2021-05-23, 02:11
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag undrar vad Nardos har gjort för att bli hatad av familjen?

Hon är ju ett psykfall så jag vågar inte tänka på vad den fittan har gjort mot dem.

Skämt ut dem genom att medverka i Tjafs? 🤷‍♀️
Kan även tänka mig att familjen fått utstå en del då hatet från hennes medverkan omöjligt bara kan ha varit riktat mot Nardos.
För folk fungerar ju tydligen så att de även går på den berördas familj...

Mergim t.ex. Inte för att det är hat, men vad har han att göra i andra deltagares familjer när det inte är de som valt att medverka i ett program? 🤣
2021-05-23, 02:11
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja, det känns verkligen olustigt när man inte litar på ett stort företag som TV4. Jag är ständigt misstänksam och röstar aldrig på något i vanliga fall. Ingen redovisning och det ska vara så PK som möjligt vad det än gäller. Hoppas att det inte kommer någon fin kille som Simon nästa gång utan bara rövare så man hatar allihop. Jäklar vad surt det känns idag att Simon fick lämna. Blev lite chockad faktiskt.

Jag har trott hela veckan att han skulle åka.. var orolig för Tanja ett tag idag men hon fick tydligen hänga kvar till finaldagen. Nästa gång, om tv4 kommer ha det, så kommer det räcka med en titt på deltagarna för att veta vem som ska vinna. Bara att räkna den som har flest offerkort att dra, och som de kan dra politiska vinningar av.. klart!
2021-05-23, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
Skulle betala en mille själv för att samla alla internet gangsters rassarna på samma ställe. Skulle vilja se om de skulle vara lika stora i käften då som de är nu bakom skärmen.

Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ta inte åt dig ❤️

Och inte GBT heller.

Detta är hemska människor som kommer få leva med att de skrivit så för resten av deras liv.

Fattiga liv..
Jag bryr mig inte, dessa människor är fullständigt retarderade. Vi som är här har ju ändå ett intresse av att titta på programmet och diskutera hög och låg om deltagarna medan dessa troll enbart vill hata på alla. Eller inte alla utom enbart de som inte tycker den vidriga, elaka narcissistisk Narcos är guds allsmäktige och drottningen som kommer att rädda mänskligheten.
2021-05-23, 02:13
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Nu är musiken igång igen

Ja, nu vill man ju nästan inte gå och lägga sig som man hade tänkt.
2021-05-23, 02:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är definitivt ingen slump!
Det är snarare ett bevis på att de shekelsnortande sionisterna på fyran blåst alla tittare från början.
Jag blev desillusionerad redan förra året med deras mygel och när jag såg deltagarna presenteras detta år tänkte jag direkt när jag såg Nardos: "Aha! Där har vi fyrans utsedda vinnare"
Tyvärr verkar det som jag hade rätt.

MVH/Gnomegirl.

Jepp.. de gör det ju inte på ett smidigt sätt heller eftersom de inte ens döljer sin favorisering, mest tv-tid och förskönande klippningar. Det verkar som att de VILL att vi ska veta att vi blir blåsta och att vi inte kan göra något åt det.. som ett sorts hån.
2021-05-23, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är tur att man sluppit dem tills nu, när de använder 7 flashbackares kommentarer för att försöka använda rasistkortet för att kunna få Nardos att vinna eftersom hon har en alldeles för kass personlighet för att vinna på egen hand. Ja, hon kommer vinna, men bara för att tv4 bestämt det från början.

Ja hon behövde nog lite hjälp på traven så allt ser realistiskt ut

Jag är nöjd med det. Man har gjort sitt nu.
2021-05-23, 02:16
Medlem
1754s avatar
Ser nästan ut som att det är Madde som ligger och sover sött där....
2021-05-23, 02:17
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Meter ägs av Endemol som skapade Big Brother, alltså har de alla rättigheter. Att någon annan koncern skulle få göra BB är kört. Big Brother ser olika ut i andra länder. Sverige är det mest liberala landet i världen så några ändringar i BB kommer inte att hända. Åldersgräns för Big Brother i Sverige är 7 år.

Najs för 7 åringar att se en kille köra helikoptern #Barnvänligt
2021-05-23, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Stackars Simons mammas grannar. Full fest vid den här tiden på natten.
Fortfarande fest?
2021-05-23, 02:29
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp.. de gör det ju inte på ett smidigt sätt heller eftersom de inte ens döljer sin favorisering, mest tv-tid och förskönande klippningar. Det verkar som att de VILL att vi ska veta att vi blir blåsta och att vi inte kan göra något åt det.. som ett sorts hån.

Fyran och deras systerkanaler har varit ett hån mot alla vars IQ överstiger 68 så länge jag kan minnas.
Personligen har jag nu bytt ut deras plats på min fjärrkontroll så att jag inte råkar gå in på deras lögnaktiga PK-skit av misstag.
När jag behöver en dos PK-lögner går jag hellre in på gamla hederliga bolsjevikiska SVT istället, där slipper jag åtminstone reklam var 10:e minut.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-23, 02:30
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Fortfarande fest?

För 23 minuter satt Alex och sjöng och spelade gitarr. Så festen är nog igång fortfarande.
2021-05-23, 02:31
Medlem
Deltagarna verkar festa rejält. Är 8 gränsen borta?

äntligen isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in