2021-05-22, 21:00
Medlem
Undra varför inte Tanja fick hämta 😂
Medlem
Flor-Idas avatar
Simon säger att han gått upp 10kg i huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
I text såg det isåfall helt motsatt ut från vad du menade, med tanke på att du beskrev själva middagen sen. Jag reagerade mest för att det såg så tröttsamt ut att använda hennes beteende under middagen som någon anti-svensk-grej, men om det inte var det du menade så var det la jag som missförstod

Jag tog ju först upp hennes "bordsskick" i mitt svar.. Förstår om det skrevs vid fel tillfälle. Men för att knyta ihop säcken - så är det min totala uppfattning jag talar om. Borsskicket på de andra två kan jag inte öht uttala mig om, jag stängde av när hon envisades med att stå upp och grimasera om deras mat och Emelie bad henne flera gånger att sätta sig ned.
Exemplariskt bordsskick tror jag inte är något som "generelle svensken" kan skriva på CV:t. Absolut inte. Men det (iaf i min generation) ingår väl i NORMALT JÄVLA VETT och uppfostran att man iaf sitter ned och äter, speciellt om det är dukat och de övriga vid bordet sitter? Precis som att man lär sig att LYSSNA på andra människor - och respektera varandras kulturer. DET har jag inte sett henne göra en enda gång. Tvärtom så hugger hon så fort hon får chansen på att klanka ned på svenskar, och talat däremot SÅ BRA om precis alla andra länder.

Nu släpper vi det här. Jag ogillar henne och allt som har med henne att göra - och jag hade gjort det om hon var vit, gul, grön eller svart. Det är helt oväsentligt imo. Känns som hon är från en annan planet - jag har aldrig sett på maken till mer avskyvärd mänsklig varelse i mitt liv.
Men jag lovar, ska försöka att ej skriva mer negativt nu om henne( om det inte blir absolut nödvändigt). Jag tror att det framgått väldigt tydligt.
2021-05-22, 21:01
Medlem
😂😂😂 Hände visst Emelie också.
2021-05-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan inte Nardos sitta i bikten hela kvällen. Emelie och Tanja har ju kul.
den som hade mage att inte beställa Injera-spahandukar och en stor påse slabb fick sig väl en extra uppsträckning
2021-05-22, 21:02
Medlem
Dom kunde kört kärring Big brother hela säsongen. Dom har ändå fått all tv tid all mat och resurser. Emelie och Nardos. Dom andra räknas väl inte.
Bannlyst
Kolla Nardos helt störd, när Emelie tappade bakelsen, var hon tvungen att direkt säga, Tanja ingen slår din...hon syftar på tappade tårtan..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skönt att Emelie och inte Tanja hämtar efterrätterna. Annars hade det blivit pannkaka av det hela.
Och det blev det 😂😂😂
2021-05-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
😂😂😂 Hände visst Emelie också.
Haha! Jag såg det precis efter jag skrev att det var tur att Emelie hämtade efterrätten. 🤣🤣🤣🤣
Medlem
Anonym396s avatar
Simon säger att han vill att Emelie ska vinna.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tog ju först upp hennes "bordsskick" i mitt svar.. Förstår om det skrevs vid fel tillfälle. Men för att knyta ihop säcken - så är det min totala uppfattning jag talar om. Borsskicket på de andra två kan jag inte öht uttala mig om, jag stängde av när hon envisades med att stå upp och grimasera om deras mat och Emelie bad henne flera gånger att sätta sig ned.
Exemplariskt bordsskick tror jag inte är något som "generelle svensken" kan skriva på CV:t. Absolut inte. Men det (iaf i min generation) ingår väl i NORMALT JÄVLA VETT och uppfostran att man iaf sitter ned och äter, speciellt om det är dukat och de övriga vid bordet sitter? Precis som att man lär sig att LYSSNA på andra människor - och respektera varandras kulturer. DET har jag inte sett henne göra en enda gång. Tvärtom så hugger hon så fort hon får chansen på att klanka ned på svenskar, och talat däremot SÅ BRA om precis alla andra länder.

Nu släpper vi det här. Jag ogillar henne och allt som har med henne att göra - och jag hade gjort det om hon var vit, gul, grön eller svart. Det är helt oväsentligt imo. Känns som hon är från en annan planet - jag har aldrig sett på maken till mer avskyvärd mänsklig varelse i mitt liv.
Men jag lovar, ska försöka att ej skriva mer negativt nu om henne( om det inte blir absolut nödvändigt). Jag tror att det framgått väldigt tydligt.
Är hon ens en mänsklig varelse?
Medlem
Simon vill att Emelie ska vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in