2021-05-22, 15:02
Medlem
Inget skulle göra mig lyckligare än att se Nardos vinna och bevittna alla rasister på den här sidan loose their fucking shit. Man kan ogilla en person utan att säga vidriga rasistiska utryck och påhopp! Fucking iq befriad hela högen!
2021-05-22, 15:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Som den självplågare jag är ska jag givetvis titta på klippet. Vad kan man ställa för psykologiskt utlåtande om det? Tur att det snart är över och man kan återgå till sitt normala liv snart. Förra året kände jag en saknade när skiten var slut, nu längtar jag till det är över.
Ja ska bli så jävla skönt!
Att tre månaders psykisk tortyr äntligen är över.

Är ju helt otroligt att man har utsatt sig för dessa skrikande jobbiga jävlarna, med Oljudith och framförallt Nardos-helvetet i spetsen hela den här tiden?

Man måste ju vara nån slags masochist?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunney444
Finns det något annat forum man kan diskutera BB utan en massa rasistiska inlägg till nästa säsong?

Facebook, där hör du hemma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
hur har du kunnat undgå det ?? ! !

Hon visade sig nu och utnyttjade medvetet sin story. Men d e ok.

Jag ser det som att hon berättade om bakgrunden till att hon är så positiv och tacksam för att vara vid liv och att hon därför vill uppleva allt hon kan för hon vet hur skört livet kan vara. Tycker inte hon berättar det som en snyfthistoria som ska hjälpa henne vinna utan ger en insikt i vem människan bakom "Trubbel-bubbel-Tanja" är.
2021-05-22, 15:04
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag fattar inte heller. Är de döva? Blinda? Utvecklingsstörda? Vad är deras problem som ens orkar umgås med henne en sekund? Hade hellre suttit fastklistrad med Mergim i resten av mitt liv än att umgås med Narcos en minut. Hoppas verkligen ingen kommer umgås med henne på utsidan.

Jag hade hellre haft fyra Amilia i huset än en Nardos. Och då är det illa, jävligt illa.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ursäkta?
tycker just nu bara synd om honom för han kommer bli enormt besviken då han är inställd på att vara kvar

tycker inte han är mer inställd än nån annan skulle nog snarare säga tvärtom
2021-05-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det kallas patologisk masochism, jag verkar lida av samma åkomma själv då jag inte kan låta bli att titta även fast jag blir hatisk och rosenrasande.
Idag har jag dock hållit mig ifrån skiten och gjort gubben sällskap vid hockeysändningarna istället, mycket bättre för humöret.

Är glad att jag väntade med att rösta för det verkar som om Simon behöver mina röster idag om man ska tro på pollarna.
Ikväll kommer jag dock att titta men först ska jag koppla ett expansionskärl till skallen så den inte exploderar av ilska.

MVH/Gnomegirl.
Hade ren raseri i morse. Efter lite hushållsarbete och kaffe samt hemnetknarkande efter en stuga vid vatten då är lugnet återställt. Kommer väl tyvärr explodera om någon annan än Narcos åker ut nu, tyvärr är väl chansen att Simon åker rätt så stor.
2021-05-22, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS
Inget skulle göra mig lyckligare än att se Nardos vinna och bevittna alla rasister på den här sidan loose their fucking shit. Man kan ogilla en person utan att säga vidriga rasistiska utryck och påhopp! Fucking iq befriad hela högen!

Om du ska dra alla här över samma kam och kalla oss IQ-befriade kan du åtminstone stava rätt på "lose". ("Loose" betyder "lös" och "Lose" betyder "tappa/förlora").

För övrigt känner jag mig påhoppad av dina grundlösa anklagelser.
Bannlyst
Det är Simon lr Tanja som får lämna, mina tips har alltid varit 100 ✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja ska bli så jävla skönt!
Att tre månaders psykisk tortyr äntligen är över.

Är ju helt otroligt att man har utsatt sig för dessa skrikande jobbiga jävlarna, med Oljudith och framförallt Nardos-helvetet i spetsen hela den här tiden?

Man måste ju vara nån slags masochist?
Om vi är, vi är ju inte kloka. När det här är över kanske man kan ägna tiden åt vettiga saker som gör en lycklig istället för förbannad.
2021-05-22, 15:07
Medlem
Ridnes avatar
Luis, Nardos och Pedram gick ihop i början och paktade om att "vi blattar måste hålla ihop" och så vidare... Inte blev det någon storm på insta då. Det enda som hände var att Pedram blev autonominerad men riggades kvar för att Jesper självmant bestämt sig för att lämna för att återförenas med sin tjej.

Tänk om tre svennar därinne hade sagt "Vi svenskar måste hålla ihop". Jäääklar vilket liv det blivit. Det är tydligen helt ok för dem att snacka ihop sig utan att vi ska se det som något konstigt för "OmVäNd JaSiSm ExIsTeRaR iNtE" Det här samhället alltså...
2021-05-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadbishS

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in