2021-05-22, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necet
Isåfall är det en lögn precis som att hon ljuger om sitt efternamn i BB.

Vad i helvete?! Nardos har genom hela säsongen sagt att hon bara har systrar. NU har hon bror helt plötsligt?!

Hon ljuger om sin ålder också. Vad mer ljuger hon om?!
2021-05-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Va? Hon har ju sagt att hon bara har systrar??
Va? Är det sant? Ja, jag har aldrig hört henne prata om någon bror som skulle vara runt -8. Det hade jag kommit igår. Trodde Narcos var yngst dessutom men det kanske är något jag hittar på för att hon beter sig som en bortskämd snorungen.
2021-05-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jo men ta dig en liten middagssömn, blir nog skitbra. Du verkar behöva det som många andra, kanske kan drömma sött och förstå hur hjärndöd man är i sömnen

Och vem fan ger dig rätten att kalla någon hjärndöd din imbicilla jävel..
2021-05-22, 15:21
Avslutad
Finns ingen skyldig het för varken Nardos eller någon annan att berätta allt om sitt liv i live-TV. Eller står det i avtalet?

Varför har Simon dolt massa saker isåfall?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunney444
Finns det något annat forum man kan diskutera BB utan en massa rasistiska inlägg till nästa säsong?

Finns nog massor med forum, håll dig borta från Flashback bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
familjeliv.se ?

viarlobotomerade.nu

skärp dig, inte vara klen. Det är bara att inte ta dom på allvar. o inte ta åt dig.

Locka inte hit trollen!
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Som att du är rätt person att avgöra om folk fejlskrattar eller inte va? Hahaha komiker.

Lite som Simons fejkgråt alla snackar om? Om en person genuint gråter på exakt samma sätt hela säsongen då fattar till och med en död råtta att han inte fejkgråter.

Men här skriker folk fejkgråt, fejkskratt - lite som man själv vill avgöra. Det leder till att jag lika gärna kan diskutera med min vägg här hemma

Ja, jag är rätt person att avgöra om hon fejksrattar, eftersom jag tittar på programmet, tillskillnad mot dig som inte ens tittar på programmet, utan har kommit hi på sistone och bara är här för att tjafsa och försvara din idol Narnia till 100%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Va? Är det sant? Ja, jag har aldrig hört henne prata om någon bror som skulle vara runt -8. Det hade jag kommit igår. Trodde Narcos var yngst dessutom men det kanske är något jag hittar på för att hon beter sig som en bortskämd snorungen.
Hela hon är skum ljuger döljer något märks helt uppenbart.
Medlem
htsolna08s avatar
åker inte nardos idag är detta riggat till 100%....
2021-05-22, 15:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Jag hade hellre haft fyra Amilia i huset än en Nardos. Och då är det illa, jävligt illa.

MVH/Gnomegirl.
Nardos Ballberto eller vad fan nu hon påstår att hon heter, är är den helt utan konkurrens vidrigaste och jobbigaste jäveln som någonsin varit med i ett svenskt TV-program!

Och att det finns en enda person som röstar på henne är inte bara fullständigt patetiskt, utan även tamefan skrämmande.
Medlem
1754s avatar
Nu är dom bara jobbiga när dom räknar ner.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror att jag åker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad i helvete?! Nardos har genom hela säsongen sagt att hon bara har systrar. NU har hon bror helt plötsligt?!

Hon ljuger om sin ålder också. Vad mer ljuger hon om?!
Visst hävdar hon att hon är 22? Fast hon är 23. Det hela är mycket märkligt då det är lätt att kolla upp. Samma sak med att hon säger att hon är skorpion fast hon inte är det. Skynda på och utred detta och skapa ett drev utan dess like!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in