2021-05-23, 02:32
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Deltagarna verkar festa rejält. Är 8 gränsen borta?

äntligen isåfall

Dom är i en privat lägenhet, 8 pers regeln tillämpas inte där.
2021-05-23, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom är i en privat lägenhet, 8 pers regeln tillämpas inte där.

Va? får man festa fler än 8 pers om man festar i en lägenhet? vad ligger regeln på då?
2021-05-23, 02:34
Medlem
1754s avatar
Citat:
Va? får man festa fler än 8 pers om man festar i en lägenhet? vad ligger regeln på då?

8 pers regeln gäller väll bara offentliga lokaler?

Nu ligger deltagarna i huset och sover sött.
2021-05-23, 02:36
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
Lmaooo ni är definitionen av kackerlackor, jävls mayo monkeys.
Nejdå.
Kackerlackor är skadedjur precis som Somali som är endast lata och arbetsskygga.
De får simma tillbaka till Somali. Det sker redan i Europa på många håll. Din tid kommer tids nog. Det vet du.
2021-05-23, 02:36
Avslutad
Några som såg LIVEn när Eurovision var?
2021-05-23, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
8 pers regeln gäller väll bara offentliga lokaler?

Nu ligger deltagarna i huset och sover sött.

Tror knappast det . Melodifestivalen deltagare fick ju skit för gick till en fest i en privat lägenhet med fler än 8 pers. Förstår att de är festsugna.. men trodde nog att bla Steff, Peddi och Alex hade lite mer hjärnceller Inte förvånad på Mergin, Tess , jackie och dennis iofs
2021-05-23, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Brinn, koka, hoppa från en bro.

Du ÖNSKAR att du hade.vänner som.Nardos. du bara önskar du upplevde sån gemenskap i ditt liv som.finns i orten.

LALALAAAAAAA NARDOS ÄR I FINAL

Gud vad töntig. Jag trodde det fanns en 18-årsgräns på Flashback.

Jag är uppvuxen i orten. Gemenskapen är en fasad. Under allt det där finns bara en jävla massa snorungar som är för jävla lata för att göra nåt med sina liv och snackar om fucking gemenskap.

Sluta, ni skämmer ut Nardos
2021-05-23, 02:41
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
Vad ska du göra åt saken? Vi är i ert land och oavsett hur mycket ni än vill ha ut oss så kan varken du eller dina vidriga rasse kompisar göra något åt saken. Hoppas detta håller dig vaken om natten, att blattarna kommer och har precis lika mycket rätt till allt i ditt eget land som alla resterande svennebananer 😁😁

Vi behöver inte göra någonting.
Ni undermänniskor är så bra på att utrota varandra över ett hegge braj eller en femma ladd ändå.

Varje gång vi läser om en "gängskjutning" jublar vi.
En död "ortenkrigare" och ett gäng gärningsmän på kåken. 5-0 till Sverige. Fortsätt med eran självsanering är ni snälla.

Men nu är jag OT igen, ber om ursäkt.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-23, 02:41
Medlem
1754s avatar
Citat:
Tror knappast det . Melodifestivalen deltagare fick ju skit för gick till en fest i en privat lägenhet med fler än 8 pers. Förstår att de är festsugna.. men trodde nog att bla Steff, Peddi och Alex hade lite mer hjärnceller Inte förvånad på Mergin, Tess , jackie och dennis iofs

Jag vet inte, jag är så trött på dessa restriktioner som saknar logik ibland att jag knappt läser nyheter om skiten längre.

Men om det är som du säger så lär dom inte få komma på finalen om det ska vara korrekt.
2021-05-23, 02:42
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne

Ja, det var middag och dans i Annexet. Narnia försökte provocera Emelie lite då och då utan att lyckas. Och när vi påpekar det här i tråden så är vi visst rasistiska svin som hittar på.
2021-05-23, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Hade liven igång i bakgrunden, såg ingen direkt action där men hörde inte vad som sades.
Tanja & Emelie badade i sina klänningar, Nardos satt bredvid. Typ så..
2021-05-23, 02:47
Medlem
Ridnes avatar
Tycker det är lite märkligt beteende att när de väl blir utsläppta från huset så är det första de gör att hänga med tidigare deltagare..
Joel har väl sovit hos Madde sedan hon lämnade huset. Simon har världens brakfest med en massa gamla deltagare och lämnade bara för ett par timmar sedan.

Själv skulle jag nog ha hållit mig undan andra deltagare åtminstone ett par dar och fått landa lite, spendera tid med familj och sina RIKTIGA nära vänner innan man hamnar med dem igen. Men man kanske inte fattar grejen med det där inlåst och hur nära de blir. Har iallafall reagerat på att det är konstigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in