Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
Vad spelar det för roll? Det är som att fuska i minigolf; ingen bryr sig.
17 loggade cacher kunde hon väl åtminstone fått som "skadestånd" för vad LW gjort mot HD och hennes döttrar? Hade LW haft någon skam i kroppen så hade hon bjudit på det.
Det är klart att det spelar roll.
Jag är gansk säker på att kriget mellan Lena och HD egentligen är SDs bråk (terrorbalans) med Lena. Där har SD lagt sig i genom att hota Lena med att hon kommer bli utesluten och bannad.
Som jag ser det (tror) visar det att det handlar om att återerövra revir, inte poäng i första hand.
Det fast det måste vara klart för henne att andra inom geocachingen inte skulle se på det med blida ögon.
Jag är övertygad om att hon är inte bara påhejad av SD utan uppmanad av honom. SD har säkert pratat så mycket skit om Lena till HD om hur elak Lena är som raderar loggarna som HD inte varit på.
Han har sagt tidigare att Lena ska tillrättavisas när hon gör saker mot HD som SD inte gillar.
Där får han gratispoäng av HD.
- HDs återloggning efter Lenas död, visar hur allvarlig och djup konflikten är mellan HD och Lena och därigenom mellan Lena och SD (eftersom han har lagt sig i konfliken, kanske t om är den som skapat konflikten?)
- HDs återloggning visar att konflikten är så djup att hon skiter i vad folk kan tycka
- HDs återloggning visar att konflikten är så djup att hon skiter i att det är djupt kränkande mot Lena och därigenom hennes barn.
HD har absolut gått över en gräns där, som de flesta människor skulle anse att vara skamlgt att gå över.