2021-05-22, 16:53
Medlem
Även om inte BB är över så är det över för mig. Jag har inget intresse alls kvar.

Tack Flashback för detta år! Jag har inte skrivit aktivt i tråden men har läst nästan allt som skrivits. Ni har givit mig nöje med intressanta (och ibland väldigt idiotiska) konversationer. Ibland också väldigt goda skratt. Nu hoppas jag Emelie vinner, vilket dock inte kommer hända. Jag hoppas vi möts igen nästa år (men inte om TV4 roddar...)

Hoppas alla i tråden får en trevlig kväll, skål!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Nja, jag funderar på att avstå att rösta helt.
Tycker programmet blivit helt menlöst då det går att mobilisera massa människor som inte sett en enda minut att rösta på någon p.g.a. vad några skriver på Flashback, sedan hota andra på Instagram att rösta på en deltagare... TV4 borde införa någon slags betalvägg för att kunna rösta.

Jag tror inte det är någon bra idé. Då kommer bara personrånen öka när de goda ska "dra in para för att rösta på sin favoritish, föshtåru".

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej hon är 100 tanja hon jiddrade som fan på discord härom dan om tanja innan vi bad henne fara åt helvete å aldrig återvända igen

Jaha ok!
2021-05-22, 16:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🤣🤣🤣🤣Vad skrev den kontosnsvariga?
Att folk inte ska skriva fula saker.

Nardos kontoansvariga dyker upp i LIVE som f.d. deltagare håller i då Nardossekten alltid är där och hatar.
2021-05-22, 16:54
Medlem
1754s avatar
Nu ska Narnia sitta och berätta om hur duktig hon är, med "Förstår du?" mellan var fjärde ord.
2021-05-22, 16:55
Medlem
xrlpyts avatar
Madde har lagt ut när hon träffar sin hund för första gången. Hmm, det var ju gulligt, men vovven var kanske inte så översvallande glad och entusiastisk som jag (och antagligen Madde) hade hoppats. Missförstå mig inte, hunden var glad, viftade på svansen och nosade och lät sig bli upplyft, men man kunde ana en vagt skeptisk inställning ändå.

Jaja, det kommer bli bra.
2021-05-22, 16:55
Medlem
Jag förstår mig inte på Nardos som BARA tänker på sig och konstant pratar om sig själv
Hon bryr sig inte om någon annan, fattar fan inte
2021-05-22, 16:56
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Jag förstår mig inte på Nardos som BARA tänker på sig och konstant pratar om sig själv
Hon bryr sig inte om någon annan, fattar fan inte
Nej hon är verkligen EXTREMT självcentrerad. Det som stör mig mest är att många verkar förväxla egocentrisk med "stark och självständig" vilket verkligen är sjukt fel.
2021-05-22, 16:57
Medlem
Tänk om Amilia från förra året och Nardos hade varit med i samma säsong
2021-05-22, 16:57
Medlem
Ridnes avatar
Förra året:

Före detta nazist får hjälp av PK-fyran att ta bort nazitatuering medan de skickar in en jude i huset. De två blir givetvis BFFs efter att nazisten urskuldar sin bakgrund. Vinner BB.
(Dock älskar jag Sami men ändå)

I år:

Svart Tjafs-kvinna som skrikit i 100 dagar curlas, daltas och riggas fram till final där de sedan drar rasistkortet för att sju Flashbackare skrivit n-ordet. Vinner BB.

Nästa år:

Handikappad homosexuell muslim? Transsexuell med dödlig sjukdom? Eller vad kan de hitta på för att toppa detta?
2021-05-22, 16:58
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Jag kommer blocka Nardos namn om inte ger er och sluta hetsa, ni gör henne bara en björntjänst, om ni vet vad det är''

Samtidigt som Nardos kontoansvariga skriver i Amilias chatt.

"Va! Svennehurran kallade mig på björntjänare! Jävla rasse va!"

MVH/Gnomegirl.
2021-05-22, 16:58
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos: "Jag hade ändå bra betyg för att kunna plugga vidare."

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee MACARENA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem