2021-05-22, 20:05
Bannlyst
Nardos äter bara bröd, förstör middagen.
Dom ska ju sitta och prata lite minnen och ha trevligt.👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos trycker bröd. Jag är inget fan av skaldjur heller, men jag har fan vett att hålla käften om hur äckligt allt ser ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Hahaha jävla finsmakare de är Sessorna 😂😂
haha grisar vid ett tråg har bättre bordsskick
2021-05-22, 20:06
Medlem
"Ät ät sug!"
"Så suger du på den lemmen där"

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok Flashback.
Kan nån vänlig själ ge mig en ärlig och helst opartisk bedömning, om vem av Tanja eller Emelie har störst chans mot den skrikande galningen?

Vem ska man rösta på?

Gillar ju Tanja överlägset mest, men lägger utan tvekan mina obetydliga röster på Emelie om hon har större chans.

Ärligt opartiskt... Emelie har haft många fördelar från tittare i olika röstningar och verkar populär. Tanja är ju älskvärd och kan ha fördelar pga det men också pga sitt kändisskap och kontakter.
Ingen vet.
Jag kommer att rösta i sista minuten när man eventuellt kan se tendenser i statistiken. Mina röster kommer att falla på den som verkar ha störst chans.
Medlem
Hade varit riktigt underhållande om Joel var där istället för Nardos :/
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ååh tanja är så galant när hon äter
Tror du hon vill pissa i kylskåpet senare
Medlem
Emelie (och Tanja, men det är ju standard) är faktiskt lite rolig när hon kladdar runt med och njuter av maten

gillar när människor inte är så brydda om att de blir lite kladdiga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian åt upp hela deras budget

Hahaha! 🙌
Medlem
Det som beskådas just nu - DET mina vänner, är en anledning till att klyftor skapas.
Människor som har rötter från ett annat land och kommer till (eller som i Narcos fall till och med FÖDS I ) Sverige och på alla sätt och vis måste sätta sig emot precis allt som har med Sverige, svenskar och svensk kultur och uppfostran att göra. Narcos ska skratta sig lycklig att hon inte "hamnat" i exempelvis Frankrike (som hon ÄlSkAaR) eller Italien. Här hade hon behandlats som skit. Här skriker ALLA "negro di merda" på gatan till mörkhyade, utan att det skulle kommas på tal att ens höja på ögonbrynet åt det. Och accepteras inte den katolska kulturen av invandrare så är man körd. Jag säger inte att det är rätt, jag ställer mig inte bakom ngn form av rasism, tvärtom så förespråkar jag ofta Sverige i deras öppenhet, och ifrågasätter "vardagsrasism" i landet jag bor. Men jag mår fruktansvärt illa över att se det här..

Nu fick jag stänga av. DJUPANDAS långsamt.
2021-05-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha grisar vid ett tråg har bättre bordsskick

Faktiskt, fyfan! Man kan tro att de aldrig fått mat stackarna 😂
2021-05-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Haha såg ni?

När nardos tar mat tittar Emelie mot Tanja o Tanja skakar på huvudet…. 😁😂😂😂 Detta efter nardos skrik…
Haha! Ja, men vad fan ska de säga? Hur uppträder ju helt sinnessjukt. Emelie och Tanja ignorerar typ Narcos och pratar enbart om humrarna och går lös på dem genom att suga på dem. Tror att Emelie vill provocera Nardos nu med tanke på hur fan Narcos har beter sig sista tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in