Citat:
Ursprungligen postat av
Sweetstuff84
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.
Haha du mår fan inte bra!
Nardos, ärlig? 🤣🤣 Hon ljuger om hur gammal hon är, var hon bor, vilket stjärntecken hon har o troligtvis mycket mer! Denna ”ärliga” person har ifrågasatt Tanjas positivitet, hackat på o tjafsat med flera i huset, o senaste veckan varit riktigt jävla vidrig mot Emelie..samt att hon ljög till Pedram om att Emelie manipulerat henne till att rösta på honom! Något som ledde till ett vidrigt bråk!
En riktigt respektlös och narcissistisk drama queen som inte kan hantera att alla inte dyrkar henne! Hon har skrikit o gnällt sig igenom säsongen!
Nardos har förtjänat det kritik hon får baserat på hur hon beter sig i huset, inte vilken hudfärg hon har!
Men du (o din familj) verkar ju lida av vanföreställningar så rösta på henne om det känns rätt! Men kom inte hit o snacka strunt om Nardos o hennes icke-existerande ärlighet!