2021-05-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Haha samma här!
Jag trodde först det var huvudet som gick av, men det var ju bara hatten som flög av 😅
Hade varit klockrent om dom hade lagt på den där ljudeffekten dom hade på Berra igår när dom ryckte å slet i honom.

HAHAHAHAH ja men det trodde jag också först, att det var huvudet och inte hatten 😂😂😂😂
Och ja, något i stil med Berras läten eller en väldigt arg kunskapsfågel hade de faktiskt kunnat dra till med, var som upplagt för det! 😎
2021-05-22, 21:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Ja. Det visar bara på att allt han sagt om Tanja och gjort mot henne varit den riktiga Simon. Den som tycker att hon inte är en värdig vinnare eller att hon ens skulle vara i huset. Att hon bara är smuts för honom. Resten har varit rövslickeri bara.
Dålig karaktär är allt jag kan säga om Simon.

Efter att ha sett hur snäll Tanja har varit mot Simon så är det enda jag tänker på.

Riktigt omoget iallafall.

Han ska väl intervjuas innan finalen? Jag hoppas fan han håller käften om Tanja. Och han ska fan inte säga att han hoppas att Nardos vinner.
2021-05-22, 21:23
Medlem
1754s avatar
Nej. nu stänger jag ner liven och försöker titta igen dom Big Brother-asvnitt jag ligger efter med. Det kommer bara vara en massa flams och skrik från Narnia på liven ikväll innan dom lägger sig tidigt.
2021-05-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, trodde ändå att han skulle få ett rejält psykbryt men han höll ihop det. Vet du vad, jag håller inte på med städning särskilt mycket så jag litar på sig. Min städerska är dock grym på att få spisen skinande ren.

Laga på du, själv måste jag vika tvätt och sortera garderober men det får bli sen. En annan dag. Fast det vore ju perfekt nu när det är riktigt tråkigt på liven och det åskar ute. Se så, nu gör vi lite nytta!!!

Och vilken nytta vi gjorde sen! 😎
2021-05-22, 21:25
Medlem
Sååå jävla gött att Nardos kom vidare och att se era sorgliga arslen bryta sönder. Nu kommer vi göra allt i vår makt för att ta henne till miljonen också :-*
Medlem
Bardoooos Gang
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Ja. Det visar bara på att allt han sagt om Tanja och gjort mot henne varit den riktiga Simon. Den som tycker att hon inte är en värdig vinnare eller att hon ens skulle vara i huset. Att hon bara är smuts för honom. Resten har varit rövslickeri bara.

Sad but true. Ser jag honom på henne Youtube-kanal eller dylikt då jävlar.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tack detsamma Blaisen! 🙏

Du är den som fått mig att skratta mest i tråden, tack för det ❤ Gött bland trollen
2021-05-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Sååå jävla gött att Nardos kom vidare och att se era sorgliga arslen bryta sönder. Nu kommer vi göra allt i vår makt för att ta henne till miljonen också :-*

NARDOS MOT MILJONEN
2021-05-22, 21:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sad but true. Ser jag honom på henne Youtube-kanal eller dylikt då jävlar.
Jag kommer följa Tanjas resa utanför huset.

Om det svinet dyker upp på hennes Youtube kanal så kommer jag blir arg.
2021-05-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Och vilken nytta vi gjorde sen! 😎
Gjorde du något vettigt? Jag har ändå tvättat massor men det rena tvättberget bara växer. Jaja, det kan jag fixa på arbetstid nästa vecka när BB är slut och jag inte orkar jobba.

In med sprit nu så att Emelie och Tanja får en riktig pangfylls. Nä, nu när dansandet börjar kanske man ska göra något annat.
2021-05-22, 21:27
Medlem
ska riktiga sanningen fram så kröp det fram hos simon att han ville alla skulle vinna men att han helst vil emelie för att hon var underdogsen och att han alltid höll på den

varför har simon krav å sig att säga tanja? när peddi kan sitta i sin live och välja bort tanja är inte det minst lika fittigt dem var ju också nära varandra?

judith vad har hon gjort för tanja sen hon kom ut?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in