2021-05-22, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde har lagt ut när hon träffar sin hund för första gången. Hmm, det var ju gulligt, men vovven var kanske inte så översvallande glad och entusiastisk som jag (och antagligen Madde) hade hoppats. Missförstå mig inte, hunden var glad, viftade på svansen och nosade och lät sig bli upplyft, men man kunde ana en vagt skeptisk inställning ändå.

Jaja, det kommer bli bra.
Tycker du verkligen det är schysst att hänga ut hunden på det här sättet? Hon har aldrig bett om att få vara en del av Flashback, och hon har ingenting med programmet att göra!

Fyfan för att bli uthängd på det här sättet... hon framstår ju skitsur inför hela Flashback. Hon kanske hade mens?
2021-05-22, 16:58
Medlem
Citat:
Madde har lagt ut när hon träffar sin hund för första gången. Hmm, det var ju gulligt, men vovven var kanske inte så översvallande glad och entusiastisk som jag (och antagligen Madde) hade hoppats. Missförstå mig inte, hunden var glad, viftade på svansen och nosade och lät sig bli upplyft, men man kunde ana en vagt skeptisk inställning ändå.

Hahaha kollade nu och fan jag håller med dig haha
2021-05-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Att folk inte ska skriva fula saker.

Nardos kontoansvariga dyker upp i LIVE som f.d. deltagare håller i då Nardossekten alltid är där och hatar.
Jag gick in i i liven nu för att koll på chatten. Det var ett jävla tjatande. Skönt att smula inte bryr sig ett skit om dem utan pratar om sin foundation istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Dom verkar ha dålig verklighetsuppfattning om vad pengarna räcker till.
För det första får dom skatta, så det blir 700.000kr kvar.
En liten sketen två på 47kvm där jag bor i Stockholm kostar 2,7 miljoner 👮🏽‍♀️✌️🏒🏒🏒
Var i STHLM? En etta på Kungsholmen 19 kvaddar kostar runt 2.6 mille
Medlem
xrlpyts avatar
Nu är Nardos nöjd igen, när Tanja och Emelie har vett att inte dansa och fira och prata med varandra, utan i stället håller käften och lyssnar helhjärtat på Nardos.
Moderator
Dr Kings avatar
Det är verkligen Monty Pythons klassiska Four Yorkshiremen nu när Nardos, Tanja och Emelie sitter och bräcker varandra i hur otroligt överraskade de är att de är i final och de har gjort en sådan resa o.s.v.
2021-05-22, 17:00
Medlem
Citat:

Hundar ställer om väldigt snabbt till vem som ger dom mat och rastar, så var inte förvånad över att hennes hund var så när dom sågs första gången nu. Men lite sorgligt och se för hon verkade velat ha ngn annan reaktion och när hon sitter i sängen och vill att hon ska lägga sig på henne osv. Men det kommer vända snart och snart är Madde hennes hunds vikigaste person igen
2021-05-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Amilia från förra året och Nardos hade varit med i samma säsong
Amilia hade slaktat Narcos fullständigt. Narcos kan ju inte säga ett betyigtvird medan Amilia är bra på att argumentera på ett sakligt sätt.
2021-05-22, 17:01
Medlem
Nardos är sååååp på Emelie för varje grej, haha!!
Medlem
Fan vad skön Amilia är! Sätter alla nachosar på plats, kolla in liven för fan!!! Hon är en av oss tanja fans
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Nu är Nardos nöjd igen, när Tanja och Emelie har vett att inte dansa och fira och prata med varandra, utan i stället håller käften och lyssnar helhjärtat på Nardos.
Nardos måste vara i centrum, fattaru?

EYYY MACARENA
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tycker du verkligen det är schysst att hänga ut hunden på det här sättet? Hon har aldrig bett om att få vara en del av Flashback, och hon har ingenting med programmet att göra!

Fyfan för att bli uthängd på det här sättet... hon framstår ju skitsur inför hela Flashback. Hon kanske hade mens?
tänkte inte på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in