Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Att du är ute och cyklar på alla matcher. Kanske du borde betta på damgolf eller nåt..
Han var inte ute och cyklade på den första.
Citat:
Ursprungligen postat av
fittslem
Ja detta VM lär inte bli nån höjdare för Sveriges del iallafall. Kan dock bli underhållande då inget lag verkar vara på top.
Ryssland och Tjeckien såg relativt bra ut igår. Jag blir förvånad om finalen inte innehåller något av dessa lag.
Citat:
Ursprungligen postat av
BerraSWE
Första gången vi inte går till slutspel?
Ser Danmark matchen nu och detta är det sämsta Tre Kronor jag någonsin sett.
Jag kan inte minnas att det har hänt att vi missat slutspelsrundan sen den infördes.
Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Har R.Andersson, Hjalmarsson, Edler, Bengtsson etc ens fått förfrågan?
Hjalmarsson och Edler tillfrågades inte vad jag vet. Vem är Bengtsson?
Citat:
Ursprungligen postat av
funeral
Lillebror till Finland har Sverige varit länge. Nu är snart Danmark oxå storebror. Så jävla underbart😂😂😂😂
För att det ens ska övervägas att kalla Sverige för lillebror, så måste Finland vinna ett OS där dom bästa är med.
Citat:
Ursprungligen postat av
karlkula12
Man ska nog vara försiktig med att övertolka en gruppspelsmatch i ett hockey-VM. Det kan lika gärna slå åt andra hållet nu och bli VM-guld.
Egentligen är det ju bara nyttigt att bjässe-nationerna förlorar ibland. Denna vinst kanske skapar lite hockeyhype i Danmark. Vem vet? Det är ju så få nationer internationellt som ens bryr sig om hockey.
Nog är det bra att avverka sin skitmatch innan slutspelet, men just nu oroar jag mig för hur vi ska ta oss dit.