2021-05-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
NARDOS MOT MILJONEN

Hoppas också hon vinner.

Då får alla realister ett exempel att referera till där en idiot och vidrig person vinner enbart på grund av sin hudfärg.

Snurrigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Sååå jävla gött att Nardos kom vidare och att se era sorgliga arslen bryta sönder. Nu kommer vi göra allt i vår makt för att ta henne till miljonen också :-*

Vadå ni?
Du vet att nardos inte gillar pakter va?
Medlem
xrlpyts avatar
Simon sa ju bara det han sagt hela tiden i huset, att Tanja har varit med i ett annat program och att han tycker det är fel att produktionen tar in såna deltagare. Det är enda anledningen till att han sa Emelie, han sa också (precis som i huset) att Tanja är fantastisk och förtjänar allt väl, bla bla. Det hade ju varit ännu konstigare om han hade sagt en sak i huset och något helt annat utanför.

Jag är helt övertygad om att han ser alla tre som värdiga vinnare, och ångrar inte att jag försökte rädda kvar honom för att få ut Nardos. Synd att det inte gick.
2021-05-22, 21:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Du är den som fått mig att skratta mest i tråden, tack för det ❤ Gött bland trollen
Dito!
2021-05-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Om du hade tittat på liven som oss andra istället för produktionens vinklade avsnitt ( om du ens tittar på det ) så hade du sett att det bråkades och att Narnia var den drivande.
Jag såg liven igår. Det var inte bråk . Det var gnabb.
2021-05-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Vad jobbar du med?
Konsultar inom IT och jobbar bara hemma. Så jag kan göra vad fan jag vill om dagarna.
2021-05-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon sa ju bara det han sagt hela tiden i huset, att Tanja har varit med i ett annat program och att han tycker det är fel att produktionen tar in såna deltagare. Det är enda anledningen till att han sa Emelie, han sa också (precis som i huset) att Tanja är fantastisk och förtjänar allt väl, bla bla. Det hade ju varit ännu konstigare om han hade sagt en sak i huset och något helt annat utanför.

Jag är helt övertygad om att han ser alla tre som värdiga vinnare, och ångrar inte att jag försökte rädda kvar honom för att få ut Nardos. Synd att det inte gick.

+1

killen har nyss kommit ut från huset killen måste få landa lite på måndag kanske han säger tanja igen

fan han tryckte ju säkert på steffi på den såkallad promenaden nere vid sjön också
2021-05-22, 21:35
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag såg liven igår. Det var inte bråk . Det var gnabb.

Du tillhör den nytillkommna Narniasekten som bara är för att tramsa. Ni ljuger och skäms inte ens för det.
2021-05-22, 21:35
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Han sa bara att han hejar på underdogsen. Men att han älskar tanja. Lugna dig Patrik.

på hans insta står det att han hoppas att eritrea vinner
2021-05-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Gjorde du något vettigt? Jag har ändå tvättat massor men det rena tvättberget bara växer. Jaja, det kan jag fixa på arbetstid nästa vecka när BB är slut och jag inte orkar jobba.

In med sprit nu så att Emelie och Tanja får en riktig pangfylls. Nä, nu när dansandet börjar kanske man ska göra något annat.

Haha, smidigt jobb du har som kan kombinera tråkigt vardagsgöra så du slipper göra det på fritiden sen!

Jo då, blev en tvätt för mig också, handlade i affären, lagade den där jävla spaghettin, fotat min bebismage och nu kollar jag eurovision där en kvinna från Ryssland sjunger om hur mycket hon hatar män typ. Dåååå hämtade jag lite gott i köket tills hon brölat klart 😂 Vad gör våra vänner i huset?
2021-05-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Bardoooos Gang

SÄG TILL DOM 😂🙌🏼
2021-05-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han står fast vid sitt resonemang om Tanjas ovärdighet att vinna. Fuck you Simon, du tappade många röster på den efterblivna inställningen! Undrar vad han kommer tycka om favoriseringen av Nardos?
Han är en dålig förlorare och patetisk looser så vad hade du väntat dig visar bara hur fejk han var med bölandet grabben lär inte sova gott inatt
Lyxfällan nästa program?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in