2021-05-22, 20:02
Medlem
Hahaha jävla finsmakare de är Sessorna 😂😂
2021-05-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag dricker YTTERST sällan starksprit. Brukar klara mig fint på bubbel/rosé. Men tro mig - om ingen får tyst på hennes galande och skrikande och klagande snarast möjligt - så kan det nog bli en (RIKTIGT stark) dry martini eller GT coming up.

PS. Hoppas det är svamp och skinka på pizzan. Synd de inte skickade in ett grishuvud också.

Jag har inte druckit sprit sen jag var 25ish, och det är ju ett x antar år sen nu. Säger en hel del om hur illa det är nu.

Hoppas hon äter något hon är allergisk mot så hela jävla nyllet sväller upp på henne. Karman ska bita henne i röven.
Medlem
essteds avatar
fy helvete vad sugen jag blev på kräftor och baguetter vafaaaan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHAHAHA Alltså jag ORKAR inte... INTE EN SCEN om hur jävla vidrigt Nardos betedde sig. Istället tog de med ett annat tjafs där Nardos framstår som god och Emelie som elak. Detta är verkligen inte sagt... JAG HATAR TV4 och deras vidriga propaganda och riggning. Äckel är vad de är.
Helt jävla sjukt att inte Nardos beteende från igår kväll kom med, det var det största som hände igår och stämningen påverkades brutalt i huset av det.
Den här vidriga favoriseringen av en enskild individ är fan inte ok, dom tävlar ju om en miljon OCH folk bettar om vinnaren!
Jag har hela säsongen bara kollat liven men senaste dagarna har jag sett även avsnitten. Förstår vad alla pratar om nu att det är riggat. 100%.
Medlem
ååh tanja är så galant när hon äter
Medlem
Nu har Nardos suttit och äcklas av det Tanja och Emelie äter.

Går det inte bara vara tyst och låta dom som gillar detta njuta av maten.

Nä, skrika och säga hur äckligt det ser ut.

Kan hon gå på restaurang???
2021-05-22, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men gud vilket trevligt sällskap hon är, prinsessan Nardos. Hon sitter och skriker och säger att det ser så äckligt ut. Snacka om att förstöra en fin måltid.
Helt sjukt beteende, hon blir verkligen bara värre och värre. Hur fan har man mage att en hummer ser äckligt ut när hon äter något jävla bröd som ser ut som en grå disktrasa. Så sitter hon och skriker rakt ut. Vad fan ör det för fel på mongoloiden? Hon borde fan låsas in på samma LSS-boende som Adrian.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt sjukt, Nardos måste vinna, och TV4 gör vad som helst för det.

Men bråk och drama som Emelie eller Simon starta kan de ge all TV-tid det behöver.

Det är viktigare att få med i avsnittet när Nardos släpar runt Berra samtidigt som produktionen gör ljudeffekter.

Helt otroligt... Produktionen betedde sig till och med värre än vad jag trodde var möjligt och det vill inte säga lite.
Medlem
Flor-Idas avatar
Nardos har aldrig ätit baguette förut
2021-05-22, 20:05
Medlem
Nördos är den vidrigaste och falskaste deltagaren, så jävla manipulativ så de är helt sjukt att dom i huset inte genomskådat det från första veckan. Hon lyckas vinkla allt till hennes egen fördel där inne. Snälla Tanja/Emelie,plocka ner sattyget på jorden igen.

(Och nej jag är ingen jävla rasist, men en idiot är en idiot oavsett ursprung)
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Helvete vad du missbrukar denna störiga emoji idag då, går ju inte avgöra om du är seriös eller inte när du använder den.

Hahaha.
Fan tack för dagens skratt Racer!
Medlem
Haha såg ni?

När nardos tar mat tittar Emelie mot Tanja o Tanja skakar på huvudet…. 😁😂😂😂 Detta efter nardos skrik…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in