2021-05-22, 20:21
Bannlyst
Nardos är nya Madde, slutar aldrig prata om Adrian 👮🏽‍♀️😂✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ptja, couldn't care less. Tycker det är kul, ingen som dör av det direkt. Härligt att kunna vara avslappnad.

Om du tycker de där äter som att de aldrig fått mat skulle du se min katt. Varenda gång hon får mat. DÄR snackar vi att bete sig som att man aldrig fått mat (om jag tar varje chans jag får att prata om min katt? absolut).

Haha lite störigt är det för mig! Absolut, de är lite avslappnade nu!

Haha det är rätt att prata om kissen din när chansen ges!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Lyssna på Navid Modiris inlägg om Bosse som är uppväxt med att det heter negerboll så kanske även du fattar vad en rasist är.

https://www.instagram.com/tv/CPIVPBlrlMj/
Förut sa man att man skulle strypa en neger när man gick på toaletten
2021-05-22, 20:22
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Handlar om hennes äckliga attityd och uppfostran. Inte just att hon inte vill äta räkor.
Varken Tanja eller Emelie kommer väl från från helt vanliga familjer. Inte fan så heller skulle någon av dom få för sig att STÅ upp och trycka i sig pizza samtidigt vråla om hur äckligt det andra ser ut. Det tillhör normal hyfs. Sorry, finns väl MASSOR svenskar också som beter sig så - men jag ser just nu två vanliga, helt normalt uppfostrade tjejer och ett dagisbarn.
Jag tycker hon sätter sig emot det mesta som har med Sverige att göra. Förutom hennes kusiner och vänner som INTE kommer härifrån. Hon har flera gånger nämnt hur hon ALDRIG skulle kunna vara med en svensk kille, att svenskar generellt är tråkiga osv. För att bara inte tala om hur hon uttalat sig om sverige och svenskar i tjafs. (Men visst. det var ju längesen=har aldrig hänt!!)

Det är väldigt synd tycker jag, att välja att ta med en person med dessa åsikter.

Hahah nej men snälla. Du kan inte för en sekund säga att varken Tanja eller Emelie haft någon väluppfostrad etikett under denna middagen. Hade Nardos betett sig likadant som de gjorde hade du väl sett fel i det med. Och ja, om det finns massor svenskar som också beter sig så (har känt ett par faktiskt, ohyfsade idioter) så är det väldigt konstigt att du drar det till att hon motsätter sig svensk kultur. Sen att hon sagt negativa grejer, absolut, men i denna middagen är det riktigt konstigt reagerat av dig
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Ingen vet ärligt talat. Jag rekommenderar att följa din magkänsla.
Hm tack, isf blir det nog Emelie då.

Men tror jag avvaktar och hör era rapporteringar från alla jävla diverse grupper, vem av Emelie eller Tanja som ligger bäst till fram mot måndag?
Bannlyst
Flashback ville se Simon lr Tanja vinna, så kanske vi tvingas rösta på Emelie för att blocka Nardos 😱😱😱😱😱😱
2021-05-22, 20:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu blir det en liten paus från flashback och liven för den delen (skit tråkigt)
Röstar du på nardos är du en HORunge =)

EDIT : TANJA KOMMER ATT KORAS VINNARE PÅ MÅNDAG

FACIT ÄR KUL ATT HA

Hörru Malmens... Är det inside information igen?
2021-05-22, 20:23
Medlem
Den fete ojudith har fortfarande inte lagt ut om att rösta på tanja redan hittat några nya offer att taffsa på?
2021-05-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Hahah nej men snälla. Du kan inte för en sekund säga att varken Tanja eller Emelie haft någon väluppfostrad etikett under denna middagen. Hade Nardos betett sig likadant som de gjorde hade du väl sett fel i det med. Och ja, om det finns massor svenskar som också beter sig så (har känt ett par faktiskt, ohyfsade idioter) så är det väldigt konstigt att du drar det till att hon motsätter sig svensk kultur. Sen att hon sagt negativa grejer, absolut, men i denna middagen är det riktigt konstigt reagerat av dig

Jag menade inte under denna middagen. Jag menade under hela perioden.
2021-05-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hörru Malmens... Är det inside information igen?
Nej facit är det, kolla min historik så ser du hur det kommer sluta
2021-05-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHAHAHA Alltså jag ORKAR inte... INTE EN SCEN om hur jävla vidrigt Nardos betedde sig. Istället tog de med ett annat tjafs där Nardos framstår som god och Emelie som elak. Detta är verkligen inte sagt... JAG HATAR TV4 och deras vidriga propaganda och riggning. Äckel är vad de är.

Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Helt jävla sjukt att inte Nardos beteende från igår kväll kom med, det var det största som hände igår och stämningen påverkades brutalt i huset av det.
Den här vidriga favoriseringen av en enskild individ är fan inte ok, dom tävlar ju om en miljon OCH folk bettar om vinnaren!
Jag har hela säsongen bara kollat liven men senaste dagarna har jag sett även avsnitten. Förstår vad alla pratar om nu att det är riggat. 100%.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt sjukt att de inte visade det bråket i avsnittet idag. Jag antar att de var för Nardos 100% hade fel och hade en psykos samtidigt som TV4 vill att Nardos ska vinna på måndag.

Jag antar att de kanske raderar klippet i appen på 66 minuter som visar när deltagarna fick se avsnittet och efteråt Nardos utbrott på Emelie.

Jag spyyyr!

Jag pratar givetvis om detta klipp https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/br%C3%A5k-efter-att-deltagarna-f%C3%A5r-se-ett-avsnitt-r%C3%B6sta-ut-mig-imorgon/13341542

Det här är.... det sämsta någonsin
Hur kan hennes idiotbeteende från igår inte kommit med. Till o med Tanja höll på att lacka ur på skrikidioten.
2021-05-22, 20:26
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hehe det var order från rosanna charles. hon ville ha ut juddan så fort som möjligt,
madde fick vara kvar ett tag till (hon har kontakter inom tv4)
nåväl du får se på måndag =)

Hmm. Gärna för mig har en fin liten slant på Tanja.
Lite pengar inför sommaren vore alldeles utmärkt.
Emelie går fint också, jag lade vid 8 i odds.
Allt utom....... [lägg ett väldigt razistizkt ord här]

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in