2021-05-22, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Japp. Definitionen av rasist.

Lyssna på Navid Modiris inlägg om Bosse som är uppväxt med att det heter negerboll så kanske även du fattar vad en rasist är.

https://www.instagram.com/tv/CPIVPBlrlMj/
2021-05-22, 14:34
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JÄVLAR vad du bara bevisar poängen med den här kommentaren.
Nej, det blev ju ett drev mot Judith för att hon var ''rasistisk'' mot Nardos.

Kampanjen nu på sociala medier hade alltid existerat om någon med utländsk bakgrund hade nått finalen. Nardos kontoansvariga har utnyttjat den. Det spelar ingen roll vad vi på Flashback skriver. Pedram fick också rasistisk skit mot sig men inget hände där.

Invandrare backar alltid andra invandrare.

Det är den kulturen vi lever i med sociala medier. Jag vi inte vilken värld ni lever i.
2021-05-22, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Låter som när Simon försöker förklara sitt vidriga beteende med att han är en dålig förlorare eller inte kan hantera hur han beter sig när han är arg. Riktigt dålig bortförklaring!
Man kan fortfarande kritisera någons beteende utan att skriva elaka kommentarer om någons utseende, hudfärg eller ursprung!

Nej, det här är Flashback 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
2021-05-22, 14:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag blir på riktigt trött på alla hjärntvättade kuvade svennar...

Nej, det är inte jasisterna som gjort att Nardos vinner på Måndag. TV4 hade redan utsett Nardos som vinnare när de HANDPLOCKADE HENNE. Hon är mörkhyad, hon är tjafsig, hon har en viss fanbase från orten redan.

De har sedan gett henne mest tv-tid i både avsnitten och DC, räddat henne genom att sätta henne i samma lag som Adrian, gett henne alla fördelar, skämt bort henne, priviligerat henne. De som har sagt emot henne har åkt ut en efter en. De som är kvar vågar inte kritisera henne.

Om ni tror att en rasistkampanj för att 7 flashbackare skrivit n-ordet gjort varken till eller från för att deras förutsedda Nardos ska sitta med en miljon på Måndag kväll så har ni ju bara gått på propagandan. De VILL att vi ska tro att "ja det är vi svenskars fel att hon vinner". Löjligt. Hon hade vunnit även om inte Flashback hade använt n-ordet.
Tack...
Medlem
Kom Ihåg Flashback
Alla Får Vinner Utom Nardos
Fattar Ni? Lets Go
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Kampanjen nu på sociala medier hade alltid existerat om någon med utländsk bakgrund hade nått finalen. Nardos kontoansvariga har utnyttjat den. Det spelar ingen roll vad vi på Flashback skriver. Pedram fick också rasistisk skit mot sig men inget hände där.

Det är den kulturen vi lever i med sociala medier. Jag vi inte vilken värld ni lever i.
Inte i den värld där man önskar att kvinnor hittas döda i diken. Så mycket kan jag säga.
Senast redigerad av UncleTompa 2021-05-22 kl. 14:38.
2021-05-22, 14:36
Medlem
Är ganska så säker på att det blir en finaltrio med bara tjejer, och till produktionens glädje så kommer Nardos vinna miljonen.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Dock är Pedram man. Narnia är kvinna. Och svart dessutom.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Men vafan. Att servera Nardos armé den ursäkten, som en gåva, är väl oavsett det jäääävligt korkat? Folk som inte ens sett programmet röstar på henne nu på grund av vad några rassar med låga pannor skrivit här inne. Det är väl jävligt kontraproduktivt oavsett? Dessutom började rassarna skriva skit långt innan det överhuvudtaget misstänktes att det var en "riggad" säsong härifrån.
Fattar inte hur du kan försvara idioterna. Säger en del om dig själv.

Jag försvarar absolut inte de som använder sig av n-ordet då jag själv aldrig skulle göra det och tycker att det är jäkligt onödigt. Det jag säger är att det spelar ingen som helst roll vad de än kan rota fram för hon var redan klar att vinna från det ögonblick hon klev in i huset. Det har stått tydligare och tydligare för varje dag man har plågat sig själv att titta på den här riggade skiten. N-ordet eller ej, så var Nardos miljonär från att hon tackade ja till att vara frontfigur för tv4s propaganda.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Hon kommer inte vinna.

Nej inte vinna.. men "vinna". Eftersom tv4 bestämt det.
2021-05-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nej, det här är Flashback 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
👍
2021-05-22, 14:38
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Enda jag stör mig på att Tanja är så omogen i hur hon ser på livet. Men hon är ju en snorunge så.

Jag tror att hennes livssyn är något hon bearbetat fram efter att nästan förlorat livet och efter det inte vågade ”leva”.
Hon verkar sträva efter att njuta, uppskatta sig själv och livet, ha kul och att få personer runtomkring henne att må bra. Det är för henne vad som är viktigt här i livet och behöver inte stämma överens med andras livssyn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in