Citat:
Ursprungligen postat av
essted
Men vad fan snackar du om egentligen? För att hon hatar skaldjur betyder det väl fan inte att hon sätter sig emot allt som har med Sverige att göra? Visst, jag tycker att hon beter sig fett illa nu, men det här har fan noll om svensk kultur att göra, vad är det med dig? Hon har ju fan tillochmed yttrat sin uppskattning för Sverige flera gånger. Hade för mig att du skrev rimligare saker?
Handlar om hennes äckliga attityd och uppfostran. Inte just att hon inte vill äta räkor.
Både Tanja eller Emelie kommer väl från från helt vanliga familjer. Inte fan så heller skulle någon av dom få för sig att STÅ upp och trycka i sig pizza samtidigt vråla om hur äckligt det andra ser ut. Det tillhör normal hyfs. Sorry, finns väl MASSOR svenskar också som beter sig så - men jag ser just nu två vanliga, helt normalt uppfostrade tjejer och ett dagisbarn.
Jag tycker hon sätter sig emot det mesta som har med Sverige att göra. Förutom hennes kusiner och vänner som INTE kommer härifrån. Hon har flera gånger nämnt hur hon ALDRIG skulle kunna vara med en svensk kille, att svenskar generellt är tråkiga osv. För att bara inte tala om hur hon uttalat sig om sverige och svenskar i tjafs. (Men visst. det var ju längesen=har aldrig hänt!!)
Det är väldigt synd tycker jag, att välja att ta med en person med dessa åsikter.