2021-05-22, 20:36
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok Flashback.
Kan nån vänlig själ ge mig en ärlig och helst opartisk bedömning, om vem av Tanja eller Emelie har störst chans mot den skrikande galningen?

Vem ska man rösta på?

Gillar ju Tanja överlägset mest, men lägger utan tvekan mina obetydliga röster på Emelie om hon har större chans.

Emelie. Hon kommer vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Här glömde Narnia hålla för!

https://www.laddy.se/visa-bild/1169/

Hålla på på liknande sätt ger bara motsatt effekt o d e inte alltid den e bra eller önskvärd. så skippa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tanja blev inkallad till bikten för order om att flytta Nardos stol 3 cm, för annars syntes inte negern så bra i bild 👮🏽‍♀️😂😱👮🏽‍♀️😂😱
30 cm.
2021-05-22, 20:37
Medlem
Sladderbrallas avatar
Nu är äntligen narkosen tyst, men fan va sur hon ser ut 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Ok, fett konstigt att använda denna middagen som det specifika exemplet om du inte menar denna middagen.

Nu gjorde jag ju iof inte det, hade stängt av liven och det berörde inte vad jag skrev. Känns väl inte jätteviktigt att spinna vidare på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är på rövslickarturné

Verkligen, klockrent sagt!
2021-05-22, 20:38
Medlem
Citat:
Synd att TV4 aldrig kommer att svara på varför de klipper som de gör
Eftersom vinklingen är så total borde de kunna ge en kommentar. Så trist. De pissar på hela BB-konceptet genom att rigga så här mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Ja det var nära för Tanja där igår, fattar inte hur hon & Emelie klarade av att hålla igen.
Inte jag heller. Hade gått totalt mental
2021-05-22, 20:38
Medlem
Citat:
Hahah nej men snälla. Du kan inte för en sekund säga att varken Tanja eller Emelie haft någon väluppfostrad etikett under denna middagen. Hade Nardos betett sig likadant som de gjorde hade du väl sett fel i det med. Och ja, om det finns massor svenskar som också beter sig så (har känt ett par faktiskt, ohyfsade idioter) så är det väldigt konstigt att du drar det till att hon motsätter sig svensk kultur. Sen att hon sagt negativa grejer, absolut, men i denna middagen är det riktigt konstigt reagerat av dig
👏🏽👏🏽👏🏽

Märkligt också att påstå sig vara emot rasism, men i samma mening verkligen point out att hennes beteende skulle ha med hennes ursprung att göra. Logic.
2021-05-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha oj jag kanske lät som att jag klankade på dig i mitt inlägg det var inte meningen Jag är glad att så många fattar vad tv4 gör iallafall. Själv kommer jag aldrig mer titta på BB i tv4s regi. De har dödat konceptet helt med sin favorisering, curling, och riggning.
Nej så tolkade jag dig inte Jag känner mig bara inte så smart som inte sett detta förrän finalveckan

Jag hoppas BB återgår till sitt gamla koncept hos en annan aktör. Det är ett alldeles för bra program för att begrava! Men TV4 har misshandlat sönder BB i två säsonger nu..
Medlem
Stackars Simon utslängd när systemet stängt och krogen stänger 20.30 inga🍺🥃🍺🥃🍺
Medlem
Fy fan för albanbögen,kan ingen göra hans lidande kort,vi har sett nog av idioten !
2021-05-22, 20:40
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu gjorde jag ju iof inte det, hade stängt av liven och det berörde inte vad jag skrev. Känns väl inte jätteviktigt att spinna vidare på.

I text såg det isåfall helt motsatt ut från vad du menade, med tanke på att du beskrev själva middagen sen. Jag reagerade mest för att det såg så tröttsamt ut att använda hennes beteende under middagen som någon anti-svensk-grej, men om det inte var det du menade så var det la jag som missförstod
2021-05-22, 20:41
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Emelie. Hon kommer vinna.

Hålla på på liknande sätt ger bara motsatt effekt o d e inte alltid den e bra eller önskvärd. så skippa det.

30 cm.

Självklart vill jag dela med mig av Narnias skönhet på Flashback, speciellt när hon glömmer att hålla för. Din rasist.
2021-05-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon live på insta.. Simon på ingång snart där i liven!
Simon och Steffi är på ”promenad”. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in