2021-05-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
på hans insta står det att han hoppas att eritrea vinner
Vilket inlägg står det i?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag har flera gånger försvarat och röstat på Nardos. Men nu till finalen kommer jag inte rösta på henne, tycker hennes beteende mot Emelie den senaste veckan är långt från ok!

Hade det var ombytta roller hade folk blivit galna på Emelie. Man behöver inte ha dubbelmoral!

Sen ogillar jag starkt hur hon inte alls respekterar andras känslor och alltid ska säga till andra hur dom ska känna och tänka. Hon är inte en vinnare, det finns mycket hon måste lära sig och hon måste fortsätta sin utveckling på utsidan också.

Exakt så!! Hon är inte ens värd top 3 med det här beteendet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Där kom kodordet: "Hoppa i poolen"
Ja, det var en tydlig signal för dem båda att slippa umgås med Narcos. 🤣🤣🤣
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag såg liven... den är förstorad här på fb . Nardos är rolig fast det vet hon inte själv. Det säger även deltagarna

Gå in på Facebook och läs där medelålders kvinnor skriver att nardos är jobbig och elak mot Emelie och förstör stämningen.
Dom är definitivt inga rasister, ditt svar på det är?
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Alkis simon är i klass med alkis glasman. han kommer supa ihjäl sig tyvärr

Man super knappast ihjäl sig på öl som han dricker.
2021-05-22, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Du har förstått att det är en reality??

Vad har det med rasism att göra?
2021-05-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
PREACH 👏🏼

Så otroligt satisfying att trots all hat, hur mycket dessa idioter än försöker på flashback, all hat hon får på discord också, så är VÅR GIRL I FINAL. Låt deras patetiska liv fortsätta brinna 🤦‍♂️
2021-05-22, 22:12
Medlem
Emelie...hahaha.... "Fattar ni vilket glow jag kommer ha när jag knullar Dennis". WTF. Haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.

Haha du mår fan inte bra!
Nardos, ärlig? 🤣🤣 Hon ljuger om hur gammal hon är, var hon bor, vilket stjärntecken hon har o troligtvis mycket mer! Denna ”ärliga” person har ifrågasatt Tanjas positivitet, hackat på o tjafsat med flera i huset, o senaste veckan varit riktigt jävla vidrig mot Emelie..samt att hon ljög till Pedram om att Emelie manipulerat henne till att rösta på honom! Något som ledde till ett vidrigt bråk!
En riktigt respektlös och narcissistisk drama queen som inte kan hantera att alla inte dyrkar henne! Hon har skrikit o gnällt sig igenom säsongen!

Nardos har förtjänat det kritik hon får baserat på hur hon beter sig i huset, inte vilken hudfärg hon har!

Men du (o din familj) verkar ju lida av vanföreställningar så rösta på henne om det känns rätt! Men kom inte hit o snacka strunt om Nardos o hennes icke-existerande ärlighet!
Senast redigerad av Sabr1na639 2021-05-22 kl. 22:14.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Ok vad har du för arbetsuppgifter?
Är du uppriktigt intresserad av vad gör på mitt arbete? Är jag så intressant som person att du verkligen vill veta det?
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tog ju först upp hennes "bordsskick" i mitt svar.. Förstår om det skrevs vid fel tillfälle. Men för att knyta ihop säcken - så är det min totala uppfattning jag talar om. Borsskicket på de andra två kan jag inte öht uttala mig om, jag stängde av när hon envisades med att stå upp och grimasera om deras mat och Emelie bad henne flera gånger att sätta sig ned.
Exemplariskt bordsskick tror jag inte är något som "generelle svensken" kan skriva på CV:t. Absolut inte. Men det (iaf i min generation) ingår väl i NORMALT JÄVLA VETT och uppfostran att man iaf sitter ned och äter, speciellt om det är dukat och de övriga vid bordet sitter? Precis som att man lär sig att LYSSNA på andra människor - och respektera varandras kulturer. DET har jag inte sett henne göra en enda gång. Tvärtom så hugger hon så fort hon får chansen på att klanka ned på svenskar, och talat däremot SÅ BRA om precis alla andra länder.

Nu släpper vi det här. Jag ogillar henne och allt som har med henne att göra - och jag hade gjort det om hon var vit, gul, grön eller svart. Det är helt oväsentligt imo. Känns som hon är från en annan planet - jag har aldrig sett på maken till mer avskyvärd mänsklig varelse i mitt liv.
Men jag lovar, ska försöka att ej skriva mer negativt nu om henne( om det inte blir absolut nödvändigt). Jag tror att det framgått väldigt tydligt.

2021-05-22, 22:13
Medlem
Fyfan vad otrevlig nardos är mot Emelie och Tanja. Usch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in