2021-05-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tittar man på BB’s insta så är det nästan bara Emelie och Nardos fans, ska man tvingas rösta på Emelie 🤷🏻‍♂️

På insta är det till 90% barn.
2021-05-22, 21:55
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hatar att när Surelie tappade desserten och sa att det var halkigt, så skulle Nardos motbevisa det och påpeka att det inte alls var så. Lol. Och det var viktigt att upprepa 500 gånger att inget slår det TAAANJA gjorde wtf 😂
2021-05-22, 21:56
Medlem
1754s avatar
Tanja borde köra med utsläppt hår, hon är så mycket finare då.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Säg inte att det är igång igen....

HELT sjukt. Tycker hon trycker på hårdare och hårdare för varje gång nu också.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Har läst alla dina inlägg denna säsong och vet att vi inte är överens om många saker men jag har verkligen uppskattat alla dina inlägg som varit till Simons försvar och att du stod bakom honom in till det sista. Han har varitt min favorit sen dag ett och jag blev så ledsen när han blev utröstad. Att inte fler såg hans fina sidor.

Förväntar mig en negativ attack när jag nu skriver till dig men att få uttrycka min uppskattning till dig i den här frågan är värt risken.
Tack för ditt inlägg. Det värmde och jag är också ledsen. Vet att jag tar i när jag skriver men oftast är det inte så illa menat som det låter. Tack igen!
2021-05-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det är så tråkigt att det här har blivit in en rasfråga. Jag har röstat på nardos sen dag 1. Hade jag haft en annan favorit . Ja t.e.x Simon. Då hade jag gått över till att rösta nardos pga allt hat

Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.
Lever du i en annan värld?

Nardos hatade Madde hela sin tid i huset pga Adrian.

Nardos hatade Judith kanske 2 veckor pga bråk och för att Tanja är Judiths nummer 1.

Nardos har pikat och tryckt ner Emelie hela finalveckan.

Nardos bråkade med Katti.

Nardos pratade skit om Tanja i 2 veckor.

Den enda som har varit positiv och stöttat varenda deltagare är Tanja, din jävla lögnare!
Medlem
Vem är det som leder på omröstningarna hittills?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bra jobbat! 🙌🙌🙌🙌. De dansade precis loss till BB-låten. Ja, inte nardos då. Antar att hon inte kan dansa när hon inte har några speglar at titta på.

Haha, då har jag verkligen inte missat något känns det som, skönt att ha sluppit Nardos röst några timmar. Vad tyckte du om att Simpa åkte ut?
2021-05-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.C.
Så otroligt bittra människor här inne. Fulla av hat, fulla av skit och framförallt fulla av rasism. Hur klarar ni av att leva med er själva när era liv består av hat istället för kärlek och glädje? Det ni skriver om Nardos förtjänar ingen människa, på vilka grunder? Känner ni henne? Stör ni er på att hon e högljud? Synd för er, sänk volymen då! Eller kan det vara så att ni inte klarar av att se en STARK, FÄRGAD OCH SJÄLVSTÄNDIG KVINNA ta plats? Äckliga rasister som inte har något liv, fatta att ni sitter dag in dag ut och skriver en massa skit istället för att göra något av era liv.

Nardos är den ENDA som har på ett eller annat sätt stöttat VARENDA deltagare och ändå hatar ni? Det måste sticka extra mycket i ögonen på er när ni vecka in, vecka ut ser hur mycket kärlek hon får, hur många som röstar på henne och framförallt så kommer ni dö av ilska när hon FUCKING VINNER på måndag!!!! Det ska bli så skönt och se henne vinna på måndag, för det kommer hon 110% att göra and there's nothing you can do about it. Brinn av ilska medans ni läser detta, koka över, vi sitter här hemma och njuter av hennes resa.

NARDOS ALBERTO BB VINNARE 2021.

Gå och grina någon annanstans fjant. Sluta klistra på dina fördomar på alla. Nardos är en vidrig person och din avdyrkan av henne bevisar att du är en lika äcklig människa. Det spelar ingen roll vilken hudfärg du har. Narcissistiska skräpmänniskor blir illa omtyckta av vanliga, empatiska och kännande människor. Det är klart, är man en sådan som har huvet uppe i det blå och älskar doften av sina egna pruttar så förstår jag att man finner individer som Nardos vara sympatiska människor.
2021-05-22, 21:59
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Exakt! Jag tycker om Nardos. Visst har hon sina brister men hon är fan bara människa och hon är ung. Man lär sig och utvecklas genom livet. Tillskillnad från Emelie är hon iallafall ärlig och står för vad hon tycker och tänker medan Emelie vänder kappan efter vinden och snackar skit om alla. Jag hade kunnat rösta på Tanja men jag och min familj kommer rösta på Nardos pga allt hat mot henne.

Det är sådana som dig som gör att Narnia kommer att vinna på fel grunder, i hennes fall hennes hudfärg. Man ska vinna på hur man har betett sig i huset och vad folk tycker om en efter det.
2021-05-22, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trocaderos72
På insta är det till 90% barn.

Och just på BB’s 80% fejkkonto 🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in