gjorde igår?
2021-05-23, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Skalle
vafan gå in i appen såg nyss en spoiler alert över vinnaren. Men röstningen är väl inte klar ännu?
Va?
2021-05-23, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
5 minuter kvar kom upp på skärmen nu.

Bonjour! Jag vill inte på ngt sätt starta dagen med min negativa energi, men jag gör det ändå.
Kunde inte låta bli att nu på morgonen se ett klipp från när de satt och väntade på röstningen igår som jag ju missade.
ALLTSÅ NEJ - det var ju för fan värre än vanligt? DET ENDA man hörde var "det är JAG, DET ÄR JAG" i 10 min? OCH sedan ha mage att FORTSÄTTA "dom tog fel bild" asså, hade jag varit Simon hade jag gett henne en rak höger.

Vilken underbar start på dagen! ☀️
Undrar vad det blir för mysiga avsnitt de ska se ikväll.. Har redan en klump i magen.
2021-05-23, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe

Låt mig gissa - de har en uppgjord tävling om vem som kan skrikskratta och spegeldansa värst, och den som vinner får bli stylad.
2021-05-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bonjour! Jag vill inte på ngt sätt starta dagen med min negativa energi, men jag gör det ändå.
Kunde inte låta bli att nu på morgonen se ett klipp från när de satt och väntade på röstningen igår som jag ju missade.
ALLTSÅ NEJ - det var ju för fan värre än vanligt? DET ENDA man hörde var "det är JAG, DET ÄR JAG" i 10 min? OCH sedan ha mage att FORTSÄTTA "dom tog fel bild" asså, hade jag varit Simon hade jag gett henne en rak höger.

Undrar vad det blir för mysiga avsnitt de ska se ikväll.. Har redan en klump i magen.
Du kan få gå med i min klubb: VVBBA (Våga Vägra Big Brother Avsnitt).
2021-05-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Ja det lät helt galet som att hon blivit besatt av djävulen och börja ett mantra med det är jag det är jag.. så jävla respektlöst och dom har sagt till henne hela veckan att sluta även igår MÅNGA GÅNGER
2021-05-23, 09:56
Medlem
Herregud nu kom jag på varför BB:s tävlingar/uppdrag endast bestått av: silvertejp, klädnypor, ballonger, plastfrisbees, rockringar och kläder inköpta från en lumpbod.
Det är för Nardos finalgalautstyrsel som kommer få drottningen av Saba att blekna som käkat upp hela BB:s penningpung.
2021-05-23, 10:07
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook

Vem vill du ska vinna?

Emelie 598

Tanja 566

Nardos 128

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto