2021-05-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har i nästan 5 år känt skuldkänslor för att jag har har/haft sexistiska tankar om kvinnor.

Men sanningen är att en elak tjej som Nardos skulle aldrig haft en chans att vinna om det bara var män som tittade på det här programmet. Titta bara på hur Instagram försvarar hennes vidriga beteende. Det räcker om man är en invandrartjej för att få stöd, det är också pluspoäng om man är en narcissist, bråkig samtidigt som man saknar självinsikt. Nu kommer TV4 varje gång de har Big Brother välja en förutbestämd vinnare bland gruppen invandrartjejer då det vet att förorten kommer stå bakom dem 100% om man ger den all TV-tid som TV4 gjorde med Nardos.

Jag skiter i om majoriteten som röstar på Nardos är småtjejer. Om Nardos vinner så kommer jag acceptera kvinnors natur. Och jag kommer leva mitt liv utan skuldkänslor. Elaka människor ska inte belönas med en miljon. Jag hoppas på karma och ni vet redan vad jag önskar händer med Nardos på utsidan.
Du har inga skuldkänslor. Du är en patetisk nolla som inte har vänner . Du kräks ditt hat bakom en skärm. Du kallar mig för fitta . Ditt hat har inga gränser . Du är en patetisk nolla. Det bästa för dig vore att skaffa dig ett luv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

Men snälla, man är inte en stark, självständig kvinna för att man skriker, tjatar hål i huvudet på folk och vägrar acceptera när andra människor tycker annorlunda. Och det säger jag som tjej. En självständig kvinna tar absolut ingen skit, men hon respekterar andra, står för vad hon tycker och är ödmjuk. Fler människor i denna värld borde gå i terapi och skaffa sig mer självinsikt, speciellt om det här är vad de ser upp till.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.
Emelie kan iallafall bo med människor.

Nardos är en beräknande narcissist som bråkar med folk om hon inte får lov att stå i centrum.

Nardos familj sa t.o.m. att hon förtjänar all hat. Jag har själv släktingar som har betett sig fruktansvärt som vi tagit avstånd från. Jag litar fan på Nardos familj om det psykfallet.
2021-05-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

Åh, herregud.

PS. Hon heter inte Alberto.
Medlem
Citat:
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.
❤❤❤
Bannlyst
Citat:

Negern är genuint elak, det har hon visat gång på gång, finns inga ursäkter för det.
2021-05-22, 22:01
Medlem
Anonym396s avatar
Kan Nardossekten inte läsa av människor? Hur obekväm Tanja blir ibland runt Nardos?

Eller är Tanja också en jävla fitta? Ni gav henne massa hat när Tanja nominerade henne förut.
2021-05-22, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
❤❤❤

Så ni gillar mobbning?
2021-05-22, 22:02
Bannlyst
Hoppas Tanja och Emelie badar så den dumma negern kan gå och lägga sig 👮🏽‍♀️🤮🤮🤮🤮
2021-05-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Haha, då har jag verkligen inte missat något känns det som, skönt att ha sluppit Nardos röst några timmar. Vad tyckte du om att Simpa åkte ut?
Nej, du har inte missat någonting.

Det var väldigt ledsamt. Tröttnade på honom efter han kallade Tanja smuts sen så kröp den lilla rackaren tillbaka till mitt hjärta igen. Röstade på honom men kände redan innan att det mest största sannolikhet skulle bli han som åkte. Fördelen är väl att jag inte behöver vela mellan honom och Tanja till finalen. Vad tycker du?
2021-05-22, 22:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Hoppas Tanja och Emelie badar så den dumma negern kan gå och lägga sig 👮🏽‍♀️🤮🤮🤮🤮
Nardos stoppade dem, givetvis.

Hon hatar att bada och då får hon ingen TV-tid om Emelie och Tanja är i poolen.
2021-05-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är sådana som dig som gör att Narnia kommer att vinna på fel grunder, i hennes fall hennes hudfärg. Man ska vinna på hur man har betett sig i huset och vad folk tycker om en efter det.
Nej vi röstar för att vi älskar henne som person.Hudfärg skiter vi i

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in