2021-05-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Amilia från förra året och Nardos hade varit med i samma säsong
Ännu bättre om Julia hade stannat längre! Hon röt ju ifrån under militärveckan till nardos och fick tyst på henne. Den enda som fått tyst på den hemska människan
2021-05-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Jag förstår mig inte på Nardos som BARA tänker på sig och konstant pratar om sig själv
Hon bryr sig inte om någon annan, fattar fan inte

Narcissistisk personlighetsstörning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Amilia från förra året och Nardos hade varit med i samma säsong

Det hade smällt, och jag hade älskat det. Nardos hade blivit nertryckt i skorna. Då gillar jag inte Amilia, men Nardos är en annan nivå av vad jag inte gillar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hm, så där tycker jag egentligen. Fan jag kommer inte kunna bestämma mig innan finalen inser jag

hmm, fast jag kanske i slutänden ändå röstar på Tanja för att hon kommer ha störts chans. Man får helt enkelt ha koll på de olika röstkollarna som dyker upp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde har lagt ut när hon träffar sin hund för första gången. Hmm, det var ju gulligt, men vovven var kanske inte så översvallande glad och entusiastisk som jag (och antagligen Madde) hade hoppats. Missförstå mig inte, hunden var glad, viftade på svansen och nosade och lät sig bli upplyft, men man kunde ana en vagt skeptisk inställning ändå.

Jaja, det kommer bli bra.
Jag såg det och blev lite ledsen för hunden brydde sig inte särskilt mycket. Om jag jämför när jag träffade mitt ex mammas hund ett år efter vi gjort slut. Han anföll mig av lycka och hundpussar och vägrade gå en cm ifrån mig. 😥😥😥
2021-05-22, 17:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hundar ställer om väldigt snabbt till vem som ger dom mat och rastar, så var inte förvånad över att hennes hund var så när dom sågs första gången nu. Men lite sorgligt och se för hon verkade velat ha ngn annan reaktion och när hon sitter i sängen och vill att hon ska lägga sig på henne osv. Men det kommer vända snart och snart är Madde hennes hunds vikigaste person igen
Ja, såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja absolut - det pågår väl fortfarande betting på detta? Då kan lotteriinspektionen ha saker att tycka till om ifall det går att bevisa manipulation?
+1
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Snälla, Nardos hänger fortfarande lite löst. Kan ni rassar inte mordhota henne också så dom som drevar för henne får lite extra hjälp så här på slutet?

Din modus operandi innefattar kanske att hota människor. Det är riktigt osmakligt att du tycker det är okej.
Det fria ordet är att föredra min vän. Du kanske kan tysta din mamma men försök inte göra det på andra som har en motsatt åsikt. Din snea kultur kan du ta med dig till Afrika.
2021-05-22, 17:05
Medlem
essteds avatar
får panik på att de inte får prata om något annat än Nardos nu

Edit: + de där hastighetsgrejerna i hur hon pratar, när de byter ämne så går det i 120 för att få tillbaka uppmärksamheten och när de lyssnar på henne saktar hon ner till ett ord i minuten och lägger till något slags spelat gravitas för att sen inte säga någonting annat än att hon "aaaaaaaldrig kunde gissat"
Senast redigerad av essted 2021-05-22 kl. 17:07.
Medlem
Röstningen är öppen. In och rösta på Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag önskar mer än allt nu.

Jahapp.

Så kommer man hem, slår på liven med en liten uns av hopp, möts av *det* skrattet som får mitt blod att frysa till is.
Jag hade inte ens kunnat vara glad för min finalplats om jag behövt dela dessa dagar med idioten. Fy fan. På riktigt.
Medlem
Amilia tog upp vad Nardos sagt i tjafs och tycker inte att man ska rösta på en sån person

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in