2021-05-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja men den var ju forfarande blöt när han stod där och skulle tygla sitt sammanbrott, haha.
Bästa sättet att rengöra en sån platta är så varmt vatten som möjligt, gno tills den verkligen ser ren ut (för tuffare smuts kan en gnutta yes hjälpa) och direkt torka av med hushållspapper. Funkar inte det så vinner du min lilla ketchup.

Usch, att kolla på när Simon lagar mat får mig att inse att jag också måste göra nytt storkok. Iiiinte så sugen på det alls.
Får nog dock bli spaghetti med köttfärssås här också.

Haha, trodde ändå att han skulle få ett rejält psykbryt men han höll ihop det. Vet du vad, jag håller inte på med städning särskilt mycket så jag litar på sig. Min städerska är dock grym på att få spisen skinande ren.

Laga på du, själv måste jag vika tvätt och sortera garderober men det får bli sen. En annan dag. Fast det vore ju perfekt nu när det är riktigt tråkigt på liven och det åskar ute. Se så, nu gör vi lite nytta!!!
2021-05-22, 12:59
Medlem
Det enda som skulle få Nardos att förlora på måndag är om det blir en motkampanj av något slag för att man tycker att det är fel sätt att vinna på och det sprider sig i sociala medier, men den chansen känns inte så stor. Så om ni inte vill må allt för skit på måndag så in och hämta den där pengarna innan 15 idag
2021-05-22, 13:01
Medlem
smaskmongot från förra året är igång igen på insta med sitt bardosgang om att rösta på nardos
2021-05-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Å alla småbrudarna vill vara som Nardos och tycker hon är en så STARK kvinna (medan hon i riktiga världen bara uppfattas som oförskämd). Tänk när hela svansen anammar hennes beteende och skriker och dessutom tror det är normalt och bra att göra det!
Nu ser jag en zombie-apokalyps framför mig. En hel armé full med Narcosar! Fy fan vilken mardröm.

Tror vi på att Narcos kusin dog av blixten?
2021-05-22, 13:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Varför röstar folk kvar en homofob som nardos? Sinnessjukt i ett pk-samhälle.

För att hon är mörkhyad kvinna... Hade en vit man varit lika homofobisk hade det blivit artiklar i tidningarna.
2021-05-22, 13:03
Medlem
Hur ser röstningen ut? Vem är mest populärast ungefär??
Står det mellan Simon och nardos att åka ut idag??
2021-05-22, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Simon låter som en av a-lagarna i min stad med sitt "Åh fyfan, åh, fyfan, åh fyfan, åh fyfan".

Synd att attacken på Kunskapsfågeln inte är med i klippet i appen.
Ligger uppe på Instagram. Nej, nu har jag samlat mig lite så nu ska jag kolla på klippet från gårdagen.
2021-05-22, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Åker Simon idag så hoppas jag alla Simon-fans hoppar över till Tanja.

Det är självklart, Simons röster kommer gå till Tanja och det kommer stå mellan Tanja och Emelie.
2021-05-22, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag tittiade på hela hennes duschsession nyss. Varför ljuger du?

Tönta dig inte. Hon satt hukad med ryggen mot kameran och skubbade runt innanför baddräkten ett bra tag på slutet av sin duschning.
Seriöst, vad får ni ut av att sitta och hitta på hat och fjant mot en person ni inte känner, och som bjuder på mer än tillräcklig med saker själv man kan vara upprörd och irriterad på???
Medlem
Anonym396s avatar
Nu är DC fast på Nardos...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenmelon11
Hur ser röstningen ut? Vem är mest populärast ungefär??
Står det mellan Simon och nardos att åka ut idag??

ja simon eller nardos åker skulle säga det är 80-20 till simon att åka och då är jag snäll borde egentligen skrivit 99-1
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det är självklart, Simons röster kommer gå till Tanja och det kommer stå mellan Tanja och Emelie.

Exakt. Nardos har 0% chans att vinna iaf. Det är ju tur det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in