2021-05-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Jag hade hellre haft fyra Amilia i huset än en Nardos. Och då är det illa, jävligt illa.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-22, 15:09
Medlem
De filmar simon skit mycket nu, hejdå
2021-05-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Luis, Nardos och Pedram gick ihop i början och paktade om att "vi blattar måste hålla ihop" och så vidare... Inte blev det någon storm på insta då. Det enda som hände var att Pedram blev autonominerad men riggades kvar för att Jesper självmant bestämt sig för att lämna för att återförenas med sin tjej.

Tänk om tre svennar därinne hade sagt "Vi svenskar måste hålla ihop". Jäääklar vilket liv det blivit. Det är tydligen helt ok för dem att snacka ihop sig utan att vi ska se det som något konstigt för "OmVäNd JaSiSm ExIsTeRaR iNtE" Det här samhället alltså...
Fan, hade nästan glömt bort Jesper. Minns ni dramat när Kattis tog honom på kuken?

Ja, vi lever i en dingding-värld där vi vita inte kan göra något rätt utan allt kan ses som rasism. Eller vita, Kattis var ju inte tillräckligt svart så hon var ju också rasist. Det gäller att ha rätt nyans på hudfärg helt enkelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nardos Abraha, 23 år (fyller 24 i år)

Någon som vet varför hon ljuger om sitt efternamn i BB?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Luis, Nardos och Pedram gick ihop i början och paktade om att "vi blattar måste hålla ihop" och så vidare... Inte blev det någon storm på insta då. Det enda som hände var att Pedram blev autonominerad men riggades kvar för att Jesper självmant bestämt sig för att lämna för att återförenas med sin tjej.

Tänk om tre svennar därinne hade sagt "Vi svenskar måste hålla ihop". Jäääklar vilket liv det blivit. Det är tydligen helt ok för dem att snacka ihop sig utan att vi ska se det som något konstigt för "OmVäNd JaSiSm ExIsTeRaR iNtE" Det här samhället alltså...
Skillnad på folk o folk tydligen, pinsamt av BB med hela favoriseringen av nardos. Blir ingen mer BB säsong för min del.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Om du ska dra alla här över samma kam och kalla oss IQ-befriade kan du åtminstone stava rätt på "lose". ("Loose" betyder "lös" och "Lose" betyder "tappa/förlora").

För övrigt känner jag mig påhoppad av dina grundlösa anklagelser.

Håller med, det finns säkert många med högt IQ på forumet. Det har ju inget att göra med om man är rasist eller ej.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Simon får nästan mer tid än Nardos i DC.

Dååå åker man ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Om du ska dra alla här över samma kam och kalla oss IQ-befriade kan du åtminstone stava rätt på "lose". ("Loose" betyder "lös" och "Lose" betyder "tappa/förlora").

För övrigt känner jag mig påhoppad av dina grundlösa anklagelser.

Varför tar du åt dig? Känner du dig träffad eller? Är du en av rasisterna som ägnar sig åt att säga vidriga rasistiska uttalanden om Nardos?

Alright grammar cop 😂
2021-05-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

alla vet att det är han som åker
2021-05-22, 15:11
Avslutad
Nardos har bidragit med helt underbara skratt till resten av gänget hela säsongen igenom. ALLA som är där inne har skrattat ihjäl sig åt henne.

Hon är underbar karaktär. Så till alla råttor här som säger att hon är ovärdig kan gå och lägga sig haha.
2021-05-22, 15:12
Medlem
https://www.mitti.se/nyheter/laskiga-orhangen-pa-kroken/dbbokb!k@sLB1r0mhD1UWAywuyWlg/

Nardos som 10 åring, samt hennes bror Yohannes som 5 åring
2021-05-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nardos har bidragit med helt underbara skratt till resten av gänget hela säsongen igenom. ALLA som är där inne har skrattat ihjäl sig åt henne.

Hon är underbar karaktär. Så till alla råttor här som säger att hon är ovärdig kan gå och lägga sig haha.

Säg till de! Rasisterna brinner så mycket we love to fucking see it

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in