2021-05-22, 21:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Dålig karaktär är allt jag kan säga om Simon.

Efter att ha sett hur snäll Tanja har varit mot Simon så är det enda jag tänker på.

Riktigt omoget iallafall.

Han ska väl intervjuas innan finalen? Jag hoppas fan han håller käften om Tanja. Och han ska fan inte säga att han hoppas att Nardos vinner.
Och den där idioten har man försvarat!
Bra han åkte ut, hoppas han grinar riktigt jävla mycket!
2021-05-22, 21:29
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Jag kommer följa Tanjas resa utanför huset.

Om det svinet dyker upp på hennes Youtube kanal så kommer jag blir arg.

Han sa bara att han hejar på underdogsen. Men att han älskar tanja. Lugna dig Patrik.
Medlem
Varför ser Emelie ut som jag på dansgolvet på klubben 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon är väl arbetslös. Så det är väl just socialen med 3-6 års universitetsutbildning som får tampas med henne tyvärr 😂😂
Ja fast det är väl bara nån timme i månaden de slipper ha henne som arbetskamrat iaf
2021-05-22, 21:30
Medlem
booyou123s avatar
Oj,nu är Emelie riktigt dragen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nej. nu stänger jag ner liven och försöker titta igen dom Big Brother-asvnitt jag ligger efter med. Det kommer bara vara en massa flams och skrik från Narnia på liven ikväll innan dom lägger sig tidigt.
Jag har förstått att många hatar på nardos . Så överdrivet . Emelie och nardos kommer överens . Men ni knäcker vartenda ord hon säger . Ni påstår att hon ger Emelie hatiska blickar . Det senaste . Varför visades inte bråket. Som tydligen var 1 timme enligt många här. Dom gnabbade. Det var inte ens ett bråk 😂 ni hatare gör er till åtlöje 😂😂för övrigt är Tanja full nu. Jo just.. ni hatar även på att nardos aldrig blir full. Nä hon kanske vet sina gränser
Medlem
1754s avatar
Narnia gillar att trycka röven mot tjejerna när dom dansar. Nice. Synd att dom har så mycket kläder på sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Gjorde du något vettigt? Jag har ändå tvättat massor men det rena tvättberget bara växer. Jaja, det kan jag fixa på arbetstid nästa vecka när BB är slut och jag inte orkar jobba.

In med sprit nu så att Emelie och Tanja får en riktig pangfylls. Nä, nu när dansandet börjar kanske man ska göra något annat.
Vad jobbar du med?
2021-05-22, 21:31
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Simon vill att Emelie ska vinna.

Idioten är fortfarande avundsjuk på Tanja
2021-05-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Sååå jävla gött att Nardos kom vidare och att se era sorgliga arslen bryta sönder. Nu kommer vi göra allt i vår makt för att ta henne till miljonen också :-*

Bryr mig inte nämnvärt att hon tog sig till final. Blir bara en desto skönare känsla när man få se minen i hennes och i er sekteristers ansikten när narcissisten faller på mållinjen.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag har förstått att många hatar på nardos . Så överdrivet . Emelie och nardos kommer överens . Men ni knäcker vartenda ord hon säger . Ni påstår att hon ger Emelie hatiska blickar . Det senaste . Varför visades inte bråket. Som tydligen var 1 timme enligt många här. Dom gnabbade. Det var inte ens ett bråk 😂 ni hatare gör er till åtlöje 😂😂för övrigt är Tanja full nu. Jo just.. ni hatar även på att nardos aldrig blir full. Nä hon kanske vet sina gränser

Om du hade tittat på liven som oss andra istället för produktionens vinklade avsnitt ( om du ens tittar på det ) så hade du sett att det bråkades och att Narnia var den drivande.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Simon säger att han vill att Emelie ska vinna.

Han står fast vid sitt resonemang om Tanjas ovärdighet att vinna. Fuck you Simon, du tappade många röster på den efterblivna inställningen! Undrar vad han kommer tycka om favoriseringen av Nardos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in