2021-05-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Den fete ojudith har fortfarande inte lagt ut om att rösta på tanja redan hittat några nya offer att taffsa på?
Jag såg att hon träffade Julias vän Trollet som de pratat om inne i huset skulle passa Ojudith.

Haha, såg på Tess, Slex och Mergims live att finalfesten ska vara på innergården i huset. Tänkt ersatt de sagt att på måndag ska de äntligen få festa utanför huset och då får de festa i huset IGEN!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2021-05-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är övertydligt.. Jag trodde t.ex. aldrig att mammagruppen skulle komma till den insikten men till och med de fattar nu. Fult att kalla det ett "reality" program när de bestämt vinnare från första början.
Fan vad stolt jag blir över att jag kom till den insikten samtidigt som mammagruppen.

NOT!

Skyller på att jag inte brytt mig om att kolla upp det innan. Får nog ändra mitt användarnamn nu...
2021-05-22, 20:28
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian kommer göra det då han vill bli en influencer.

Fast det började med frivilligt. Han är redan terroriserad av deras DM.
I det här läget tycker jag synd om den f.d. Officeren.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej facit är det, kolla min historik så ser du hur det kommer sluta

Jag tror tyvärr inte likes på sociala medier betyder något när tv4 redan bestämt att Nardos ska vinna. Ingen blir givetvis gladare än jag om du har rätt, och jag har fel Vi får se.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det som beskådas just nu - DET mina vänner, är en anledning till att klyftor skapas.
Människor som har rötter från ett annat land och kommer till (eller som i Narcos fall till och med FÖDS I ) Sverige och på alla sätt och vis måste sätta sig emot precis allt som har med Sverige, svenskar och svensk kultur och uppfostran att göra. Narcos ska skratta sig lycklig att hon inte "hamnat" i exempelvis Frankrike (som hon ÄlSkAaR) eller Italien. Här hade hon behandlats som skit. Här skriker ALLA "negro di merda" på gatan till mörkhyade, utan att det skulle kommas på tal att ens höja på ögonbrynet åt det. Och accepteras inte den katolska kulturen av invandrare så är man körd. Jag säger inte att det är rätt, jag ställer mig inte bakom ngn form av rasism, tvärtom så förespråkar jag ofta Sverige i deras öppenhet, och ifrågasätter "vardagsrasism" i landet jag bor. Men jag mår fruktansvärt illa över att se det här..

Nu fick jag stänga av. DJUPANDAS långsamt.

Citat:
Handlar om hennes äckliga attityd och uppfostran. Inte just att hon inte vill äta räkor.
Både Tanja eller Emelie kommer väl från från helt vanliga familjer. Inte fan så heller skulle någon av dom få för sig att STÅ upp och trycka i sig pizza samtidigt vråla om hur äckligt det andra ser ut. Det tillhör normal hyfs. Sorry, finns väl MASSOR svenskar också som beter sig så - men jag ser just nu två vanliga, helt normalt uppfostrade tjejer och ett dagisbarn.
Jag tycker hon sätter sig emot det mesta som har med Sverige att göra. Förutom hennes kusiner och vänner som INTE kommer härifrån. Hon har flera gånger nämnt hur hon ALDRIG skulle kunna vara med en svensk kille, att svenskar generellt är tråkiga osv. För att bara inte tala om hur hon uttalat sig om sverige och svenskar i tjafs. (Men visst. det var ju längesen=har aldrig hänt!!)

Det är väldigt synd tycker jag, att välja att ta med en person med dessa åsikter.

Citat:
Jag menade inte under denna middagen. Jag menade under hela perioden.

Ok, fett konstigt att använda denna middagen som det specifika exemplet om du inte menar denna middagen.
2021-05-22, 20:29
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det här är.... det sämsta någonsin
Hur kan hennes idiotbeteende från igår inte kommit med. Till o med Tanja höll på att lacka ur på skrikidioten.

Synd att TV4 aldrig kommer att svara på varför de klipper som de gör
2021-05-22, 20:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian kommer göra det då han vill bli en influencer.
Kanske ett par gånger, men tror inte ens han står ut nån längre tid.
2021-05-22, 20:30
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Snälla låt inte Nardos vinna. Snälla. SNÄLLA!!!
2021-05-22, 20:31
Medlem
Blaisens avatar
Trist att Simon åkte redan nu. Samtidigt lite skönt för nu skiter jag i att titta mer. Lägger mina röster på Tanja och hoppas på det bästa.
Simon tog det iaf riktigt bra men märkligt att han fick åka hem direkt? Ska inte alla sova på hotell första natten? Fyran har väl inte råd....
Hoppas att han landar bra iaf. Tack för alla skratt! 🙏
2021-05-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror tyvärr inte likes på sociala medier betyder något när tv4 redan bestämt att Nardos ska vinna. Ingen blir givetvis gladare än jag om du har rätt, och jag har fel Vi får se.
Ta en liten kik på alla plattformar, nardos har bara instagram typ
tanja har röstare på alla plattformar och fick en gigantisk boost nu när simon åkte =)
2021-05-22, 20:32
Medlem
snaaaaaark
2021-05-22, 20:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Fan vad stolt jag blir över att jag kom till den insikten samtidigt som mammagruppen.

NOT!

Skyller på att jag inte brytt mig om att kolla upp det innan. Får nog ändra mitt användarnamn nu...

Haha oj jag kanske lät som att jag klankade på dig i mitt inlägg det var inte meningen Jag är glad att så många fattar vad tv4 gör iallafall. Själv kommer jag aldrig mer titta på BB i tv4s regi. De har dödat konceptet helt med sin favorisering, curling, och riggning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in