2021-05-22, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja precis.. Katti var för försvenskad antar jag.. hennes ursprung till trots. Hon blev också anklagad för att vara rasist. Haha ja Kattis "kärleksäventyr" med Jesper..jösses. Det var lite twilight zone över det hela
Haha, det var ju helt underbart. Hon var dessutom helt knäckt. När hon berättade det för någon (Stefgir? Eller vem fan var det?!) skrattade jag så att jag höll på att storkna.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necet
https://www.mitti.se/nyheter/laskiga-orhangen-pa-kroken/dbbokb!k@sLB1r0mhD1UWAywuyWlg/

Nardos som 10 åring, samt hennes bror Yohannes som 5 åring

Där ser man hennes ÄKTA efternamn : Abraha !

finns vad jag vet inte någon i sverige som heter nardos alberto.

Fult hon får gå in i BB med falsk identitet.
Medlem
*suck* Alla ni som skrivit rasistiska inlägg om Nardos har lockat hit hennes armé nu! Hoppas ni är stolta över er själva

Nu är inte ens Flashback fredat från sekten
Senast redigerad av Boobbo 2021-05-22 kl. 15:21.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur ställer man in sig mentalt på att Nardos blir kvar? Hur gör ni andra? Tabletter blandat med alkohol?
Vit iskall Chardonay. Och pina mig igenom mellon i kväll. Samma skit om hon ryker! Fast då med ett brett leende på mina läppar 🤩
Tanja ftw! ❤
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Va? Hon har ju sagt att hon bara har systrar??

Isåfall är det en lögn precis som att hon ljuger om sitt efternamn i BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nej jag tar inte åt mig, jag skulle aldrig få för mig att uttrycka mig rasistiskt eller kalla folk för öknamn i något sammanhang. Däremot blir jag irriterad över såna som du som kastar skit på alla för att ett fåtal inte kan bete sig. Det - om nåt - är IQ-befriat.

Detta är Flashback. Det är mer än ett fåtal som inte kan bete sig, även i denna tråden.
2021-05-22, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gillar man fejkskratt så visst.

Som att du är rätt person att avgöra om folk fejlskrattar eller inte va? Hahaha komiker.

Lite som Simons fejkgråt alla snackar om? Om en person genuint gråter på exakt samma sätt hela säsongen då fattar till och med en död råtta att han inte fejkgråter.

Men här skriker folk fejkgråt, fejkskratt - lite som man själv vill avgöra. Det leder till att jag lika gärna kan diskutera med min vägg här hemma
2021-05-22, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon får nästan mer tid än Nardos i DC.

Dååå åker man ut.
Så är det. man ser det rakt igenom!! men det visste jag redan för några dagar sen
han har gjort bort sig för mycket sen har dom andra 3 för mycket stöd
2021-05-22, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nardos har bidragit med helt underbara skratt till resten av gänget hela säsongen igenom. ALLA som är där inne har skrattat ihjäl sig åt henne.

Hon är underbar karaktär. Så till alla råttor här som säger att hon är ovärdig kan gå och lägga sig haha.

Deltagarens har väl fattat piken från produktionen säger man emot henne blir det möte med Filip dikmen.

Hon har glidit på en räk macka rakt igenom hela säsongen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla vet att det är han som åker
Njädu, många på facebook verkar inte ha fattat det xDD stolpskottar
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, det var ju helt underbart. Hon var dessutom helt knäckt. När hon berättade det för någon (Stefgir? Eller vem fan var det?!) skrattade jag så att jag höll på att storkna.

Ja haha det var skitkul... Jesper fattade ingenting när hon berättade vad som så att säga "hänt".. Undrar om hon ens tog honom på kuken eller om det bara var en önskedröm
Avslutad
Simon har fått hur mycket DC tid som helst när han promenerar själv och stirrar in i kamerorna. Hela säsongen ut. Vad gapar ni om?

Hur skulle vi annars veta att han ständigt kollar i kamerorna. Poolrummet med cigg i munnen, dejavu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in