Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Ja, har fått med meg det som er nevnt i tråden her, jeg mente helst om
TH hadde nevnt TEH i avhør utover det med badekaret. Jeg var kanskje
ikke helt presis i formuleringen.
Glemmer ikke den så lett, nei. I tillegg "nissebildet", som kuriøst nok er blitt "likt" av tante SE.
TH ringte TEH ca. kl. 14, angivelig fra fasttelefonen.
Vet vi om TEH i det hele tatt gikk inn i huset da han ankom?
Det er jo uansett interessant at politiet angivelig var så opptatt av TEHs ankomst
at de måtte gjøre lydtester. Men det kan vel tenkes at de helst prøvde å finne ut om
TH var der han påstp han var da han ringte dem?
Nå skal vi ikke gå inn på skyldspørsmål og du tar opp noe interessant til slutt her.
Om du leser mine innlegg så vil du raskt se at alt som har blitt bekreftet i ettertid av hva jeg selv har blitt fortalt.
Det eneste som jeg skrev jeg nå vet ikke stemmer som jeg skrev for en uke eller to tilbake er at en større krangel over telefon foregikk den morgenen, men hadde skjedd tidligere og her virker det som jeg misforsto noe og tar det på min kappe.
Samtalen 09 14 er da enten slik TEH forklarer den selv om det lukter litt uggen ost av at han ikke husket i flere avhør hva de hadde snakket om annet enn at han var lei seg fordi den ikke hadde vært så hyggelig. Eller så kan man stille seg spørsmålet om det var noen reell samtale i det hele tatt.
Nå har ikke TH forsøkt å lede noen mistanke mot hverken TEH eller RU og når spurt om han kunne gi politiet hint om " fiender " navngitt enkelte.
Som jeg har skrevet før så er det om man tror på ekte kidnappere et navn der hvor det gikk et lite støkk i meg.
Det viktige du tar opp undres jeg om politiet stusser over er om TH og TEH har forklart vedrørende når enten TEH ankommer eller skal ha forlatt s4 etter at de oppdaget brevet og telefonen.
Dette er en av grunnene til at jeg personlig finner det vanskelig å tro at om den ene vet hva som har skjedd så vet den andre.
Det uten at det har vært et komplott fra start av.
Jeg synes man bør diskutere selve åstedet mer her inne. Om det var to personer der da AEH ble flyttet på burde det ikke være slepespor.
Heller ikke om det er en normalt sterk mann. En normal kvinne eller fysisk svak mann vil dog trolig ha måttet slepe kroppen.
PS! Jeg mente å sitere Kornblomst og ikke deg, men du debuterer redelig og fornuftig så del gjerne dine tanker 😃